quote:
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:00:
Neem nu de multiplayer. Op de DS was dat al zeer beperkt, maar voor een volwaardige console als de Wii is het ronduit ZIELIG te noemen wat ze met de multiplayer gedaan hebben.
Niets van lobbysysteem
Wat is daar de meerwaarde van? Het doel is toch dat je met anderen online wilt gamen? Dat doel heeft Nintendo gewoon bereikt hoor.
Als ik online wil gamen, wil online gamen en niks van die lobby toestand meemaken. Kost alleen maar tijd.
quote:
, totaal geen controle over met wie je wil spelen, of het moeten mensen uit je friendslist zijn, die je enkel kan toevoegen adhv een complexe code, wat langs weerszijden moet gebeuren.
Echt wel. Je kunt kiezen of wereldwijd, continentaal of enkel met je vrienden wilt spelen. De rest hangt af van je vaardigheden binnen het spel.
quote:
Wanneer je wilt verbinden krijg je verscheidene waarschuwingen dat je mii en je nickname over het het internet zullen verstuurd worden (oeioei) met de "niet verbinden" knop standaard geselecteerd,
Leuk he, die veiligheid voor je eigen gegevens. Wees blij dat Nintendo moeite heeft gedaan om dergelijk veiligheid (met name voor de jeugdige spelers) erin gebouwd heeft.
quote:
en eens verbonden is er werkelijk geen enkele manier om te communiceren met je medespelers.
Wat is daar de meerwaarde van? Je krijgt enkel maar gezeik hiermee en dat wil je niet. Dus weg die functie. Als je dat wel wilt, ga je maar skypen met elkaar ofzo.
quote:
Je kan enkel wachten en hopen dat je een wedstrijd zal spelen. Ik zou het een grap noemen als ik er niet voor betaald had.
Leuk en grappig toch dat online spelen? Het is nog uitdagend ook!!