Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: [Wii] Mario Kart: Wii Deel 2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
Mimango schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:30:
[...]

Waarom zou het dan makkelijker worden? Automatisch sliden ben je sowieso langzamer dan manual dus zou het moeilijker worden
Nou ja voor het sliden op manual moet je wel weten waar je de slide in moet zetten. Weet je dat niet goed maak je een onnodig wijde bocht en verlies je juist meer tijd dan dat je tijd wint. Ben er zelf het levende voorbeeld van :P

quote:
Willybubba schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:32:
Ik trek de 100cc al amper :P

Maar dat is omdat dat bikes only is, ik kan d'r nog niet echt aan wennen.
Ja dat heb ik ook vind die bikes maar niks :).
Maar kan ook wel komen omdat ik alleen in het weekend kan spelen.

@ Kajun
Ik zal je vanavond of anders morgen adden ;)

quote:
Rakkerzero schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:08:
[...]

Tuurlijk speel ik. Heb bijna de 150cc afgerond nu met gouden bekers. Daarna is de Mirror class aan de beurt. En daarna ga ik me pas zorgen maken om alles met rank * af te ronden.

Ik wacht nog altijd nog op mn bestelde lan adapter zodat ik van die zwakke draadloze verbinding hier thuis af ben en gewoon fatsoenlijk online kan gaan. En ik ben qua besturing nog even aan het kijken wat ik het fijnste vind, wii wheel + remote OF remote + nunchuk.

offtopic:
Hoi 4th :w
Zo doe ik het ook inderdaad.

Maar wat bedoel je precies met die mirror class?

PS:
over vorige post: Bedankt :)
Over die online ster = ster in alle 150CC cups :)

quote:
Hydra schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:32:
[...]

Wat vond je er dan niet boeiend aan? Ik heb de vorige delen niet gespeeld, maar het lijkt me dat deze versie alleen maar beter is.
quote:
Mimango schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:42:
[...]

Ikzelf (25), mijn vriendin (26) en mijn broer (27) hebben allemaal hartstikke veel plezier van dit spel en ik ken meer mensen van mijn leeftijd die dit spel echt super vinden, niks met leeftijd te maken als je het mij vraagt!
quote:
Ara`kin schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:46:
Ik (30) en mijn vriendin (30) hebben alle mario karts gespeeld, we amuseren er ons nog steeds goed mee, mijn vriendin is vooral verzot op de wfc mode.
Ja misschien let ik te veel op de graphics, vond ik niet zo geweldig.
Die race banen uit oudere spellen was wel leuk, voor de rest nee.
Been There, Seen That, Done That.

Super Mario Galaxy was wel erg leuk. _/-\o_

quote:
Mimango schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:42:
Ikzelf (25), mijn vriendin (26) en mijn broer (27) hebben allemaal hartstikke veel plezier van dit spel en ik ken meer mensen van mijn leeftijd die dit spel echt super vinden, niks met leeftijd te maken als je het mij vraagt!
Idem. M'n vriendin en ik zijn beiden 28, ze vind het zelf ook geweldig. Ze is gister nog een avond aan 't oefenen geweest terwijl ik in de stad was.

Sweet! vandaag alles op goud gehaald! Mirrormode inclusief!

Nu heb ik bij elke klasse wel een aantal star rankings maar moet je ze echt allemaal halen om een ster bij online racen te krijgen of hoe zit dat precies?
quote:
Have a star by your nickname
Playing extraordinarily well in Grand Prix races can produce a Star Ranking upto 3 at the end results instead of the standard "C, B or A."
Collecting these stars in all Grand Prix's adds a Star Icon next to your name in WiFi Races and on the Results Screen for your opponents to see.

(Note: Say, if you get a Three star rating in every Grand Prix except one which you got a One star rating in. You would get a One starred nickname until you manage to upgrade the rank.)

bron: Gamespot.
Dus ik dacht, in elke grandprix (50,100,150,mirror) een ster halen voor een bepaalde cup.
Maar nu heb ik bijv de mushroom cup allemaal op star ranking gehaald en nog zie ik geen ster.
Ik heb t kennelijk verkeerd begrepen...
quote:
Hydra schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:19:
[...]

Idem. M'n vriendin en ik zijn beiden 28, ze vind het zelf ook geweldig. Ze is gister nog een avond aan 't oefenen geweest terwijl ik in de stad was.
Ik ben ook 26 en mn vriendin is 22 en we vinden t beiden een super spel! Zij is zelfs ook bezig om cups te winnen als ik niet thuis ben. _O_

dubbelpost excuus

quote:
LeHeraut schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:59:
[...]

Ik ben de Duitse variant ook gekocht. Je krijgt er wel een Duitse handleiding bij (duhh!) maar de code die erbij zit kan je gewoon registeren op de Nederlandse site. Daarnaast hangt de taal af van de regio die je hebt ingesteld in je Wii. Bij mij is dat Nederland dus ik kreeg automatisch Engels als taal. (Ik neem gewoon aan dat er geen Mario Kart bestaat waarin je Nederlands als taal kan krijgen).
Lukt het jou dan omte registreren op die pleuris site van nintendo?? ik ben al een paar weken bezig spellen te registreren maar hij blijft steeds zeggen dat ik die veiligheids code goed moet invullen ( dat doe ik keer op keer) maar helaas zonder succes.

had jij daar ook last van??????????

Gr

quote:
Johantjuuh schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:57:
Maar wat bedoel je precies met die mirror class?
Mirror class = mirror mode.
Lees de startpost maar hoe je die unlocked ;)

Ikzelf moet die nog unlocken.

zo, net eindelijk alles 'uitgespeeld'. Aka alle karts / bikes unlocked, alle poppetjes, 1 gele ster naast m'n naam online :D. Kwam er dus ook achter dat je ghost data naar je friends kan sturen, hoe grappig is dat zeg haha. Anyway, heeft iemand een _duidelijk_ overzicht van waarop die beoordelingen gemaakt worden, want soms haal je met supertijden en 60 punten 1 ster, en soms 3 :S...dus ik snap er weinig van.

Toch zijn er paar dingetjes die ik niet helemaal goed gedaan vind van nintendo. Online kan niet met 4 man (zonde, wij zitten hier altijd met 4, en moeten nu dus hele tijd doorgeven). Online kan ook niet met meerdere licenses tegelijk. battlemode kan niet free for all..... paar hele simpele dingetjes, maar die hadden het wat mij betreft helemaal af gemaakt.

Hebben meerdere mensen er hier last van, wanneer er met 4 spelers tegelijk word gespeeld dat het beeld lagt? Wij hier wel iig, en we spelen hier op een hd-ready tv met component cable, alles goed ingesteld (in wii menu ja), maar ik vind het echt naadje pet dat zoiets gebeurd met 4 man >.<

maar goed, overall toch een thumb up (ja 1tje ja)

ik (33) en mijn vriendin (30) spelen dit nu met groot plezier.
moedersdevrouw speelt graag met het stuurtje en ik speel met wii-mote en nunchuck

wat mij opvalt met de wii-mote en nunchuck besturing dat als ik "automatic" kies dat het driften me nog nooit gelukt is. dat blijkt alleen maar te lukken op "handmatig"

soms heb ik ook het gevoel dat het pookje op de nunchuck maar voor 50% reageert.
dan is mijn kart gewoon niet de bocht om te krijgen.
volgens mij gebeurd puur willekeurig, ik kan geen patroon ontdekken.
dus ligt dat aan het spel? of aan de nunchuck.
ik heb ook geen andere games waar ik de nunchuck kan testen.

ik heb nu alleen nog maar gereden met yoshi en de standaard kart.

ps: als je de game nog wilt kopen moet je ff in de kleinere zaak gaan kijken, vergeet MM, dixons, barst smit e.d. daar gaat de hele kudde shopen dus uitverkocht

Acties: [quote]

Door: DjWannaB2002

ligt niet aan de game want heb er hier geen last van.
Het sliden kan ook niet als je het op automatisch hebt ingesteld. ten minste niet met boost. daarvoor moet je het op manual instellen.

quote:
Desperado112 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:29:
[...]

Lukt het jou dan omte registreren op die pleuris site van nintendo?? ik ben al een paar weken bezig spellen te registreren maar hij blijft steeds zeggen dat ik die veiligheids code goed moet invullen ( dat doe ik keer op keer) maar helaas zonder succes.

Gr
Nee, niet echt. Gewoon 2x ingevuld en toen deed ie het! (had de eerste keer een typfout). |:(

Inmiddels 6500 punten online, het wordt nog eens wat :) Wel stressvol dat je vervolgens ook tegenstanders krijgt met 8700 punten e.d. Ook heel lastig dat je opeens ook mirrortracks online krijgt, terwijl ik die zelf nog niet unlocked heb. Dan moet je echt weer opnieuw het circuit leren rijden... Door het rijden van de time-trials ben ik helemaal vertrouwd geraakt met de bikes, ook online rij ik daar nu mee.

Net even een paar potjes geraced met die Trustmaster controller, maar boven verwachting ging dat best wel goed. Misschien dat die zelfs altijd ga gebruiken ipv wii wheel :)

Time Trial is echt frustrerend en dan met name door mezelf. Ik weiger om na een fout door te rijden asls het track is die ik denk goed te kunnen.
Maar ik wil wel zsm op alle tracks een tijd neerzetten, maar soms MOET ik gewoon beter...

quote:
Deddiekoel schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:27:
Time Trial is echt frustrerend en dan met name door mezelf. Ik weiger om na een fout door te rijden asls het track is die ik denk goed te kunnen.
Maar ik wil wel zsm op alle tracks een tijd neerzetten, maar soms MOET ik gewoon beter...
Ja dat ken ik wel, vandaag ook weer flink gestressed. Constant dat ik net ergens tegenaan kom of dat ie gewoon de verkeerde kant op drift (terwijl ik duidelijk de goede kant op stuur, vet irritant maar goed).
Iig wat leuke tijden neer gezet en een aantal verbeterd waaronder N64 Mario Raceway. Deze heb ik vandaag met 11 sec verbeterd van 2:1x:xx naar 2:0x:xx. Die eerste tijd was al erg strak maar die 2e toch wel veel strakker en dat was niet perfect gereden dus kan nog wat af.

Ik ben er ook mee bezig.. gaat best goed opzich, alleen zit nu vast bij 3 banen...

Namelijk:
Toshi falls! Ik krijg er 2sec. van de tijd af, maar dat is niet genoeg!

Ghost valley, haal ik ook 2sec af, ook niet genoeg.

En Shy Guy Beach, krijg ik er 1sec van af.......

:( Tips?

quote:
Johantjuuh schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:24:
Ik ben er ook mee bezig.. gaat best goed opzich, alleen zit nu vast bij 3 banen...

Namelijk:
Toshi falls! Ik krijg er 2sec. van de tijd af, maar dat is niet genoeg!

Ghost valley, haal ik ook 2sec af, ook niet genoeg.

En Shy Guy Beach, krijg ik er 1sec van af.......

:( Tips?
Wat voor tijd heb je voor Ghost Valley?

Ik weet niet of je die al gebruikt, maar Ghost Valley kent één shortcut. Na de finish line heb je één 180 graden bocht naar rechts, direct gevolgd door een 90 graden bocht naar links. Dan heb je een kort stukje straight, gevolgd door een bocht naar rechts. Laatstgenoemde bocht kun je skippen door richting het gat te rijden; daar zit een ramp, waarmee je over het gat kan springen. Vergeet niet een trick te doen uiteraard voor de mini-boost.

Maar eigenlijk is het veel gemakkelijker om naar de Time Trial ghost van anderen te kijken (bv. de world record). Je ziet dan alle shortcuts, hoe ideale lijn is, hoe vaak je een drift boost kunt krijgen in een bocht, en hoe scherp je de bochten kunt nemen...

Zelf heb ik 1'03'xx in Ghost Valley 2 (geloof ik), maar
a) ik heb een kart gebruikt
b) de meeste bochten zijn vrij ruim genomen.

Ik denk door de bochten wat scherper te nemen ik er weer een paar seconden kan afhalen. Maar dat is een proces dat veel oefening vereist (des te meer als je niet bovengemiddelde skills hebt), en ook voor veel frustratie zorgt. Wat dat betreft kan ik me in Deddiekoel's opmerking maar al te goed inleven.

Jeuj! Eindelijk Dry Bowser unlocked vandaag. >:)

quote:
ElayZ schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:07:
[...]
Dus ik dacht, in elke grandprix (50,100,150,mirror) een ster halen voor een bepaalde cup.
Maar nu heb ik bijv de mushroom cup allemaal op star ranking gehaald en nog zie ik geen ster.
Ik heb t kennelijk verkeerd begrepen...
[...]
Nee, je moet voor _alle_ GP's een sterren-rating halen.

quote:
Kajun schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:51:
[...]

Wat voor tijd heb je voor Ghost Valley?

Ik weet niet of je die al gebruikt, maar Ghost Valley kent één shortcut. Na de finish line heb je één 180 graden bocht naar rechts, direct gevolgd door een 90 graden bocht naar links. Dan heb je een kort stukje straight, gevolgd door een bocht naar rechts. Laatstgenoemde bocht kun je skippen door richting het gat te rijden; daar zit een ramp, waarmee je over het gat kan springen. Vergeet niet een trick te doen uiteraard voor de mini-boost.

Maar eigenlijk is het veel gemakkelijker om naar de Time Trial ghost van anderen te kijken (bv. de world record). Je ziet dan alle shortcuts, hoe ideale lijn is, hoe vaak je een drift boost kunt krijgen in een bocht, en hoe scherp je de bochten kunt nemen...

Zelf heb ik 1'03'xx in Ghost Valley 2 (geloof ik), maar
a) ik heb een kart gebruikt
b) de meeste bochten zijn vrij ruim genomen.

Ik denk door de bochten wat scherper te nemen ik er weer een paar seconden kan afhalen. Maar dat is een proces dat veel oefening vereist (des te meer als je niet bovengemiddelde skills hebt), en ook voor veel frustratie zorgt. Wat dat betreft kan ik me in Deddiekoel's opmerking maar al te goed inleven.
"Helaas", kende ik dat trucje inderdaad al.

Volgens mij moest je 1:06:xx rijden, en ik had hem dacht ik zo'n 1:04 of 1:05.

Maar wat het is denk ik: Ik rijd met driften op automatisch....

PS: Hoe kan je die replay's zien, van die wereldtijden? ZBij check rankings, kan ik de banen zien + tijden... Maar hoe kan ik dan de race zien?

:*)

Dat is heel simpel dan ga je dus naar de rankings en dan kies je uiteraard de baan naar keuze en kun je op de nummer een klikken. Dan vraagt de channel of je wilt connecten met WFC etc nja dan vervolgens staat die replay daar en staat eronder "challenge this ghost data" en "watch replay".

quote:
uLu schreef op zondag 20 april 2008 @ 01:31:
zo, net eindelijk alles 'uitgespeeld'. Aka alle karts / bikes unlocked, alle poppetjes, 1 gele ster naast m'n naam online :D. Kwam er dus ook achter dat je ghost data naar je friends kan sturen, hoe grappig is dat zeg haha. Anyway, heeft iemand een _duidelijk_ overzicht van waarop die beoordelingen gemaakt worden, want soms haal je met supertijden en 60 punten 1 ster, en soms 3 :S...dus ik snap er weinig van.

Toch zijn er paar dingetjes die ik niet helemaal goed gedaan vind van nintendo. Online kan niet met 4 man (zonde, wij zitten hier altijd met 4, en moeten nu dus hele tijd doorgeven). Online kan ook niet met meerdere licenses tegelijk. battlemode kan niet free for all..... paar hele simpele dingetjes, maar die hadden het wat mij betreft helemaal af gemaakt.

Hebben meerdere mensen er hier last van, wanneer er met 4 spelers tegelijk word gespeeld dat het beeld lagt? Wij hier wel iig, en we spelen hier op een hd-ready tv met component cable, alles goed ingesteld (in wii menu ja), maar ik vind het echt naadje pet dat zoiets gebeurd met 4 man >.<

maar goed, overall toch een thumb up (ja 1tje ja)
jaaaa ulu, vanavond ga ik wel ff kijken of ik dat record van je op Rainbow kan beaten, beetje weer een challenge sturen. Als je een challenge wil, probeer dan me tijd op Ghost valley 2 te verslaan ^^.

Maar ben het idd met je eens, de frame lag met compenent cable zuigt. Me neef heeft een hd ready tv en gewoon scart en daar was er bijna geen frame lag toen we met 3 man zaten. Maar ik was bij vrienden en toen met 3 man en het was gewoon 4 frames per seconde of zo. En zij spelen met full hd met component cable.

Maja, flink werken en vanavond weer MK. Eerst maar ff de laatste dingen unlocken 150cc/Mirror op 1 of meerdere sterren halen ^^ En daarna weer rainbow road. Damn dat level is vet. Zelfde voor bowsers castle 3 en ghost valley.

quote:
Desperado112 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:29:
[...]

Gr
Met welke browser probeer je het?
ik had hetzelfde probleem tot dat ik het probeerde met IE ipv Firefox en toen ging het wel.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: