Mijn IE pakt hem niet, zou graag op IRC babbelen... Moet het eerst gefixed worden *hint*quote:Bluepanther schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:05:
[...]
Jah gelukkig geen delay. beetje jammer dat er nu niemand in IRC kanaaltje zit. *hint*
Nieuw reactie in topic: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Je kan hinten wat je wil maar irc doet het hier vandaag niet 
Zelfde hier. Hebben het toch zo'n 2 weken door laten geven door René...
Slechte start van de race hier, terug gevallen naar #4 en mijn teamgenoot out of fuel terwijl hij de pits in moest de ronde ervoor (waarschijnlijk vergeten of niet opgeslagen). Of dat nog niet erg genoeg is, is het tempo ook dramatisch. Zouden de optimale banden temperaturen dan zoooo veel invloed hebben? Diegene voor me rijden op Michelins met 25 graden...
Slechte start van de race hier, terug gevallen naar #4 en mijn teamgenoot out of fuel terwijl hij de pits in moest de ronde ervoor (waarschijnlijk vergeten of niet opgeslagen). Of dat nog niet erg genoeg is, is het tempo ook dramatisch. Zouden de optimale banden temperaturen dan zoooo veel invloed hebben? Diegene voor me rijden op Michelins met 25 graden...
Leuke race zo..interessante mix van 1, 2, en 3 stoppers. Vooralsnog heeft dat als enige resultaat dat ik geen flauwe notie heb waar ik kan eindigen 
ok, is het dus niet helemaal zeg maar, 3 stopper op medium....
Ach, het is m'n eerste seizoen C3, 1 groot leerproces dus......
Ach, het is m'n eerste seizoen C3, 1 groot leerproces dus......
Sander rijd bij ons op kop.
Ik reed tot voor kort op een hele mooie 3e positie. Krijg ik een gearbox problem
ronde erna nog 2 met een gearbox problem, waaronder mijn teamgenoot
Ik haat spellen waar geluk een factor is

Ik reed tot voor kort op een hele mooie 3e positie. Krijg ik een gearbox problem
Ik haat spellen waar geluk een factor is
Onzin Wes... Geluk speelt geen factor, pech speelt een factorquote:
Hmm, in mijn groep doet iedereen standaard een 3 stopper. Taktisch dus niet zo spannend, gebeurd ook nog niet echt veel.
Tsja, veel anders dan een 3 stopper is er niet.. Gewoon omdat je maar 1 dry band hebt, en er niet voor kan kiezen om een korte stint op Softs te rijden bijvoorbeeld.quote:Zenit schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:00:
Hmm, in mijn groep doet iedereen standaard een 3 stopper. Taktisch dus niet zo spannend, gebeurd ook nog niet echt veel.
Ik denk dat de meeste auto's met een volle tank toch meer verbruiken als met een lege. Je moet nu eenmaal meer massa in beweging brengen.quote:brid schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:57:
Roel je geeft het antwoord al..... met de zelfde snelheid.
F1 haalt met een lichtere auto een hogere snelheid.
Even er van uitgaand dat je van 50 optrekt met vol gas tot je volgende rempunt.
Als je zwaar bent lopen je toeren minder snel op en spuit je dus minder keer de max hoeveelheid brandstof in de motor.
Was al bang dat het niet ingevoerd zou worden, maar tochquote:Starting new race, Class 4 managers who did not race in last 4 races will be removed and their place will be filled by new managers from the waitinglist.
Rij zelf inmiddels weer 4e. Heb 5 rondjes vast gezeten achter een 1 stopper. Lijkt niet meer in te zitten vandaag
Komt op het zelfde neerquote:Joss schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:59:
[...]
Onzin Wes... Geluk speelt geen factor, pech speelt een factor
Probleem is dat de irc-applet niet helemaal lekker werkt met de nieuwste Java-versie. Ik weet er verder ook niks van, maar je bent vrij om op http://devtrack.tweakers.net een bugreport aan te makenquote:Joss schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:31:
Zelfde hier. Hebben het toch zo'n 2 weken door laten geven door René...
Reggie Biemans damages suspension, has to park the car on the grass.
2 rondjes voor het eind, leuk
Jammer Joss,quote:Joss schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:19:
Reggie Biemans damages suspension, has to park the car on the grass.
Heb een heerlijk een loze GP gereden. Anoniem 12e geworden, maar moet maar accepteren dat mijn positie dit seizoen tussen de 6e en 14e stek is
Dit seizoen gewoon vrolijk meekachelen in het middenveld, niet teveel geld verliezen en flink doorontwikkelen en volgend seizoen eens kijken wat er dan mogelijk is...
(die 2e plek in race 1 kan dan dus ook niet anders zijn dan door de bugs bij die race, maar daar hoor je me niet over klagen...)
7e !
. Eerste punten zijn binnen dit seizoen! Ben wel opgelucht dat ik toch punten kan scoren in C2, als alles maar op z'n plaats valt en je wat geluk hebt met de pech van anderen. Ik merk wel dat ik net als vorig seizoen beter doorontwikkel dan sommige andere managers. Ik kom steeds iets dichter bij de kop van het veld in plaats van dat ik de aansluiting verlies. Door dit resultaat heb ik er ook vertrouwen in dat ik in ieder geval in C2 kan blijven dit seizoen.
2e 
"Lost controll", ach het was toch al een waardeloze race en dan val ik liever in zo'n race uit.
Wie hebben er hier al upgrades doorgevoerd?
8e, de derde keer dit seizoen. Erg mooi om te zien dat ik redelijk consequent top8 kan finishen, ondanks dat m'n banden dit weer echt niet leuk vonden. Een goede bandenstrategie (geen plofs, 3x wear in eerste stint en 1x in laatste ronde) en een coureur die weinig fouten maakt... Lekkere combinatie 
Hopelijk is het iets koeler in de volgende race, maar dat zie ik zometeen wel als het kantoor weer geopend is
Blijkbaar maakt een lichtere auto toch meer uit dan ik dacht, misschien was een 3-stopper toch beter geweest, al hebben juist die mensen veel plofs gehad. Een 2-stopper kon precies
(Altijd leuk om gelijk te krijgen
)
Mijn doelstelling om top10 te eindigen lijkt nog altijd haalbaar
Hopelijk is het iets koeler in de volgende race, maar dat zie ik zometeen wel als het kantoor weer geopend is
Mijn doelstelling om top10 te eindigen lijkt nog altijd haalbaar
En de 2e keer in de punten, dit keer P8 
ff een klein race verslagje.
Het zag er allemaal weer goed uit, kon in de p/w/q goed mee komen, maar helaas is de race peace van m'n driver nog niet helemaal top. Dus in het begin werden er weer veel plaatsen verloren.
Eerste stint ging redelijk met 2 rondjes wear, maar na de pitstop wist ik rene te pakken.
Na een paar stuip trekkingen van rene was de strijd gestreden. De qlimax was samen de pit in, maar gelukig was mijn crew 0.4s sneller en was de voorsprong op rene veilig.
Samen klommen we langzaam op dankzij mensen die hun strategie niet voor elkaar hadden, wat resulteerde in 1 punt voor rene en 2 voor mij. De eerste punten zijn binnen, hopelijk kan ik er nog een paar pakken.
Was trouwens wel ff knijpen met de fuel, lang geleden dat ik alle ronden heb gereden, maar netjes 1.9l over aan het einde van de race
Blue gefeliciteerd met je 3de plaats
Firestones waren echt in hun element deze race, helaas is het in de volgende race weer ijskoud en word het knokken voor een redelijk klassering
Het zag er allemaal weer goed uit, kon in de p/w/q goed mee komen, maar helaas is de race peace van m'n driver nog niet helemaal top. Dus in het begin werden er weer veel plaatsen verloren.
Eerste stint ging redelijk met 2 rondjes wear, maar na de pitstop wist ik rene te pakken.
Na een paar stuip trekkingen van rene was de strijd gestreden. De qlimax was samen de pit in, maar gelukig was mijn crew 0.4s sneller en was de voorsprong op rene veilig.
Samen klommen we langzaam op dankzij mensen die hun strategie niet voor elkaar hadden, wat resulteerde in 1 punt voor rene en 2 voor mij. De eerste punten zijn binnen, hopelijk kan ik er nog een paar pakken.
Was trouwens wel ff knijpen met de fuel, lang geleden dat ik alle ronden heb gereden, maar netjes 1.9l over aan het einde van de race
Blue gefeliciteerd met je 3de plaats
Firestones waren echt in hun element deze race, helaas is het in de volgende race weer ijskoud en word het knokken voor een redelijk klassering
Eigenlijk was deze race niet eens zo slecht. Alleen de factor "pech" doemde op in ronde 14 (brakes overheating) en 51 (lost controll) (van de 56quote:Marzman schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:32:
"Lost controll", ach het was toch al een waardeloze race en dan val ik liever in zo'n race uit.
Heeft iemand enig idee waarom ik bij de baan Istanbul niet boven een DQP van 42% uit kan komen? Ik heb nu racelijn heel hoog, wanneer ik dit niet doe is hij vrijwel altijd 0... Is er op Istanbul ook een speciaal iets als op Monaco?
Als toevoeging hierop, ben ik eens niet geeindigd met een j1nxy en een nette 4de plaats gehaald. 3 stops op mediums was dus de perfecte strategie als het gaat om bridgstone bandjes. Overigens zit ik nu wel weer met een fuel probleem, aangezien er nog 23 liter in de tank zatquote:brid schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:25:
ff een klein race verslagje.
Blue gefeliciteerd met je 3de plaats![]()