Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Het Microsoft Downloadcentrum is de enige bron die is gemachtigd om een gelicentieerd exemplaar van Windows Vista Service Pack 1 (SP1) als download aan te bieden.

Vragen om andere links, seeds, torrents, uploads, NGposts, reken erop dat je iets in je mailbox hebt hangen en dat je post verwijderd wordt!

Volledige 544MB SP1 (x86) NL offline installatie bestand:
MS Download Site: KB936330: Zelfstandige module van Windows Vista Service Pack 1 All Language (x86)

Volledige 873 MB SP1 (x64) NL offline installatie bestand:
MS Download Site: KB936330: Zelfstandige module van Windows Vista Service Pack 1 All Language (x64)

Via de Vista Update functie (optioneel): als je de voorvereiste updates ook hebt.

Krijg je 'm niet?
Controleer of dit KB artikel van toepassing is!
Windows Vista Service Pack 1 is not available for installation from Windows Update and is not offered by Automatic Updates

Het is niet nodig om te vermelden dat je 'm 'ook aan het downloaden bent' - dat wordt nogal saai zo ;)

Verder: dit is géén 'probleem-meld'-topic.
Open daarvoor liever je eigen topic, uiteraard geldt daar de Windows Clients: Policy ook voor.

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

In een mailtje van Microsoft word aangegeven dat SP1 voor Vista beshcikbaar is.
Deze is beschikbaar voor MSDN en TechNet Plus subscribers,

Zijn er hier mensen die op deze manier toegan hebben tot MSDN of TechNet Plus.
Een grote bevolkingsgroep zou u dankbaar zijn.

Deel uit de mail:

Zit u, net als ik, ook graag met de vingers aan de knoppen? Dan is er nog beter nieuws. Zowel Windows Server 2008 Release to Manufacturing (RTM) en Vista Service Pack 1 zijn te downloaden voor MSDN en TechNet Plus subscribers.

Namens het TechNet-team,
Daniël van Soest

Deze mail is vandaag verstuurt.

En wat is je vraag nu juist? Dat iemand met een MSDN/Technet-abbo SP1 hier even shared? :?

1e opmerking: SP1 is en_US only.
2e opmerking: SP1 is niet voor niets MSDN & TN+ only.

Wacht gewoon even netjes tot het beschikbaar is gesteld via een KB of MU/WU. Komt goed.

Ik zat al even rond te klikken maar kan SP1 voor Vista niet vinden. In welke categorie zou hij moeten staan, Operating Systems?

ja daar zou hij inderdaad moeten staan,
ik heb het idee dat iemand perongeluk die mail iets te vroeg verstuurd heeft ofzo

Van het windows vista blog, een post van 11-02:
http://windowsvistablog.c...-technical-customers.aspx
quote:
We've heard the feedback and I want to update you on our plans and progress for making SP1 available to our beta participants, our Volume Licensing customers, and our MSDN/TechNet Plus subscribers:

* Late Friday we made SP1 RTM available to individuals and companies who participated in the SP1 beta program
* At the end of this week we will be making the English version of Windows Vista SP1 available to Volume Licensing customers. Other languages will follow soon after
* Later this month, SP1 will be available to MSDN and TechNet Plus subscribers

For broad availability, we are still planning to release in mid-March, since we want to be sure that everyone has the smoothest experience possible.
Dus nu alleen beschikbaar als je SP1beta hebt kunnen downloaden.

Het is er nog steeds niet as we speak.

Titelfix dus :)

waarom wordt ik weggejorist terwijl ik behulpzaam ben?

hij is er dus wel..

@U-Fig:
offtopic:
Weg-gewattest?
De laatste keer dat ik keek zag ik geen Geenstijl staan in de titelbalk...

Anyhow: we zeggen dus hetzelfde, waarbij ik de enige juiste aanmerking maak dat de SP1 nog niet voor iedereen op MSDN beschikbaar is. Wat is dan jouw aanleiding om bovenstaande te posten?

quote:
U-Fig schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:54:
waarom wordt ik weggejorist terwijl ik behulpzaam ben?

hij is er dus wel..
Daarvoor heb jij dan ook een PM gekregen van collega elevator - en het lijkt me ook wel duidelijk waarom :)
Als je commentaar hebt over moderatie-acties kun je dat richten aan de mod in kwestie via mail of DM, of anders in het feedback topic.

Niet in andermans topics.

quote:
alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:48:
[...]

Daarvoor heb jij dan ook een PM gekregen van collega elevator - en het lijkt me ook wel duidelijk waarom :)
Was zeker iets illegaals.

Vrijdag komt dat ding toch pas uit voor VLK's?
quote:
At the end of this week we will be making the English version of Windows Vista SP1 available to Volume Licensing customers. Other languages will follow soon after.

Als je toegang hebt tot (goede) Bittorrent sites (er is er eentje die hier regelmatig in het nieuws komt die hem er vast wel op heeft staan), of tot betaalde nieuwsgroepen, dan kan je daar SP1 vandaan halen. Hij is wel alleen in het engels, dus je moet of een engelse Vista op je computer hebben, of je moet Vista Ultimate hebben en de engelse language pack gebruiken.

Let wel dat als je SP1 niet van de Microsoft site download er altijd de kans bestaat dat het niet de final versie is, of nog erger, dat het helemaal geen SP1 is maar een bestand dat een virus bevat.

Later deze maand zal SP1 ook via Windows Update verspreid gaan worden, dus iedereen die SP1 nu niet kan vinden moet gewoon nog even 2 weekjes geduld hebben. Dan kan je hem op de normale manier downloaden.

Alleen waar kunnen vlk'ers hun sp1 dan downloaden als die niet op msdn staat ?
(daar haal ik tenminste altijd m'n vlk iso's vandaan)

Er zijn toch geen VLK's meer van Vista :? Alleen Enterprise zijn nog VLK?

business en enterprise zijn beide vlk

quote:
DDX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:00:
business en enterprise zijn beide vlk
Business is 1 key / pc :)

nou wij doen toch echt allemaal dezelfde key en installeren business

Dan heb je een MAK key (of een KMS).
VLK 2.0 ;)

quote:
E-Vix schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:52:
Als je toegang hebt tot (goede) Bittorrent sites (er is er eentje die hier regelmatig in het nieuws komt die hem er vast wel op heeft staan), of tot betaalde nieuwsgroepen, dan kan je daar SP1 vandaan halen. Hij is wel alleen in het engels, dus je moet of een engelse Vista op je computer hebben, of je moet Vista Ultimate hebben en de engelse language pack gebruiken.
Heb ik gedaan maar krijg nog steeds de melding dat de geinstalleerde taal niet gesupport wordt in deze update. :(

Vista Ultimate NL met Engelse language pack

quote:
Dikkie schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:15:
[...]

Heb ik gedaan maar krijg nog steeds de melding dat de geinstalleerde taal niet gesupport wordt in deze update. :(

Vista Ultimate NL met Engelse language pack
NL is ook nog niet beschikbaar. Alleen de EN versie is er nog maar en die language pack maakt van je NL vista geen EN vista.

Vista SP1 RTM bestaat wel al in het nederlands. Ik heb hem gisteren gevonden. Weliswaar niet via de legale weg, maar toch. Hij bestaat. Ik heb hem geinstalleerd en mijn versienr is nu: 6001.18000.x86fre.longhorn_rtm.080118-1840

Het bestand is 543Mb groot, bevat 36 talen en de digitale handtekening is van 20 januari.

Ik begrijp niet waarom Microsoft deze dan gewoon niet uitbrengt op MSDN.

quote:
kdhoe schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:54:
Ik begrijp niet waarom Microsoft deze dan gewoon niet uitbrengt op MSDN.
Nou, daar gaat nou net de discussie wereldwijd over :)
Niet alleen MSDN maar ook Technet en de normale WindowsUpdate.

zie ook http://windowsvistablog.c...-technical-customers.aspx en http://windowsvistablog.c...of-windows-vista-sp1.aspx bijvoorbeeld.

Maar het heeft met een paar vereiste updates te maken die geinstalleerd moeten worden alvorens MS SP1 los kan laten op het grote publiek blijkbaar...
Speaking of Windows Vista SP1, the final two of three prerequisite updates needed to install Windows Vista SP1 will also be hitting Windows Update. KB937287 which is the servicing stack update and KB938371 which is a multi-component update are both required before installing Windows Vista SP1. KB938371 will not be offered to Windows Vista Enterprise and Windows Vista Ultimate systems until KB935509, the first prerequisite in the series of three, has been installed. Both of the Windows Vista SP1 prerequisites are marked "Important" and will install automatically if you have Window Updates set to the recommended configuration.

quote:
alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:26:
[...]

Maar het heeft met een paar vereiste updates te maken die geinstalleerd moeten worden alvorens MS SP1 los kan laten op het grote publiek blijkbaar...

[...]
De benodigde updates heb ik al, dus waarom nog zo lang wachten met SP1?

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: