Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: [PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Ep2 op normal in 5.2 uur uitgespeeld. In één woord super, kan niet wachten op Ep3 :)
spoiler:
Ik lag helemaal dubbel toen Magnusson begon over die potato in Black Mesa.. waar je in HL1 die magnetron kon slopen in de kantine bij het ophalen van je hazard suit.
:D

Hoewel het topic er niet over gaat, Portal is ook geweldig.. Wat een humor en geweldig einde _/-\o_

quote:
ulekai schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:20:
Tevens mis je enkele (komische) crossovers tussen HL 1 en 2.

Doet me trouwens denken, Ik heb Blue Shift nooit uitgespeeld :X

Ga thuis maar eens kijken of ik dat cdtje ergens kan vinden.
of je download hem gewoon ff aangezien je hem via steam heb geregistreed en daardoor downloadbaar is. rechtermuisklik. maar dat wist je denk ik al.

quote:
darkphoenix schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

of je download hem gewoon ff aangezien je hem via steam heb geregistreed en daardoor downloadbaar is. rechtermuisklik. maar dat wist je denk ik al.
Ik heb de GotY al een paar jaar liggen, heb pas steam sinds een paar maanden, denk dat ik hem niet kan registrenen zonder cdtje, waarvan ik trouwens ook geen cd keys meer heb (is wel legaal).

Kan je hier niet beter het Orange box topic van maken? :p. Ik heb de orange box gekocht vanwege TF2 en portals. HL 2 had ik op de PC al gedaan. Aardig schietspelletje niet echt een wereldervaring. Met een bijzonder zwak einde, al wordt dit bij Ep 1 wel iets goedgemaakt. Het einde van HL 2 is gewoon echt BARslecht. Ik snap ook niet dat die game overal zulke hoge scores kreeg. Ik heb me er goed mee geamuseerd hoor maar vind deel 1 nog altijd beter, deel 2 was meer van hetzelfde dus minder verassing etc. Nog steeds een goede game maar niet ZO goed. Sorry ;-)

Is het misschien verstandig om zo'n filmpje te kijken van gasten die HL1 in een uurtje uitspelen? Dit om het verhaal beter te begrijpen of zie je in zo'n filmpje te weinig van het verhaal?

quote:
POK!ahface schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:24:
Is het misschien verstandig om zo'n filmpje te kijken van gasten die HL1 in een uurtje uitspelen? Dit om het verhaal beter te begrijpen of zie je in zo'n filmpje te weinig van het verhaal?
Vrij weinig. Omdat die gast het echt zo snel mogelijk wil doen loopt ie overal zo snel mogelijk langs. Als iemand iets aan het vertellen is en hij kan weg lopen zal ie dat ook doen.

Blijft wel leuk om te zien dat iemand het spel zo snel uitspeelt.

Een uurtje? Dat kan nog sneller :P

http://youtube.com/watch?v=YTUOn2EUFhk

36 minuten. Inclusief aftiteling.

quote:
Postius schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:04:
Het einde van HL 2 is gewoon echt BARslecht.
waarom?

De critici hebben de Orange Box inmiddels wel de hoogste score ooit gegeven voor een PC "spel":

http://www.metacritic.com.../pc/halflife2theorangebox

Ik heb half life generations hier nog liggen, alleen zonder serials :( Staan die ook op de cd's oid? Of kan ik gewoon een foto ervan maken en dat ik dan nieuwe serials krijg van valve?

quote:
Razor.Timo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:52:
Ik heb half life generations hier nog liggen, alleen zonder serials :( Staan die ook op de cd's oid? Of kan ik gewoon een foto ervan maken en dat ik dan nieuwe serials krijg van valve?
Zonder serials? De serials staan bij Generations op de CD-hoesjes. Een voor HL, een voor OpFor en een voor CS.

quote:
HertogJanNL schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:
[...]

Zonder serials? De serials staan bij Generations op de CD-hoesjes. Een voor HL, een voor OpFor en een voor CS.
Cd hoesjes? Zitten gewoon 4 cd's in. Het is de blauwe generations pack.

Deze dus:
http://images-eu.amazon.com/images/P/B00008CQS7.03.LZZZZZZZ.jpg

quote:
Razor.Timo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:52:
Bij mij stonden de serials op het boekje. Ik kreeg er twee, die allebij de complete box toevoegde op steam.

quote:
Rostvertol-Mil schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:16:
[...]

Bij mij stonden de serials op het boekje. Ik kreeg er twee, die allebij de complete box toevoegde op steam.
Ja dat weet ik :+ Alleen dat boekje kan ik dus nergens meer vinden :X

Dat plaatje is waarschijnlijk gewoon gegoogled. :) En daarnaast heeft Valve er niks op tegen als je een game uit een ander land speelt, als het maar tot dezelfde regio behoord als waar je zelf woont.

ik kan me herinneren dat ik alleen de orginele half life had en opeens ook blue shift en opposing forces gratis via steam kon downloaden. Hier ben ik nooit eerder naar gaan vragen omdat ik het neit echt een probleem vondt maar ik vroeg mij af of meer mensen dit hebben.

quote:
Dit geld alleen voor de Orange Box uit landen als Rusland of Thailand, waar de prijzen aanzienlijk lager liggen dan in West-Europa of de Verenigde Staten ;)
quote:
Ik heb zelf nooit HL1 gespeeld, maar als ik dat filmpje bekijk kon je daar veel sneller rennen?

quote:
Omdat het helemaal nergens opsloeg. Het was de grootste anti climax ever. Die boss fight in HL1 was teminste nog een echte boss fight. Dit was gewoon.....ja.....een domper en ik herinner me nog enorme plotholes maar goed. Het is een goed spel HL2 maar dat einde deed voor mij echt wel afbreuk als de ervaring als geheel. Maar ik speel het nu wel gewoon nog een keer uit omdat het wel leuk blijft ;-)

quote:
Trigga schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:53:
ik kan me herinneren dat ik alleen de orginele half life had en opeens ook blue shift en opposing forces gratis via steam kon downloaden. Hier ben ik nooit eerder naar gaan vragen omdat ik het neit echt een probleem vondt maar ik vroeg mij af of meer mensen dit hebben.
Heb ik ook, ssssssssst ;)

quote:
Postius schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:55:
[...]

Omdat het helemaal nergens opsloeg. Het was de grootste anti climax ever. Die boss fight in HL1 was teminste nog een echte boss fight. Dit was gewoon.....ja.....een domper en ik herinner me nog enorme plotholes maar goed. Het is een goed spel HL2 maar dat einde deed voor mij echt wel afbreuk als de ervaring als geheel. Maar ik speel het nu wel gewoon nog een keer uit omdat het wel leuk blijft ;-)
Ik vond juist die eindbaas van HL 1 minder leuk, net als de Zen levels..
Boss fight van 2 is wel simpel en snel afgelopen.

WOW, Ep 2 net uitgespeeld, GEWELDIG! Iemand enig idee voor wanneer ep 3 geplanned staat?

quote:
TmZ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:54:
WOW, Ep 2 net uitgespeeld, GEWELDIG! Iemand enig idee voor wanneer ep 3 geplanned staat?
Waarom? De planning klopt toch nooit. :O

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: