Ja klopt, ik heb hem in midnight blue besteld
Even een paar vraagjes/bevestigingen voor ik mijn bevindingen kan posten:
Ik wil graag Linux eens uitproberen op die nieuwe flaptop en ik zat te denken aan de volgende configuratie
Aan deze eisen moet ie voldoen:
- 1. Er wordt office xp/2003 gebruikt op m'n opleiding, ik moet van alles in dit formaat inleveren.
- 2. Tevens maak ik veel gebruik van JAVA wat betekent dat ik het beste Ubuntu 32 bit kan installeren???? geloof ik?
- 3. Windows Vista staat al geinstalleerd en zal ik denk ik gebruiken voor de nieuwere games/mediacenter. Ik geloof dat Vista behoorlijk is uit te kleden via allerlei tweaks, heb ik die licentie toch niet voor niets aangeschaft

Dus ik denk dat dit dan een aardige setup is:
Dual Boot a + b- a. ubuntu 7.10, 32 bit --> VM --> Win XP SP2 (voor de studie, database, programmeren, websites, foto's etc...)
- b. Windows Vista 64 bit voor (nieuwe) games/mediacenter, dan heeft het gelijjk zin om voor 4 G geheugen te gaan

Klinkt dit als een goeie allround flaptop die aan mijn eisen voldoet?
nogmaals de bevindingen komen als ik het heb uitgeprobeerd, maar ik heb niet echt de tijd om allerlei verschillende configuraties uit te proberen, dus denken jullie dat dit een goede setup is (voor ik aan de hele install begin)?