Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: SonyEricsson W910i

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
Jefferson schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:45:
Enig minpuntje is misschien dat hij wat trager is in het "Media Menu".
Hier doet die er ietsjes langer over om een bestand te openen en soms heeft de foto een beetje troebel, maar als ik hem weer afsluit en opnieuw open ziet hij er weer goed uit.
Tevens zijn foto's die ik instel als wallpapers ook niet scherp. Het gaat hier dan wel om foto's die afkomstig zijn van mijn vorige gsm: K800i. Denk niet dat het te maken heeft met de verschillen tussen camera en scherm, want het scherm van de K800i is gelijk aan die van de W910i.
Als iemand dit ook zo ervaart, graag een reactie.

Voor de rest een erg fijn toestel!
Dat trage blijkt dus verholpen te zijn met de nieuwe firmware.

@jefferson

Scherm K800i is 2.0 inch en die van de W910i 2.4 (kleuren zijn wel zelfde) misschien dat daarom je oude foto's van de K800i wat minder scherp overkomen?

Mijn vraag was nog of de themas van de K800i en K810 werken op de W910,die van de K850i werken wel dat weet ik al.
Heb de W910 nog niet maar dan kan ik vast themas gaan verzamelen

quote:
xzaz schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:51:
[...]

Dat trage blijkt dus verholpen te zijn met de nieuwe firmware.
Ja, maar dan moet die wel te downloaden zijn.
Heb een unbranded w910i maar heb volgens SEUS nog steeds de laatste versie, dat terwijl ik rc1a029 heb en niet de 39.

Ik heb een branded Vodafone W910i en de laatste firmware staat erop. Voordat Vodafone de firmware comfort hun eisen heeft aangepast zijn we weer een aantal weken verder.

Edit: De foto's zijn ook minder scherp op het beeldscherm van mijn vriendin haar W910i.
Haar foto's zijn afkomstig van een oude SE phone met een beduidend kleiner scherm.
Ook foto's afkomstig van een digitale camera (samsung) zijn minder scherp, terwijl dit scherm groter is. Misschien dat het dáár weer aan ligt.

@ M3 SMGII ;
Dat vindt je (heel logisch ;) ) in : Angenda/Applicaties/Music mate 4

@rooie60;
Volgens mij passen de meeste recente flash thema's in ieder geval.

Helaas hebben de meeste flash thema's niet een ander menuutje. Had wel een link gevonden waar er wel een paar van te vinden zijn, maar die heb ik zo niet bij de hand.
quote:
Dwarlor schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:30:
@ M3 SMGII ;
Dat vindt je (heel logisch ;) ) in : Angenda/Applicaties/Music mate 4

@rooie60;
Volgens mij passen de meeste recente flash thema's in ieder geval.

Ik bedoel gewone thema's.

Heb hem net uitgepakt en in gebruik genomen,wat n móói toestel en wat n grote letters :) heerlijk,las op engelse site in een review dat er n sexy red headset bijzat? nou ik heb de rode maar er zit een zwart headsetje bij.
Kan helaas de kleine lettertjes niet lezen op de oplader,maar kan ik de oplader van de P1i ook gebruiken?

Heb hem nu ook binnen leuk foontje, nog een paar vraagjes.
- Kan je internetten via je pc/laptop met je gewone thuis verbinding?
- Waar kan je extra applicaties/thema's enz downloaden?
- Waar kan je zien welke firmware je hebt? Geupdate, via Updateservice ging goed
- Heeft er iemand die speakerset ook nog besteld, hoe lang deden ze daar over?

Een paar vragen kan ik voor je beantwoorden.

- Extra thema's en applicaties kun je downloaden via de SE-website, staan een aantal op.
- De speakerset wordt opgestuurd binnen 30 dagen nadat zei de aanvraag hebben gekregen.

quote:
rooie60 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:58:Kan helaas de kleine lettertjes niet lezen op de oplader,maar kan ik de oplader van de P1i ook gebruiken?
je kan gewoon de lader van de P1i gebruiken ;)

quote:
Flying Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:39:
[...]

je kan gewoon de lader van de P1i gebruiken ;)
Dank je wel :>

Is bij iedereen de trilfunctie bijna niet te voelen als je loopt of zelfs zit?

Zo, wat maakt de nieuwste firmware een verschil met de oudere die ik had (weet niet precies welke). Het Media-gedeelte gaat een stuk vloeiender en ook de T9 input bij smsjes typen gaat sneller.

Verder vind ik de trilfunctie dik in orde, als ie op de tafel ligt maakt ie door het trillen bijna nog meer herrie dan de beltoon.

Tyfus telefoon. Hij is ermee opgehouden :( Liep vast toen ik mijn contacten opvroeg. Nu krijg ik alleen het sony ericsson logo tijdens het opstarten (battery eruit gehaald en al..). Kan dat ding wel kapot gooien. Knaken sony :|

quote:
Placid_K schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:55:
Tyfus telefoon. Hij is ermee opgehouden :( Liep vast toen ik mijn contacten opvroeg. Nu krijg ik alleen het sony ericsson logo tijdens het opstarten (battery eruit gehaald en al..). Kan dat ding wel kapot gooien. Knaken sony :|
Heb je toevallig T-mobile branded? Er zijn op andere forums veel problemen over vastlopen en na 10 seconden uitvallende foontjes. Terug naar de winkel. Heb maar gelijk even een backup gemaakt van de bestanden die ik nu op mijn foon heb staan.

Heb trouwens nog een vraag over een spel die eigenlijk meegeleverd zou worden maar door vodafone er gewoon is af gemieterd omdat ze je games willen laten downloaden. Heeft iemand enig idee waar ik Marble Madness 3D kan downloaden? Kan hem niet op de officiele website van SE vinden.

Heb net de nieuwe software erop gezet,heb nu R1CA039 (via SF updater)

Wel wennen hoor dat media menu,beetje rommelig ik heb al mijn fotos en afb op de W910i gezet en vind alles in meerdere mappen terug. :|

quote:
xzaz schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:17:
[...]

Heb je toevallig T-mobile branded? Er zijn op andere forums veel problemen over vastlopen en na 10 seconden uitvallende foontjes. Terug naar de winkel. Heb maar gelijk even een backup gemaakt van de bestanden die ik nu op mijn foon heb staan.

Heb trouwens nog een vraag over een spel die eigenlijk meegeleverd zou worden maar door vodafone er gewoon is af gemieterd omdat ze je games willen laten downloaden. Heeft iemand enig idee waar ik Marble Madness 3D kan downloaden? Kan hem niet op de officiele website van SE vinden.
Ja, T-mobile :(

quote:
rooie60 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:02:
Heb net de nieuwe software erop gezet,heb nu R1CA039 (via SF updater)

Wel wennen hoor dat media menu,beetje rommelig ik heb al mijn fotos en afb op de W910i gezet en vind alles in meerdere mappen terug. :|
Dat probleem heb ik ook, is een beetje onoverzichtelijk.
Hoop dat ze hier een mooie oplossing op vinden.
Ook het muziekgedeelte mag iets meer op orde...net hetzelfde als bij de foto's. |:(

Kan nergens optie vinden om mappen aan te maken,was ik gewend op de andere SE foons,maar zal wel zijn omdat dit een W model is,alles staat door elkaar! applicaties was ook ff zoeken,maar gevonden.
Het went wel.

Ik was te snel je kan via menu....agenda naar bestandsbeheer,en daar ziet het er als vanouds uit haha,ok nieuwe mappen kan je maken. _/-\o_

quote:
rooie60 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:11:
Kan nergens optie vinden om mappen aan te maken,was ik gewend op de andere SE foons,maar zal wel zijn omdat dit een W model is,alles staat door elkaar! applicaties was ook ff zoeken,maar gevonden.
Het went wel.

Ik was te snel je kan via menu....agenda naar bestandsbeheer,en daar ziet het er als vanouds uit haha,ok nieuwe mappen kan je maken. _/-\o_
Ik kan bestandsbeheer daar ook niet vinden. En hoe kan je via de pc games uploaden naar je mob? Bedankt nog rooie 60 :)

Edit: Ah heb het, Mijn Items heet het bij mij. Dan je game uploaden naar overige en dan via de telefoon hem in games laen zetten :D tnx :D:D:D:D

Edit2: Bah te vroeg gejuigd hij loopt vast bij het laden van de game, na het menu. Iemand enig idee?

Game via BT naar je foon sturen,je krijgt dan de vraag of het bij games of applicaties moet worden neergezet.
Btw als iets bij overige komt te staan (als je iets via BT vanaf je pc naar je foon stuurt)dan kan je er niks mee in óverige' behalve verwijderen en nog iets maar dat weet ik niet zo 1,2,3

Gekke vraag misschien maar wat is BT?

Edit: ah, Blauwe tand. Heb ik currently niet op mijn laptop. Ik werk nu via de USB kabel en hij vraagt na het dumpen van de game als hij het gewoon wilt installeren. Hij loopt gewoon vast zodra ik het wil spelen.

quote:
xzaz schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:16:
Gekke vraag misschien maar wat is BT?

Edit: ah, Blauwe tand. Heb ik currently niet op mijn laptop. Ik werk nu via de USB kabel en hij vraagt na het dumpen van de game als hij het gewoon wilt installeren. Hij loopt gewoon vast zodra ik het wil spelen.
Sorry ik werk nooit met de usb kabel (alleen softwareupdate) dus ik kan je niet vertellen hoe je het moet doen,maar er zijn vast wel mensen hier die het ok zo doen en je uitleg kunnen geven.
suc6

Met welk programma renderen jullie trouwens goede filmpjes voor je mob?

Ik heb goeie ervaringen met SUPER. Onder XP welteverstaan, want onder Vista heb ik het nog niet werkende gekregen (geeft alleen maar errors als ik probeer te coderen). Veel andere programma's geprobeerd, maar vaak sync-problemen daar mee. Zie ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs voor meer informatie.
Ben ook zeker benieuwd wat voor ervaringen anderen hebben!

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: