quote:
cbdekleijn schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:12:
ik heb nu een aantal maanden xms en ik begrijp niet waarom mensen zo graag overwillen naar deze "provider" alles werkt minder dan andere "providers" alleen het inernet is snel en stabiel
tv is matig en hier in Leiden geen ngc (oke dat wist ik maar mist het wel heel erg en dat had ik niet verwacht) en ik had wel verwacht dat het beeld beter zou zijn of gelijk met casema maar zeker niet minder via de glasvezel wat dan de toekomst zou moeten zijn?
tel geeft ook regelmatig problemen bijv dat opeens iedereen in gesprek is maar dat zou komen doordat hun standaard een lemiet instellen?
0900 en andere betaal nr"s kan je niet zelf blokken daar moet je voor bellen? maar als je lemiet is overschreden in het weekend zoals bij mij dan heb je een probleem want dan is er niemand meer.
ondankst dat ik veel geld heb uitgegeven aan 1e klas spullen voor alle aansluitingen heb ik spijt van mijn keuze dat ik hieraan begonnen ben en zal zodra ik kan overstappen naar ja zucht waarheen ik weet het niet meer misschien wordt ik geheel onthouder en stop met drinken tv kijken bellen en internetten maar of dat een optie is dat weet ik niet
Dat van geen NGC vind ik persoonlijk ook een grote misser,er is wel uitgelegd waarom,en dat deze zender terug komt in het digitale pakket is wel fijn maar lang niet iedereen wil daar ook heen.
Wat internet betreft is er een wereld open gegaan,de snelheid is goed.
Ik ben zelf nog nooit tegen een limiet aangelopen,maar ik betaal dan ook een tientje gewoon voor alles inclusief bellen.
Andere betaalnummers bel ik niet,maar ik vind het niet echt eerlijk om de schuld van die limiet dan bij XMS neer te leggen.
In de diensten staat heel duidelijk aangekondigd dat die limiet er is en je kan online zien hoeveel je gebruikt hebt,als je op vrijdag ziet dat je op 24,50 zit of zo kan je XMS niet gaan verwijten dat ze er niet zijn als je aan je 25 euro zit.
Dat had je zelf ook kunnen zien,en een telefoontje is genoeg om die limiet op te heffen.
Verder is juist die limiet met kids die gemakkelijk de telefoon pakken ook wel handig.
Beter voorkomen dan achteraf veel moeten betalen.
Ook bij casema kan je niet zomaar bepaalde nummers blokkeren,je moet daarvoor dan een mailtje sturen of via een dure helpdesk bellen.
Online direct je verbruik inkijken kan ook niet bij Casema,alleen van de afgelopen maanden.
En via de site kan je van waar je ook bent,je nummer doorschakelen naar je mobiel als je dat ff vergeten was.
Het is bij geen enkele provider zo als je het echt hebben wilt.
Bepaalde technische dingen (analoge tv op de grote LCD schermen) kunnen misschien beter maar met andere dingen ben ik echt tevreden.
En die limiet.. je gaat niet naar de supermarkt zonder portemonnee,je gaat als het goed is niet zonder treinkaartje in de trein zitten,dus ga je ook niet het weekeind in terwijl je zelf kon zien dat je tegen je limiet aanzit,en overkomt dat je vaker dan laat je hem verhogen.
Met sommige dingen ben ik het dus met je eens,maar andere dingen had je makkelijk zelf kunnen voorkomen/voorzien,ze vertellen netjes hoe het zit.