Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Heb hem binnen hoor: de N95.

Geen tweedehandse maar gewoon een compleet nieuwe.

Ben nu over naar WM6 Artemis Touch 2.1 en toestel staat nu al 1 dag aan zonder reset en nog niks gemerkt.

quote:
iCy schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:39:
Ben nu over naar WM6 Artemis Touch 2.1 en toestel staat nu al 1 dag aan zonder reset en nog niks gemerkt.
Same here,...
Heb hem nu 3 dagen aanstaan en geen problemen meer.
Dit had ik veel eerder moeten doen.
Weet iemand een Originele WM5 Tmobile ROM ergens te staan, in geval van moeten terugflashen voor een garantiegeval?

quote:
MillZ schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:48:
[...]

Same here,...
Heb hem nu 3 dagen aanstaan en geen problemen meer.
Dit had ik veel eerder moeten doen.
Weet iemand een Originele WM5 Tmobile ROM ergens te staan, in geval van moeten terugflashen voor een garantiegeval?
Is er niet helaas, pindakaas.

quote:
DazzleStan schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:35:
Heb hem binnen hoor: de N95.

Geen tweedehandse maar gewoon een compleet nieuwe.
hoe lang heeft het geduurd voordat je hem binnen had?hier nog nix na een week?

quote:
Polyworm schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:00:
[...]

hoe lang heeft het geduurd voordat je hem binnen had?hier nog nix na een week?
Vorige week dnsdag besteld door Klantenservice, afgelopen zaterdag in huis

Met de orginele WM6 heb ik er geen last meer van.

Die CID lock is veel gemakkelijker te omzeilen dan ik dacht, gewoon USPL eroverheen gooien en dan WM6.

Dus niet twijfelen maar gewoon doen mensen! :)
Je moet wel iets heel geks doen om het te laten bricken denk ik.

*let wel op dat je NOOIT een backup terug zet na een rom update. Dat loopt nooit goed.

Schrijf mij maar van het lijstje, al een week geen probs meer en op automatische netwerk gezet.

quote:
pocket-chat.nl schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 09:05:
Met de orginele WM6 heb ik er geen last meer van.

Die CID lock is veel gemakkelijker te omzeilen dan ik dacht, gewoon USPL eroverheen gooien en dan WM6.

Dus niet twijfelen maar gewoon doen mensen! :)
Je moet wel iets heel geks doen om het te laten bricken denk ik.

*let wel op dat je NOOIT een backup terug zet na een rom update. Dat loopt nooit goed.
Zou jij anders niet zo aardig willen zijn om een link te geven naar een duidelijke nederlandse tutorial?

quote:
SipdawgMDA schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

Zou jij anders niet zo aardig willen zijn om een link te geven naar een duidelijke nederlandse tutorial?
Ik weet geen tutorial.

Ik kan zelf wel in het kort uitleggen wat ik precies heb gedaan:

1. USPL opgezocht op XDA forums ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403 )

Deze heb ik geinstalleerd ofzo, dit gaat op precies dezelfde manier als een rom update. Zit trouwens ook een uitleg bij de USPL. (gewoon telefoon aansluiten via mini usb, laten connecten met active sync en dan het bestand openen en steeds op next klikken ofzo)

2. Officiele HTC WM6 ergens gedownload, van een link ergens een paar posts terug.
Deze ook gewoon geinstalleerd op mijn Compact III.

Klaar!

Ik had zelf ook geen idee wat ik aan het doen was, ik heb er helemaal geen verstand van, ik heb dit gewoon zo gedaan en werkte perfect en snel. Totaal nog geen 15 min.

Voor de duidelijkheid:
1. Dit alles met een MDA Compact III (T-Mobile) met Nederlandse WM5, en Windows XP op mijn pc)
2. Ga hierna niet terug naar een backup die eerder gemaakt had, dat zal niet goed gaan i.v.m andere drivers e.d.
3. Alles wel op eigen risico natuurlijk. Als je geen problemen hebt nu (en geduld) zou ik gewoon lekker wachten tot T-Mobile met WM6 komt voor de Compact III.

Ik moet even van mijn hart - het probleem is duidelijk dus een zeer bestaand probleem met dit toestel. T-mobile heeft bij mij via de helpdesk meerdere keren het probleem ontkent en verkoopt nog steeds dit toestel met niet werkende radio rom. Na het zelf oplossen van het probleem - wat T-mobile dus niet doet voel ik me zwaar in de steek gelaten.

moest ik even kwijt.

quote:
[...]

Zijn 5 regels engels te moeilijk?
ik zou anders ook niet beginnen aan het flashen als ik eerlijk ben.

quote:
[...]

In dit draadje staat een duidelijke omschrijving:
MillZ in "HTC P3300 deel 8 (Artemis, MDA Compact I..."

Pagina 7, uit mijn hoofd, maar met bijna alles op Tweakers....zoekt en zij zult vinden!

Mijn problemen zijn voorbij.

De software update van T-Mobile op zichzelf bood geen uitkomst, maar na aanvraag van nieuwe SIM (mijne was oud) zijn alle problemen voorbij zover ik kan zien. Netwerkselectie weer op auto gezet. Geen problemen meer... behalve dan met T-Mobile die mij 2 x (???) een nieuwe SIM kaart in rekening bracht op de laatste faktuur. Ik ging bellen.
quote:
"Dat er twee in rekening gebracht zijn is een vergissing, maar die ene SIM kaart zult u toch echt moeten betalen meneer."

"Ik dacht het niet. Jullie aangepaste software voor het toestel zorgt voor problemen en een nieuwe SIM kaart is de oplossing geweest. Dit was jullie probleem, niet het mijne. Ik betaal niet voor die SIM kaart"

"Heeft u een momentje?"

* 5 minuten in de wacht*

"Meneer, u krijgt 20 euro gecrediteerd op uw volgende faktuur."

"Danku. Goeiemiddag."

N.a.v dit topic zojuist stap 1 en 2 uitgevoerd.

Ik heb een T-Mobile MDA Compact 3 sinds mei 2007. Heb problemen sinds het begin, alleen laatste tijd leek het wel meer te zijn. Ik had ook het probleem dat ik wou bellen en dan gewoon niks gebeurde leek het wel. Hij ging netjes bellen, maar geen toon, niks...

Mijn SIM-kaart is overigens ook al een oudje, dus mochten de uitgevoerde stappen geen succes hebben, ga ik een nieuwe SIM kaart proberen.

Zal laten weten in hoeverre deze 2 stappen hebben geholpen.

na 4 weken nog steeds geen nokia ontvangen,hij is besteld en ik sta er voor op de lijst,ze zeggen dat ze er maar weinig binnenkrijgen,iemand anders ook zo lang moeten wachten op een andere telefoon?

Ik heb al bijna een jaar problemen en gebruik het toestel hoofdzakelijk voor de tomtom..

eigenlijk wel belachelijk dat ik er 25 euro voor in de maand betaal.

Vandaag maar weer is voor de zoveelste keer contact opgenomen met de helpdesk. After sales was niet bereikaar, ik moest maar zelf terug bellen? wtf..

Anyway, ik denk dat ik voor een contractonbinding ga, denken jullie dat ik hierbij ook mijn toestel op moet sturen? Zo ja, dan ga ik wel mijn tom tom missen ;-).

Wellicht toch maar een N95 aanvragen dan. Zijn er mensen die deze gekregen hebben zonder bijbetaling?

Ik heb de standaard HTC WM6 op een T-Mobile MDA Compact 3 gezet.
Alles werkt zoals het werkt op WM5. Zelfs trachlaunch van Battery Status. (Wat een probleem is bij de Touch-flow ROMs).
Zelf TomTom zit erin gebakken.
Na installatie van BS, SPBShell, SPB PPC, SPB Weather, SPB Time, SKTools, CE Commander hou ik zo'n 19MB memory over. Wel heb ik met SKTools alles gecleaned.

Ik ben zeer tevreden met die HTC WM6 ROM.

