Ik mag (helaas) hier geen info geven hoe je moet modden...maar ik zou zeggen: zoekt en gij zult vinden!!!quote:sylux schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:41:
@amboe:
hoe kan je je telefoon modden dan?
ik heb wel gezocht op google en ben wel bij een site uitgekomen met allemaal raare codes zoals:
D900iXEGDA die je kon downloaden.
heb je nergens een tutorial?
ik wil namelijk ook een mp3 als sms toon
Nieuw reactie in topic: Het Samsung D900(i) Topic Deel 2
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Ik heb de D900 van iemand gekregen die niet om kon gaan met het menu, het is een T-mobile telefoon die simlock vrij gemaakt is. Het is een toestel wat is gebrand door t-mobile en dus ook die menu's heeft. Nu heb ik vodafone, en ben ik opzoek gegaan naar GPRS instellingen voor deze telefoon. Deze heb ik naar behoren ingevoerd, maar nog krijg ik een netwerkfout en kan die niet verbinden. Weet iemand of uberhaupt deze telefoon wel op gprs kan? Of dat ik orginele firmware erop kan zetten en aankomen ergens, misschien dat daar namelijk alles standaard T-mobile op zit...
Waarom laat je jezelf niet gewoon de instellingen toesturen.quote:robertjan1987 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 00:55:
Hoi allemaal,
Ik heb de D900 van iemand gekregen die niet om kon gaan met het menu, het is een T-mobile telefoon die simlock vrij gemaakt is. Het is een toestel wat is gebrand door t-mobile en dus ook die menu's heeft. Nu heb ik vodafone, en ben ik opzoek gegaan naar GPRS instellingen voor deze telefoon. Deze heb ik naar behoren ingevoerd, maar nog krijg ik een netwerkfout en kan die niet verbinden. Weet iemand of uberhaupt deze telefoon wel op gprs kan? Of dat ik orginele firmware erop kan zetten en aankomen ergens, misschien dat daar namelijk alles standaard T-mobile op zit...
RJ
Hier
Kan ik op een of andere manier niet opslaan ofzo, ik krijg alleen een pincode die ik moet invoeren als ie erom vraagt, maar daar blijft het bij, vandaar dat ik het handmatig deed
Om nog even terug te komen op pven in "Het Samsung D900(i) Topic Deel 2" en pven in "Het Samsung D900(i) Topic Deel 2" ...
Nadat de telefoon was verzonden, kreeg ik bericht dat het niet onder de garantie viel omdat 'de gebruiker het zelf heeft veroorzaakt'. Men wilde het toestel wel repareren, maar dat zou dan ongeveer 100 euro gaan kosten. De wet zegt dat binnen de eerste zes maanden na de aankoop de bewijslast bij de fabrikant ligt en dat er moet worden bewezen dat er een deugdelijk toestel is geleverd, maar daar wilde het reparatiecentrum (SolidVision) niet aan meewerken. Hierna heb ik Samsung gebeld om te klagen en die adviseerden me om mijn klacht op papier te zetten en naar Samsung te verzenden. Dat heb ik uiteraard meteen gedaan, na enkele dagen wachten kreeg ik (via mail) een heel uitgebreid rapport van Samsung met foto's van de schade. Deze uitleg was zo overduidelijk, dat ik geen poot had om op te staan. We hebben geen idee hoe de schade is veroorzaakt, maar het was duidelijk dat dat dit door ons toedoen was veroorzaakt. De laadconnector (dat is waar je de adapter inplugt) was beschadigd en uit de foto's bleek dat vervangen de enige echte optie was. Omdat we 100 euro te veel vonden (in de winkel liggen ze tegenwoordig nieuw voor 149 euro), besloten we om het toestel ongerepareerd rertour te laten komen.
Hierna begon het volgende gevecht. Het reparatiecentrum had voor de verzending namelijk niet gemeld dat het 42,50 euro kost als het toestel ongerepareerd retour wordt gezonden. Hier heb ik Samsung op aangesproken (door een reply op het uitgebreide rapport
). De medewerker begreep me en heeft er voor gezorgd dat het toestel kosteloos retour werd gezonden. De eerste keer dat het aan werd geboden, vroeg de postbode 42,50 euro. Dat heb ik uiteraard geweigerd en ik heb meteen een boos mailtje naar Samsung verzonden dat dit niet de afspraak was. Een half uur na dat mailtje kreeg ik een excuus-mail van Samsung en een excuus-telefoontje van het reparatiecentrum. Twee dagen later werd de defecte telefoon alsnog afgeleverd, deze keer hoefde ik niet af te rekenen.
Nu zaten we dus met een defecte telefoon opgescheept. Na wat rondvragen in de buurt, kwamen we bij een reparateur uit die hem voor 55 euro heeft gerepareerd. Het toestel was een week 'in reparatie', waarna het keurig gerepareerd terug is gekomen. Dat soort reparateurs zit volgens mij in alle steden, er moet er vast eentje in je omgeving te vinden zijn.
Het lijkt er sterk op dat de laadconnector van deze toestellen zeer teer spul is. Als je de adapter er met iets te veel kracht in steekt, dan is er kans op schade.
Nadat de telefoon was verzonden, kreeg ik bericht dat het niet onder de garantie viel omdat 'de gebruiker het zelf heeft veroorzaakt'. Men wilde het toestel wel repareren, maar dat zou dan ongeveer 100 euro gaan kosten. De wet zegt dat binnen de eerste zes maanden na de aankoop de bewijslast bij de fabrikant ligt en dat er moet worden bewezen dat er een deugdelijk toestel is geleverd, maar daar wilde het reparatiecentrum (SolidVision) niet aan meewerken. Hierna heb ik Samsung gebeld om te klagen en die adviseerden me om mijn klacht op papier te zetten en naar Samsung te verzenden. Dat heb ik uiteraard meteen gedaan, na enkele dagen wachten kreeg ik (via mail) een heel uitgebreid rapport van Samsung met foto's van de schade. Deze uitleg was zo overduidelijk, dat ik geen poot had om op te staan. We hebben geen idee hoe de schade is veroorzaakt, maar het was duidelijk dat dat dit door ons toedoen was veroorzaakt. De laadconnector (dat is waar je de adapter inplugt) was beschadigd en uit de foto's bleek dat vervangen de enige echte optie was. Omdat we 100 euro te veel vonden (in de winkel liggen ze tegenwoordig nieuw voor 149 euro), besloten we om het toestel ongerepareerd rertour te laten komen.
Hierna begon het volgende gevecht. Het reparatiecentrum had voor de verzending namelijk niet gemeld dat het 42,50 euro kost als het toestel ongerepareerd retour wordt gezonden. Hier heb ik Samsung op aangesproken (door een reply op het uitgebreide rapport
Nu zaten we dus met een defecte telefoon opgescheept. Na wat rondvragen in de buurt, kwamen we bij een reparateur uit die hem voor 55 euro heeft gerepareerd. Het toestel was een week 'in reparatie', waarna het keurig gerepareerd terug is gekomen. Dat soort reparateurs zit volgens mij in alle steden, er moet er vast eentje in je omgeving te vinden zijn.
Het lijkt er sterk op dat de laadconnector van deze toestellen zeer teer spul is. Als je de adapter er met iets te veel kracht in steekt, dan is er kans op schade.
Las er wel iets over eerder in het topic, maar is er inmiddels wel een fatsoenlijke manier om foto's direct op te slaan op de memorycard?
Voor zover ik weet moet je foto's en video's nog steeds handmatig overzettenn naar je geheugenkaart.quote:Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:45:
Las er wel iets over eerder in het topic, maar is er inmiddels wel een fatsoenlijke manier om foto's direct op te slaan op de memorycard?
De connectoren zijn dezelfde als in andere Samsungs van deze generatie (E900, D900, X820, X830, en sommige pre-paid toestellen).
Opgelet dus. Zover bij mijn X820 nog geen problemen gehad.
Opgelet dus. Zover bij mijn X820 nog geen problemen gehad.
Iemand kan de optie op zijn D900 niet vinden om zijn gemaakte fotos direkt op te slaan op de geheugenkaart.
Ik had een D900 (vorig jaar) maar weet het niet meer uit hoofd,heb nu een U600 en daar staat het wel bij de camera instellingen,op de G600 ook.
Ik kan dat persoon niet helpen dus,kan iemand mij vertellen hoe dat ingesteld wordt op de D900,volgens mij kan dat op de D900 ook.
Ik had een D900 (vorig jaar) maar weet het niet meer uit hoofd,heb nu een U600 en daar staat het wel bij de camera instellingen,op de G600 ook.
Ik kan dat persoon niet helpen dus,kan iemand mij vertellen hoe dat ingesteld wordt op de D900,volgens mij kan dat op de D900 ook.
ik heb precies datzelfde probleem..
kan dat niet?
(foto's automatische opslaan op de geheugenkaart!) ?
kan dat niet?
Ik heb een D900i en ook een aantal vragen
Ik heb nu een microSD geheugenkaart erin gestoken; ik krijg het alleen niet ingesteld dat foto's en filmpjes DIRECT op de kaart worden opgeslagen. Nu worden ze namelijk op het interne geheugen opgeslagen, en als dat vol is moet ik de filmpjes handmatig op de geheugenkaart zetten voordat ik verder kan filmen. Iemand enig idee hoe ik dat fix?
En mijn mobiel schijnt maar 200smsjes te kunnen huizen. Kan ik dat op een of andere manier meer geheugen toewijzen zodat ie er meer kan opslaan?
Ik heb nu een microSD geheugenkaart erin gestoken; ik krijg het alleen niet ingesteld dat foto's en filmpjes DIRECT op de kaart worden opgeslagen. Nu worden ze namelijk op het interne geheugen opgeslagen, en als dat vol is moet ik de filmpjes handmatig op de geheugenkaart zetten voordat ik verder kan filmen. Iemand enig idee hoe ik dat fix?
En mijn mobiel schijnt maar 200smsjes te kunnen huizen. Kan ik dat op een of andere manier meer geheugen toewijzen zodat ie er meer kan opslaan?
Misschien leuk voor de TS, het geheugen is maximaal uit de breiden met 2GB micro SD. Morgen maar eens een nieuw kaartje halen. 
Lees de berichten hierboven eens; die vraag is recent verschillende keren langs gekomen.quote:Boxman schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:49:
Het zou fijn zijn als je dan ook even wilt linken als je dat had gevonden, ik ga natuurlijk niet 22 pagina's door zitten lezen als iemand het antwoord binnen 'n minuut kan geven 
Edit// Ik zie dat je slechts een deel van mijn post hebt aangehaald. Akkoord, dat had ik gelezen, nu mijn vraag over de smsjes nog.
Edit// Ik zie dat je slechts een deel van mijn post hebt aangehaald. Akkoord, dat had ik gelezen, nu mijn vraag over de smsjes nog.
Nee moet je vanaf je internegeheugen handmatig overzetten naar je geh.kaart.quote:Johantjuuh schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:18:
ik heb precies datzelfde probleem..
kan dat niet?
Ik heb aan Samsung gevraagd of foto's en filmpjes rechtstreeks op een geheugenkaart geplaatst kunnen worden. Wordt vervolgd ...
Kan niet dus ,fotos moet je handmatig naar geheugen zetten.dat zeg ik.quote:pven schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:23:
Ik heb aan Samsung gevraagd of foto's en filmpjes rechtstreeks op een geheugenkaart geplaatst kunnen worden. Wordt vervolgd ...
Heb wat research gedaan: er zijn uitgebreide firmware-mods te vinden, die onder andere die functie bevatten. Het schijnt alleen dat je een speciale flash-kabel nodig hebt om je mobiel via je com-poort aan te sluiten ofzo, waarna je met een bepaald programma via die com-poort je firmware kan updaten.
Of kan het ook op een andere manier? Ik heb de gemodde firmware namelijk al binnen gehaald, moet alleen nog een manier vinden om het in mijn mobiel te flashen.
Of kan het ook op een andere manier? Ik heb de gemodde firmware namelijk al binnen gehaald, moet alleen nog een manier vinden om het in mijn mobiel te flashen.
En idd:quote:rooie60 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:34:
[...]
Kan niet dus ,fotos moet je handmatig naar geheugen zetten.dat zeg ik.
quote:Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw SGH-D900I
Met deze telefoon is het helaas niet mogelijk om fotos direct op het
geheugenkaart te zetten zinds de geheugenkaart is "Extern" geheugen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
offtopic:
zinds
zinds
Bah mijn scherm is er ineens mee opgehouden. De blacklight doet het nog wel, maar verder geen beeld. Alleen 1 op de 20 keer zie ik een heel onvolledig flikkerend beeld 
HEEELLLLLLP na die kut codes die ik heb gebruikt komt er geen geluid meer uit luidsprkeer als iemand me belt
Verdiep je eerst eens in de werking van dit forum voordat je hier gaat lopen schreeuwen ...
Verdiep je eerst eens in de werking van dit forum voordat je hier gaat lopen schreeuwen ...
ok sorry maar weet iemand een oplossing
Nog een keer: verdiep je eerst eens in de werking van dit forum. Voor verdere vragen mag je contact met mij (of een van de andere mods) opnemen.
Nog een keer: verdiep je eerst eens in de werking van dit forum. Voor verdere vragen mag je contact met mij (of een van de andere mods) opnemen.
Heb m'n D900 vandaag op een grindtegel laten ketsen
Heel stuk uit de bovenkant 
Ik heb ook net een D900 gekocht en eerst werkte hij goed maar als ik nu wil bellen gaat hij vanzelf uit, ook als ik gebeld word en ik neem op. Gisteren en daarvoor had ik nog geen problemen.
Ja die van mij heb ik nu al bijna twee jaar, die loop vaak vast en valt dan uit en start opnieuw op. En hij heeft sindskort ook de fijne eigenschap op de trilfunctie niet meer te gebruiken. Ofwel, staat er aan het eind van de dag: 2 gemiste oproepen, 5 nieuwe berichten, en dat heb ik dan niet eens gemerkt.