Grappig boxje. Leuk....de kleuren en het USB-logo bovenop. De lijn mocht wel iets strakkers geverfd zijn, maar ja voor de rest ziet het er goed uitquote:leecher schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:47:
valt je usb verlengkabel steeds achter je pc? geen probleem, neem 2 stukken 18mm mdf en 1 stuk 8mm mdf van 10x10cm. zaag de vorm van de female usb stekker uit het 8mm gedeelte, stop de stekker ertussen, sandwich het tussen 18mm plankjes en houtlijm. gooi er wat plakkaatverf tegenaan, een spuitbus autolak en wat vilt met secondenlijm en tadaaaaaaaaaaa:
[afbeelding]
tja, ik had geen andere kleuren verf liggen dus dan maar deze
Nieuw reactie in topic: Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 15
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, wijs dan een moderator erop via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij in CME hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Ach, zo vaak wordt het niet gebruikt, dus zo'n probleem zal het niet zijnquote:TheZeroorez schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:18:
Dat zou ik anders doen, een elastiekje is namelijk niet zo stevig, en binnen een paar maanden weg. En een fan die aan staat wil je niet in je kast loslaten
misschien kennen sommige van jullie de populaire internetstrip CAD wel
http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php
degene DIE het volgen weten ook dat het weer bijna tijd is voor Winter-een-mas!
voor mij (als echte hardcore CAD fan, heb er al 2 t-shirts van, rest in loop van jaar maar eens bestellen) is dat natuurlijk wel iets om te vieren. En hoe kan je dat nu beter vieren als met lekker gamen. Maar er is nog iets anders wat gewoon super vet is aan WEM en dat is de scepter gemaakt van een oude Xbox controller

toevallig hebben wij hier nog een oude xbox controller waarvan de rechter bumper niet fijn meer reageerd (leuk joh, als je favo game halo is
). Omdat we nooit zomaar iets van gamespul weggooien hadden we hem dus nog liggen.
Ik ben vergeten foto's tijdens het proces te maken maar ik kan het wel ff beschrijven.
een controller op een stokje is natuurlijk vet maarja, wel saai. waarom zou ik er geen lampjes in bouwen? Nah, dan moet ik ledjes hebben en die heb ik atm niet liggen hier.
*denk* *denk* *denk*
*ping*
een woord: KERSTMUTS.

Nu had ik me lampjes. Nu nag ergens in de controller doen. Knoppen uitboren en ze daar in doen? Nah, dan heb ik een ledje over en is de blauwe knop niet meer blauw. Toen kwam me pa met het geniale idee, doe ze rond het logo
Aangezien er rode lichtjes om het logo komen dan is het ook gelijk een knipoog naar de 360 met zijn Red Ring of Doom.
dus wij de controller openen. Eerst kijken hoe we de lampjes aanzetten, gat voor de drukknop erin boren was niet leuk en niet mooi. dus de oplossing was het contactpad (hoe je het wilt noemen) van de startknop uitboren, printje eronder en door op de startknop te drukken gaan de lampjes aan.
toen was het een kwestie van 5 gaatjes boren rondom het logo (de ledjes pasten er precies in, geen lijm nodig) en de batterij wegwerken.
Na de dualshock eruit gehaald te hebben was er plek zat voor de batterij, gelukkig is de controller zo groot
toen we de controller dicht deden ging dit nogal moeilijk omdat al die draadjes door een relatief kleine opening moesten. wat doe je dan met eend efecte controller zonder dualshock en startknop? Juist ja, gewoon een flinke boor pakken en een gat in het midden van de printplaat maken
.
toen eindelijk alles dicht gekregen (na verlengen van kortste draadjes en inkorten van langste) en toen was het moment van de waarheid!
start knop goed indrukken en.... JAAAAAA, ze doen het, super vet
alle knopjes kun je nog gewoon indrukken (behalve back, had het rubbertje dat hem teruggeduwd weggeknipt omdat hij eerst de draadjes in de weg zat, die knop maar vastgekit)
morgenavond komt de staf zelf eronder als alles volgens plan gaat word dat een koperen pijp, oppoetsen en het glimt fantastisch
als laatste nog een filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=5OcqNSna29k
slechte kwaliteit omdat het met me telefoon is gedaan
http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php
degene DIE het volgen weten ook dat het weer bijna tijd is voor Winter-een-mas!
voor mij (als echte hardcore CAD fan, heb er al 2 t-shirts van, rest in loop van jaar maar eens bestellen) is dat natuurlijk wel iets om te vieren. En hoe kan je dat nu beter vieren als met lekker gamen. Maar er is nog iets anders wat gewoon super vet is aan WEM en dat is de scepter gemaakt van een oude Xbox controller

toevallig hebben wij hier nog een oude xbox controller waarvan de rechter bumper niet fijn meer reageerd (leuk joh, als je favo game halo is
Ik ben vergeten foto's tijdens het proces te maken maar ik kan het wel ff beschrijven.
een controller op een stokje is natuurlijk vet maarja, wel saai. waarom zou ik er geen lampjes in bouwen? Nah, dan moet ik ledjes hebben en die heb ik atm niet liggen hier.
*denk* *denk* *denk*
*ping*
een woord: KERSTMUTS.

Nu had ik me lampjes. Nu nag ergens in de controller doen. Knoppen uitboren en ze daar in doen? Nah, dan heb ik een ledje over en is de blauwe knop niet meer blauw. Toen kwam me pa met het geniale idee, doe ze rond het logo
Aangezien er rode lichtjes om het logo komen dan is het ook gelijk een knipoog naar de 360 met zijn Red Ring of Doom.
dus wij de controller openen. Eerst kijken hoe we de lampjes aanzetten, gat voor de drukknop erin boren was niet leuk en niet mooi. dus de oplossing was het contactpad (hoe je het wilt noemen) van de startknop uitboren, printje eronder en door op de startknop te drukken gaan de lampjes aan.
toen was het een kwestie van 5 gaatjes boren rondom het logo (de ledjes pasten er precies in, geen lijm nodig) en de batterij wegwerken.
Na de dualshock eruit gehaald te hebben was er plek zat voor de batterij, gelukkig is de controller zo groot
toen we de controller dicht deden ging dit nogal moeilijk omdat al die draadjes door een relatief kleine opening moesten. wat doe je dan met eend efecte controller zonder dualshock en startknop? Juist ja, gewoon een flinke boor pakken en een gat in het midden van de printplaat maken
toen eindelijk alles dicht gekregen (na verlengen van kortste draadjes en inkorten van langste) en toen was het moment van de waarheid!
start knop goed indrukken en.... JAAAAAA, ze doen het, super vet
alle knopjes kun je nog gewoon indrukken (behalve back, had het rubbertje dat hem teruggeduwd weggeknipt omdat hij eerst de draadjes in de weg zat, die knop maar vastgekit)
morgenavond komt de staf zelf eronder als alles volgens plan gaat word dat een koperen pijp, oppoetsen en het glimt fantastisch
als laatste nog een filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=5OcqNSna29k
slechte kwaliteit omdat het met me telefoon is gedaan
Haha, mooi gedaan !! Echt geniaal gewoon. Respect!quote:WatheveR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:40:
Blablabla, mooi filmpje
Leuk idd 
Ik vind het inderdaad ook leuk gedaan!quote:de_harde_kern schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:03:
[...]
Haha, mooi gedaan !! Echt geniaal gewoon. Respect!
Lastig niet, je moet het wel een paar keer doen zeg maar.. Dus criss/cross door die kaart heen.. in wel 5 stukkenquote:leonpwner1 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:24:
[...]
GPU cores zijn inderdaad wel mooi, die glimmen goedEn bij nVidia staat er ook een nVidia logo oid op. Alleen zijn GPU cores heel klein, en dus niet echt geschikt voor sleutelhanger. Bovendien is het zo lastig om die core uit het PCB te zagen
Tenzij je een hele videoplank aan je sleutelbos wilt
Ik heb nog een oude S754 Dode Athlon 3000+ liggen, wellicht dat hier ook de dremel + boor doorheengaat. Tijd voor wat nieuws
Mijn K6 Core hangt nog steeds aan mijn pennenmap. Het verschil is dat inmiddels geen een pinnetje meer echt rechtstaat (A)
muwahahaha, hij is klaar 

vanavond betere foto's met camera van me zus

vanavond betere foto's met camera van me zus
Moest ik niet beter weten en de plaatjes van ctrl-alt-del niet gezien hebben, dan zou ik zeggen dat je een soort van wipwap aant maken bent met een controller als stoeltje 
Kun je die kabel niet in de buis verwerken? lijkt me iets prettiger en dan kun je de buis zelf nog een likje verf geven.
Kun je die kabel niet in de buis verwerken? lijkt me iets prettiger en dan kun je de buis zelf nog een likje verf geven.
@Lism
welja, quote maar een post van 4 maanden geleden

welja, quote maar een post van 4 maanden geleden
van die kabel merk je niets en een kale buis vind ik ook zo saaiquote:diedazz schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:53:
Moest ik niet beter weten en de plaatjes van ctrl-alt-del niet gezien hebben, dan zou ik zeggen dat je een soort van wipwap aant maken bent met een controller als stoeltje
ik moet nog ergens koperpoets vandaan toveren en hem eens goed op poetsen
WatehveR: stuur ff een fotootje naar Tim van CAD, vindt ie vast leuk 
lol, maar wat is het?quote:WatheveR schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:17:
[...]
van die kabel merk je niets en een kale buis vind ik ook zo saai
ik moet nog ergens koperpoets vandaan toveren en hem eens goed op poetsen
zeem erom om de ramen te wassen? sorry maar ik weet de voorgeschiedenis en het verhaal niet erbij
@ rebels: lees een paar posts omhoog dan 
WatheveR in "Het "Post hier je kleine mods" topic - D..."
@WhateveR: Ziet er grappig uit nu de kroon nog
WatheveR in "Het "Post hier je kleine mods" topic - D..."
@WhateveR: Ziet er grappig uit nu de kroon nog
ga ik zeker nog doen hoor, ook gelijk happy Winer-een-mas wensenquote:Demoniac schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:04:
WatehveR: stuur ff een fotootje naar Tim van CAD, vindt ie vast leuk
wil hem ook nog op het officielle WEM forum posten maar je moet wachten todat een admin je acc activeerd -_-
@^ kroon moet ook nog komen maar ik weet nog niet waarvan ik die ga maken, misschien van gewoon dik karton, weet niet echt iets anders wat stevig en flexibel is, iemand ideën
hier betere foto's
hij hangt nu zo aan me muur

ben even het woord in het nederlands vergeten maar 'brass'?
Messing? 
Ik werd laatst uitgenodigd om bij Gigabyte langs te komen, en tja, natuurlijk wil je niet met lege handen aankomen. Dus daarom even gepoogd 3 dode Gigabyte bordjes van de muur te halen (wat overigens nog best tegenviel
) en een heuse Gigabyteplantenbak in elkaar gezet.

Zeer simpel te maken, 3 mobos, paar latjes hout, wat tie-wraps en een plastic zak en natuurlijk een plantje, maar het is wel redelijk uniek
Zeer simpel te maken, 3 mobos, paar latjes hout, wat tie-wraps en een plastic zak en natuurlijk een plantje, maar het is wel redelijk uniek
waar haal je de inspiratie toch vandaan om al die gekke dingen te doen zeg
Hij is wel echt jouw stijl, leuk cadeautje om mee aan te komen 
En dan maar hopen dat je als 'dank fur die blumen' een nieuwe goed gevulde plantenbak terugkrijgt 
(heb je nu niet 3 gaten op je muur of zijn er nog mobo's op overschot?)
(heb je nu niet 3 gaten op je muur of zijn er nog mobo's op overschot?)
Gewoon 1001 moederborden hebben liggen en van armoede niet meer weten wat je ermee aanmoetquote:WatheveR schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:26:
waar haal je de inspiratie toch vandaan om al die gekke dingen te doen zeg
Anyway, hij's leuk. Wat vonden ze ervan?
Idd, wat vond GB ervan??quote:TheZeroorez schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:44:
[...]
Gewoon 1001 moederborden hebben liggen en van armoede niet meer weten wat je ermee aanmoet
Anyway, hij's leuk. Wat vonden ze ervan?

[/URL]