En ja hoor, nog steeds problemen. Vandaag voor het eerst contact opgenomen met T-mobile inclusief een verwijzing naar dit topic. Ik ben zeer benieuwd hoe ze me hiermee gaan helpen (ben al 6 jaar abbonnee ofzo)...

van de week weer gebeld naar klantenservice waar mijn nokia zou blijven,krijg ik ineens te horen dat ie''kwijt'' is,en dat ik zou worden tereggebeld van hoe en wat,na paar dagen zelf teruggebeld kreeg ik te horen dat er nog nix bekend was,dit was momenteel voor mij de druppel.dus ben vandaag naar t-mobile in bergen op zoom gegaan en daar alles uitgelegd,hij daar bellen met aftersales en toen is besloten dat ik in de winkel een nieuwe nokia meekreeg,waarom kan zoiets in een winkel wel geregeld worden en als je naar klantenservice zelf belt niet.
Maar in ieder geval hulde aan de t-mobile winkel in bergen op zoom,vriendelijk bedankt,het probleem is nu na dikke maand wachten eindelijk opgelost

Welk toestel heb je gehad Poly, heb je hier ook voor bij moeten betalen?

Ik heb momenteel alleen een HTC touch aangeboden gekregen en daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het toestel heeft namelijk geen GPS en dat heb ik zeker nodig.

Voor 100 euro is mijn een Nokia 95 aangeboden. Geen toren hoog bedrag, maar nog steeds had ik hem liever gratis gehad.

Dus aan jullie de vraag, welke mensen hebben hier andere oplossingen aangeboden gekregen? Eventueel ook de N95? Zo ja hoeveel is hier voor bij betaald?

Ik heb denk ik zo'n 300 euro aan abbo kosten (vast bedrag per maand) en ik heb hier wellicht max 100 euro van gebruikt voor de keren wanneer hij het wel deed.

De overgebleven 200 euro hebben zij dus gewoon in hun zak gestoken. En dan heb ik alle extra kosten nog niet meegerekend, onbereikbaarheid, andere telefoon moeten kopen etc etc etc

nix bijbetaald maar wel veel ellende gehad,tmobile shop heeft in de 2 x dat ik er geweest ben,mij veel beter geholpen als die uren die ik met klantenservice heb gebeld.en mijn compact was nog maar paar maanden oud dus vandaar.maar kan adviseren ,ga naar een tmobile winkeldie hebben mij goed geholpen.

Hmm, je hebt hem dus wel wat minder lang dan mij. Die van mij is tevens ook beschadigd.

De winkel ben ik al geweest die hebben me alleen een reperatie aangeboden en daar heb ik natuurlijk niets aan! :(

die van mij was in perfecte staat.helaas jammer van het belgedeelte was het een perfect toestel.het ligt er ook aan hoe oud je toestel is en wat je afspreekt of probeert,be in ieder geval blij dat het opgelost is.

Heb ik ze duidelijk gemaild wat ik al heb geprobeerd, krijg ik een e-mail terug dat ik de nieuwe radio software moet downloaden. Zucht, wordt het weer zo'n gedoe...
quote:
Geachte heer,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat u in het bezit bent van een T-Mobile MDA Compact III. U bent zeer regelmatig niet bereikbaar. Wij begrijpen dat u dit bijzonder vervelend vindt en leggen u graag uit hoe u dit ongemak verhelpt. U kunt dit oplossen door het updaten van de radio software, van versie 02.49.90 naar versie 02.92.90. De nieuwe radio software zorgt voor een betere werking in het T-Mobile netwerk met de MDA Compact III. Hierdoor heeft u een stabielere netwerkverbinding en bent u beter bereikbaar.

U kunt de nieuwe radio software downloaden via de volgende link: https://www.t-mobile.nl/z...da_compact_III_radio.aspx

Hier staat tevens een handleiding voor het installeren van deze software. Volledigheidshalve wijzen wij u op het feit dat bij het uitvoeren van de update geen gegevens op het toestel verloren gaan. Daarnaast blijft de update na het uitvoeren van een hard reset geinstalleerd.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Levien den Boer
Gelijk teruggemailt dat dat dus niet de oplossing is bij mij. En we wachten weer af...

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: