Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: [Wii] Mario Kart: Wii Deel 2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
Vex Vice schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:20:
[...]

Ah wat schetig boeboe wil me dissen. :O
Zoals ook Pendaco aangeeft, je kan je vinger ook laten rusten op de 2 toets, daarnaast is het gewoon makkelijker om een om je as te sturen als je de twee toets indrukt omdat er aan de andere kant geen toets zit, doe je dit bij de B-knop dan zit daar.... een vierpunts-toets. Maar omdat jij het ben neem ik wel een rare afwijking aan mijn armen hoor.....

(weet je zeker dat je niet totaal negatief tegen alles en iedereen ben?)
oh? Ik vind mario kart niet goed en daarmee ben ik negatief tegen alles en iedereen? :>
quote:
Wat jij ZIELIG noemt, noem ik heerlijk, geen gesodemieter met instellingen, nadenken en uitzoeken. Gewoon 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 en je speelt online tegen mensen die ongeveer even goed zijn.
euh...wat? Je bent ondertussen al vergeten wat je allemaal hebt moeten doen om tegen je vrienden te racen? Of bestond zijn friendscode uit allemaal tweetjes?

Bij mij staat ie op 50Hz volgens mij, hoe krijg ik hem op 60Hz?

50/60hz maakt geen verschil uit in snelheid ;). Anders zou je vreemde taferelen krijgen online.

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:28:
euh...wat? Je bent ondertussen al vergeten wat je allemaal hebt moeten doen om tegen je vrienden te racen? Of bestond zijn friendscode uit allemaal tweetjes?
Tjah wanneer je Xfire/ASE gebruikt voor online gaming moet je daar ook de IP adressen van je favoriete servers inzetten (+ vrienden aanmelden). Bij msn moet je ook de e-mailadressen van je vrienden invoeren, ik zie het probleem niet zo :P

Maar dat zijn pc applicaties, slecht voorbeeld
bij xbox games kan je gewoon "invite friend" doen, waarna je doodeenvoudig zijn nickname intypt of selecteerd uit een lijst van mensen met wie je recent gespeeld hebt.

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:28:
[...]

oh? Ik vind mario kart niet goed en daarmee ben ik negatief tegen alles en iedereen? :>

[...]

Lees je eigenberichten na.
Dat je mario kart wii niet goed vind, dat mag. Blijkbaar vind je andere versies wel leuk mij best. Maar je houding is dermate negatief en je kan het niet verklaren dat ik mijzelf inderdaad afvraag of jij gewoon niet een negatief persoontje bent die het leuk vind om met iemand zijn fysieke gestel te spotten. Want denk jij dat het leuk is voor de mensen die inderdaad een afwijking aan hun handen hebben alleen maar kunnen kijken naar spelletjes in plaats van zelf te spelen?

50/60 Hrz maakt wel degelijk verschil in beleving, het gaat om het aantal beeldjes wat verzonden wordt naar je televisie/beamer niet naar de gegevens die online wordt verstuurd. 60 hrz is sneller dan 50 hrz.

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:42:
Maar dat zijn pc applicaties, slecht voorbeeld
bij xbox games kan je gewoon "invite friend" doen, waarna je doodeenvoudig zijn nickname intypt of selecteerd uit een lijst van mensen met wie je recent gespeeld hebt.
Dan moet je nog iemands nickname weten ook zeg

da's balen als je een nickname wil die al bezet is

Ik vind het systeem van nintendo wel prima. Geen gezeik tijdens/voor/na het spelen. Geen gescheld, geen geflame. Puur spelen, 0% gezeik.

quote:
zovty schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:26:
[...]
Wat jij ZIELIG noemt, noem ik heerlijk, geen gesodemieter met instellingen, nadenken en uitzoeken. Gewoon 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 en je speelt online tegen mensen die ongeveer even goed zijn.
Idd. Ik vind het een heerlijk menu... _/-\o_

Mag het eigenlijk niet meer zeggen na zoveel posts in dit topic, maar wat een OP zeg! Complimeten!

Vandaag ook maar even geregistreerd. Ik zal even een zooi mensen toevoegen als Friend. Mijn code alvast: 3308-4807-1527

Ook even online gespeeld (continental), maar wat word ik afgemaakt zeg. :(
Ben er nog echt slecht in!

Ik vind het online ook een giga geeikel hoor.
wat een shit systeem.Meer dan de helf van de mensen die ik toegevoegd heb kom ik
nog steeds niet online tegen...Dat gaat op de xbox wel anders.

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:00:
Neem nu de multiplayer. Op de DS was dat al zeer beperkt, maar voor een volwaardige console als de Wii is het ronduit ZIELIG te noemen wat ze met de multiplayer gedaan hebben. Niets van lobbysysteem
Wat is daar de meerwaarde van? Het doel is toch dat je met anderen online wilt gamen? Dat doel heeft Nintendo gewoon bereikt hoor.
Als ik online wil gamen, wil online gamen en niks van die lobby toestand meemaken. Kost alleen maar tijd.
quote:
, totaal geen controle over met wie je wil spelen, of het moeten mensen uit je friendslist zijn, die je enkel kan toevoegen adhv een complexe code, wat langs weerszijden moet gebeuren.
Echt wel. Je kunt kiezen of wereldwijd, continentaal of enkel met je vrienden wilt spelen. De rest hangt af van je vaardigheden binnen het spel.
quote:
Wanneer je wilt verbinden krijg je verscheidene waarschuwingen dat je mii en je nickname over het het internet zullen verstuurd worden (oeioei) met de "niet verbinden" knop standaard geselecteerd,
Leuk he, die veiligheid voor je eigen gegevens. Wees blij dat Nintendo moeite heeft gedaan om dergelijk veiligheid (met name voor de jeugdige spelers) erin gebouwd heeft.
quote:
en eens verbonden is er werkelijk geen enkele manier om te communiceren met je medespelers.
Wat is daar de meerwaarde van? Je krijgt enkel maar gezeik hiermee en dat wil je niet. Dus weg die functie. Als je dat wel wilt, ga je maar skypen met elkaar ofzo.
quote:
Je kan enkel wachten en hopen dat je een wedstrijd zal spelen. Ik zou het een grap noemen als ik er niet voor betaald had.
Leuk en grappig toch dat online spelen? Het is nog uitdagend ook!!

rakkerzero, je probeert nu echt het feit dat nintendo de wii multiplayer zwaar verkreupeld heeft te vermommen, doe dat niet, je probeert hier wanhopig excuses te verzinnen en die praten het simpelweg niet goed...

vex vice, in mario kart maakt 50/60 hertz geen verschil uit. De refresh rate is anders, maar dat heeft 0,0% invloed op je "beleving". Enkel wanneer de framerate rechtsreeks gelinkt is aan je refresh rate (wat hier niet het geval is) ga je een verschil merken.

Ik vind deze discussie vrij weinig bijdragen eigenlijk. Oftewel over de wijze waarop Nintendo het systeem op zet zijn de meningen dus verdeeld.

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:56:
rakkerzero, je probeert nu echt het feit dat nintendo de wii multiplayer zwaar verkreupeld heeft te vermommen, doe dat niet, je probeert hier wanhopig excuses te verzinnen en die praten het simpelweg niet goed...
Ik ben het niet met je eens ;).

Maar waarom moeten we jouw mening wel respecteren als jij die van anderen niet wil respecteren? Het kan toch dat mensen het niet met je eens zijn. Misschien denken ze anders over de functionaliteit of misschien vinden ze dat je het spel geen eerlijke kans hebt gegeven. Het lijkt imo meer alsof je even een relletje wil schoppen dan dat je echt je mening wilt geven :> .

Overigens kun je bij Mario Kart via het Mario Kart kanaal ook mensen van wie je de Wii codes hebt uitgewisseld toevoegen aan je friendslist en dan hoef je dus niet het nummer uit te wisselen.

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:56:
Kennelijk delen mensen je mening niet. Deal with it zou'k zeggen.

hoedje, het is gewoon weer eens een discussie die escaleert omdat mensen niet kunnen argumenteren. Kijk nog eens naar mijn eerste post over mario kart: ik leg netjes uit wat ik er juist zo slecht aan vind en dit zijn imo heel valide punten.
Beweren dat de 2-knop toch een betere knop is, is stof voor discussie, waar dit forum voor gemaakt is, daar ga ik dan ook op in :). Alle argumenten negeren en beweren dat het gewoon komt omdat ik "gefrustreerd" ben daarentegen is niet de manier om een discussie te voeren.
Kortom, ik denk denk dat de "relschoppers" eerder andere mensen zijn die er niet zo gezet mee zijn dat ik negatieve dingen te vertellen heb over mario kart.
Het multiplayer aspect was trouwens maar een voorbeeld, ik had niet verwacht dat mensen daar zo uitgebreid op zouden ingaan :p

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:33:
hoedje, het is gewoon weer eens een discussie die escaleert omdat mensen niet kunnen argumenteren. Kijk nog eens naar mijn eerste post over mario kart: ik leg netjes uit wat ik er juist zo slecht aan vind en dit zijn imo heel valide punten.
Soory hoor maar:
quote:
rakkerzero, je probeert nu echt het feit dat nintendo de wii multiplayer zwaar verkreupeld heeft te vermommen
Dit heeft niks met discussieren te maken. Je hebt duidelijk een mening over dit spel die de rest niet deelt, dan heeft daarover discussieren ook geen zin.

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:00:
[...]

hoezo, men heeft niet graag dat ik negatieve commentaar heb op "hun" spel 8)7
Heel onverwacht, wanneer je blijft emmeren in een topic met voornamelijk fans van het spel. Als niet-fan kun je dat even meldene en verder het topic negeren. Lijkt me voor iedereen fijner. :Y)

OK, Boeboe. Duidelijk is nu dat jij Mario Kart Wii dus niet geslaagd vind. Dus voor jou tijd voor een ander topic dan deze. Doei :w

En nu weer ontopic verder :)

Zojuist de Special Cup met de gouden beker kunnen afronden 8)
Op naar de Mirror Mode, want de rest had ik al wel klaar met de gouden beker. :D

Mjah je kunt er lang of kort over zijn, maar de opzet van het hele online gebeuren past gewoon perfect in de lijn der verwachting. De Wii wordt door Nintendo als family console in de markt gezet dus toegankelijk voor een zo groot mogelijke doelgroep. Dat wij als Tweakers nu jarenlange ervaring hebben met online gaming, chatrooms, friendlists, game browsers en weet ik veel wat, betekent niet dat Piet en Truus op de hoek dat ook hebben ;)

Lekker laagdrempelig én.. het werkt :)

quote:
Hydra schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:53:
[...]
heeft niks met discussieren te maken. Je hebt duidelijk een mening over dit spel die de rest niet deelt, dan heeft daarover discussieren ook geen zin.
heb je de post boven mij ook al gezegd, schat

En aan de rest: je mag hier dus enkel positieve ervaringen posten? Waarvoor dient dit forum dan?
"je mening komt niet overeen met de onze, dus trap het af", mooie visie, echt waar.....nintendo fans zijn niet meer wat ze vroeger waren.

quote:
Pendaco schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:39:
Mjah je kunt er lang of kort over zijn, maar de opzet van het hele online gebeuren past gewoon perfect in de lijn der verwachting. De Wii wordt door Nintendo als family console in de markt gezet dus toegankelijk voor een zo groot mogelijke doelgroep. Dat wij als Tweakers nu jarenlange ervaring hebben met online gaming, chatrooms, friendlists, game browsers en weet ik veel wat, betekent niet dat Piet en Truus op de hoek dat ook hebben ;)

Lekker laagdrempelig én.. het werkt :)
Geef mij maar Xbox Live hoor.
Die Multiplayer in Mario Kart is nogal lame.
Ik geef BoeBoe dan ook grotendeels gelijk :>

quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:52:
[...]
En aan de rest: je mag hier dus enkel positieve ervaringen posten? Waarvoor dient dit forum dan?
Ik lees anders genoeg 'negatieve' (of minder positieve) ervaringen hoor. Dat je het nu weer in het absurde moet doortrekken en daar op door blijft blaten is dan weer jammer..

quote:
debart schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:14:
Ik vind het online ook een giga geeikel hoor.
wat een shit systeem.Meer dan de helf van de mensen die ik toegevoegd heb kom ik
nog steeds niet online tegen...Dat gaat op de xbox wel anders.
Dat ben ik met je eens.
Maar de pret die ik heb met het online spelen maakt een hele hoop goed :)

Persoonlijk had ik liever met meerdere licenses (tegelijk) online gereden.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: