Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: [HDD] Microsoft Zune ervaringentopic- Deel 2

Let op:
  • Reageer altijd ontopic en behulpzaam.
  • Schop geen oude topics omhoog zonder een goede reden.
  • Respecteer je mede-users, zij komen hier ook voor hun lol.

Insert message

Waarschuwing:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Een apart topic voor je probleem aanmaken wil wel eens helpen.

Microsoft kondigt spelletjes voor de Zune aan aan. Leuk maar volgens mij doet bijna niemand spelletjes op z'n PMD.

Het is wel een leuke gimmick als je even niks te doen hebt. Als je het presenteert als een van je main features is er iets mis, naar mijn mening, maar "voor erbij" is het altijd leuk :) Als je er voor moet betalen (en dat zal wel het geval zijn, gok ik zo) denk ik niet dat het populair wordt.

Oke, ik hoorde dat de meeste mensen tevreden zijn met hun zune, maar wat is nou precies het nadeel van een hd in de 80gig versie?

[Edit]
Heeft iemand ook een idee waar ik er een kan bestelen/kopen? ik zoek al een tijdje maar het lukt me niet echt.

quote:
BastiaanMoi schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:55:
Oke, ik hoorde dat de meeste mensen tevreden zijn met hun zune, maar wat is nou precies het nadeel van een hd in de 80gig versie?

[Edit]
Heeft iemand ook een idee waar ik er een kan bestelen/kopen? ik zoek al een tijdje maar het lukt me niet echt.
in NL kan je m nergens kopen, ik zit zelf ook nog te zoeken. Het blijft moeilijk, maar de makkelijkste manier lijkt mij www.fromus2eu.com

Neejoh dan betaal je allerlei extra shit, gewoon via eBay en hop :9

quote:
CLB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:30:
Neejoh dan betaal je allerlei extra shit, gewoon via eBay en hop :9
Maar ja, om die betaling te regelen en het importeren is gewoon een ongelofelijk rotwerk.

Die van mij was via marktplaats, kon ik ophalen in Oude wetering. Maar goed, je kunt idd ook via Ebay een Zune bestellen.

In m'n Zune software zie ik als ik op m'n Device browse de artiesten niet die geen enkel album er onder hebben staan (in mijn geval een artiest die aprox 8 tracks heeft, maar geen albumnaam). Hoe kan dit en is er eventueel een fix?

quote:
ILoveAmor schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:23:
Maar ja, om die betaling te regelen en het importeren is gewoon een ongelofelijk rotwerk.
Mwah paar keer doen en je weet wel hoe 't werkt :) Mja via MP is 't idd easier :)

Komt ie nou nog ooit naar Nederland :(, ik kan hem nu viavia voor 125 incl verzendkopen.
Is een paar keer gebruikt maar komt zonder bon..dus twijfel nog erg.
Denken jullie trouwens als ie hier verkocht wordt dat voor in de US verkochte Zunes hier geRMAed(:D) kunnen worden?

Acties: [quote]

Door: Nico.hollander

quote:
kadooosh schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:58:
Komt ie nou nog ooit naar Nederland :(, ik kan hem nu viavia voor 125 incl verzendkopen.
Is een paar keer gebruikt maar komt zonder bon..dus twijfel nog erg.
Denken jullie trouwens als ie hier verkocht wordt dat voor in de US verkochte Zunes hier geRMAed(:D) kunnen worden?
Ik heb net een zune 80 in de VS gekocht, werkt hier prima geen enkel probleem, ook niet www.uitzendinggemist.nl

Ik ben echt heel tevreden over het ding. Krijg het maar niet vol...

Ik zou graag nog een tweede USB kabel willen hebben, heeft iemand een idee, waar ik die zou kunnen bestellen.

quote:
Nico.hollander schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:08:
[...]

Ik heb net een zune 80 in de VS gekocht, werkt hier prima geen enkel probleem, ook niet www.uitzendinggemist.nl

Ik ben echt heel tevreden over het ding. Krijg het maar niet vol...

Ik zou graag nog een tweede USB kabel willen hebben, heeft iemand een idee, waar ik die zou kunnen bestellen.
heb je m zelf gehaald of heb je m via ebay ofzo?

Dapreview heeft een review van de Zune 80 :)

Begin nu te twijfelen om mijn 30GB Zune (die ik nog maar 3maand heb :X ) weg te doen en een 80GB versie te bestellen :)

Ik heb nu al meer dan 1,5 jaar 'n Zune 30GB *YEAHHH* en ik wacht echt todat die dood is :)
Werkt nog steeds perfect, zitten echt maar 2 kleine krasjes in m'n scherm die je niet eens ziet als het scherm aanstaat en hij bevalt me ook nog steeds goed... iPod Touch 32GB is leuk, Archos 605 WiFi 80GB is leuk, maarja deze Zune roeleert gewoon echt kneiterhard! Alleen de zomer komt eraan en dan is die wel een beetje bulky om in je zak te doen.. Maarja dat wordt muziek vanaf m'n SE W880i! :)

quote:
RoD schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:35:
Dapreview heeft een review van de Zune 80 :)
Erg informatief. Bedankt (ook al heb ik de zune80 al enkele maanden :9 )

Via ebay kan je hem uit de UK halen voor 216 euro + 15 euro verzendkosten.
Is dit een goede deal?

Amerika moet goedkoper kunnen maar lastiger.

Dat is zeker 'n goede deal aangezien je geen douaneshizzle hoeft te betalen :)

Acties: [quote]

Door: Nico.hollander

quote:
hellboy123 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:00:
[...]

heb je m zelf gehaald of heb je m via ebay ofzo?
Maandje terug zelf gehaald bij Radio Shack Daytona Beach FL $ 249,=

Zoek nog steeds eebn tweede USN kabel, voor reserve en onderweg/

Ben er erg tevreden over

quote:
Nico.hollander schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:38:
[...]

Maandje terug zelf gehaald bij Radio Shack Daytona Beach FL $ 249,=

Zoek nog steeds eebn tweede USN kabel, voor reserve en onderweg/

Ben er erg tevreden over
Heb je amazon geprobeerd? Ik zie daar meerdere geschikte kabels (zoekterm: zune usb).

quote:
CLB schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:37:
Ik heb nu al meer dan 1,5 jaar 'n Zune 30GB *YEAHHH* en ik wacht echt todat die dood is :)
Werkt nog steeds perfect, zitten echt maar 2 kleine krasjes in m'n scherm die je niet eens ziet als het scherm aanstaat en hij bevalt me ook nog steeds goed... iPod Touch 32GB is leuk, Archos 605 WiFi 80GB is leuk, maarja deze Zune roeleert gewoon echt kneiterhard! Alleen de zomer komt eraan en dan is die wel een beetje bulky om in je zak te doen.. Maarja dat wordt muziek vanaf m'n SE W880i! :)
Nu je het inderdaad zegt, ik heb hem ook zo`n 1,5 jaar :) ben er nog steeds blij mee. Ik heb nog lekker helemaal geen krasjes :P alleen mijn volgende media player word er toch wel 1 die in Nederland word ondersteund. In elk geval geen iPod. >:) En ik kan trouwens nog wel even met de Zune vooruit hoor

Vraagje, als je het album dat je aan het luisteren ben op je zune eindigt gaat die dan automatisch naar het volgende album?

Heb je een speciaal programma nodig om het erop te zetten, of is het drag and drop?

Kan die ook worden gebruikt als externe HDD?

Hoe goed is de radio?

Ik vraag me af wat de reden daarvoor is. De tweede Zune werd toch redelijk positief ontvangen en in Europa is er afaik ook wel een beetje sprake van een "hype" rondom de Zune (die natuurlijk verbleekt ten opzichte de iPod-hype-kuddegedrag wat hier nog altijd de boventoon voert) dus een Europese release lijkt mij best zinvol.

Volgens mij heeft de Zune hier zelfs meer kans gezien het feit dat de dominantie van Apple in de VS een stuk groter is en je er daar nóg moeilijker doorheen prikt. Door de releasedate van de derde Zune plus de releasedate in Europa zo lang uit te stellen plaats je jezelf behoorlijk buiten de markt.. en dat lijkt mij niet echt handig als je ambities hebt om met Apple te concurreren.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: