quote:
Eens, ik heb na mijn slachtsessie nog niet veel mogen vernemen op mijn 'beter_je_leven' plaatjes
[bikkelhardmodus]
@Infinchible: mooi kleurgebruik. Het lijkt er op dat je DOF vrij scherp is geweest. Bij de vlinder gaat dat goed, bij de bloem heb je een tikkeltje onscherpte in de blauwe banen rechts onderin (ja, commentaar op de milimeter vandaag).
@Bionica: het is niet mijn taak op eerste pogingen kritische verhalen te gaan bedenken (zeker ik niet

). De start oogt prima, probeer de volgende keer de spin wat spannender in beeld te krijgen.
@roeljohnnyboy: beetje hetzelfde als Bionica: een foto is een foto (hier met poten er net niet helemaal op), het kan wat spannender.
@Kripppo: Serie 1 vind ik wat vaag. De kern van de bloem is wel scherp, dat zal ook wel de bedoeling zijn geweest, doch de blaadjes zijn wel een beetje soft. Serie 2 vind ik prettiger (iig #3), de hommel/bij is mij ietsje te onbestemd om er van te kunnen genieten (#4). 5 en 6 komen beter over. Een ietsje minder scherpe DOF en je krijg ze er scherper op met de rest van het lijfje (en wellicht een stukje bloem).
@Infinchible: Goed scherp, het beeld is wel wat hard. Met de kop er op is het wel een OK plaat (waarmee gemaakt?). Mijn voorbeelden van de APO vind je in mijn bijdragen iets eerder in deze draad. Prima lensje voor de prijs (geen hoogvlieger, maar serieuze fun).