Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Het Samsung D900(i) Topic Deel 2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Ik heb hetzelfde probleem als http://youtube.com/watch?v=3VLuNFK0ppI en dan alleen aan de linkerkant. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb de telefoon net een dag, nu al contact opnemen met Hi/KPN?

quote:
Jovier schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:34:
[...]
Heb inmiddels een contract bij Hi afgesloten en daarbij een D900i gratis gekregen.. hopen dat ie snel komt!
Ik heb net een d900i gehaald bij kpn met hi 20 abo. telefoontje gratis, Zat nog te dubben tussen een G600 een U600 en de D900i. Mocht ze ff allemaal proberen. G600 ligt lekker in de hand (tikkie zwaarder). Van de touchkeys van de u600 werd ik gelijk al simpel. Is dus een d900i geworden. Had ook geen zin om meer dan 100 euri extra te betalen voor de G600. Ik heb al een camera :)

Nu nog ff kijken hoe dat ding helemaal werkt maar vind het op het eerste gezicht al een fijne mobiel.

Leuk dat het schermpje savonds in nacht veranderd maar van die analoge klok word ik simpel. Krijg em niet naar digitaal en sommige opties (zoals geavanceerde instellingen zijn niet beschikbaar - maar ze staat wel in het menu ?)

quote:
shades schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:46:
[...]

Ik heb net een d900i gehaald bij kpn met hi 20 abo. telefoontje gratis, Zat nog te dubben tussen een G600 een U600 en de D900i. Mocht ze ff allemaal proberen. G600 ligt lekker in de hand (tikkie zwaarder). Van de touchkeys van de u600 werd ik gelijk al simpel. Is dus een d900i geworden. Had ook geen zin om meer dan 100 euri extra te betalen voor de G600. Ik heb al een camera :)

Nu nog ff kijken hoe dat ding helemaal werkt maar vind het op het eerste gezicht al een fijne mobiel.

Leuk dat het schermpje savonds in nacht veranderd maar van die analoge klok word ik simpel. Krijg em niet naar digitaal en sommige opties (zoals geavanceerde instellingen zijn niet beschikbaar - maar ze staat wel in het menu ?)
Je moet dan een andere achtergrond instellen bij Intellingen>Display>Achtergrond, die moet je van thema afhalen en een foto op de achtergrond zetten. Dan krijg je digitale tijd boven in je beeld.

Kraakt die van jou ook zo aan de linker kant? Heb em ook net een dag in bezit..

quote:
Jovier schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:18:
[...]
Je moet dan een andere achtergrond instellen bij Intellingen>Display>Achtergrond, die moet je van thema afhalen en een foto op de achtergrond zetten. Dan krijg je digitale tijd boven in je beeld.

Kraakt die van jou ook zo aan de linker kant? Heb em ook net een dag in bezit..
thx. nee, hij kraakt niet. Gaat "lekker stroef" zoals eerder in dit topic een keer werd gemeld...

Ahhhhh gisteren bij primafoon die d900i gehaald (0 euri + hi 20 abo) lees ik elders in het topic dat je die van 7,50 per maand korting kan krijgen als je via internet besteld |:( :( :( :( Dat hadden ze me ook in de primafoon winkel kunnen vertellen toch ??? "Nee" zei die miep van de klantenservice. "Iedere primafoon hanteerd andere aanbiedingen".. Unbelievable....

Ga proberen om dat ding vanmiddag te lozen en als nog via internet te bestellen... Binnen 8 dagen mag je alles terug brengen als het goed is.

quote:
shades schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:41:
[...]

thx. nee, hij kraakt niet. Gaat "lekker stroef" zoals eerder in dit topic een keer werd gemeld...

Ahhhhh gisteren bij primafoon die d900i gehaald (0 euri + hi 20 abo) lees ik elders in het topic dat je die van 7,50 per maand korting kan krijgen als je via internet besteld |:( :( :( :( Dat hadden ze me ook in de primafoon winkel kunnen vertellen toch ??? "Nee" zei die miep van de klantenservice. "Iedere primafoon hanteerd andere aanbiedingen".. Unbelievable....

Ga proberen om dat ding vanmiddag te lozen en als nog via internet te bestellen... Binnen 8 dagen mag je alles terug brengen als het goed is.
Dik genaaid ja.. Ik moet even kijken wat ik met mijn telefoon moet, zou ik naar een kpnwinkel in groningen kunnen en een nieuw toestel vragen?

quote:
Jovier schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:03:
[...]
Dik genaaid ja.. Ik moet even kijken wat ik met mijn telefoon moet, zou ik naar een kpnwinkel in groningen kunnen en een nieuw toestel vragen?
Zo.. weer terug. Inleveren geen probleem (wel met de opmerking dan het nummerbehoud door deze actie misschien niet meer zou doorgaan en dat de garantie anders is uh-hu blah blah). Hierna gelijk naar nummer wat op de hi site staat gebeld en binnen 10 minuten was het geregeld. Begin volgende week wordt de telefoon bezorgd en een paar dagen later (officieel 7 werkdagen) is mn oude nummer weer actief. Het kan dus wel allemaal simpel.. Had toch bijna 170 euro misgelopen.... Nu maar hopen dat ik weer een niet krakende (:?) terug krijg

quote:
shades schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:21:
[...]

Zo.. weer terug. Inleveren geen probleem (wel met de opmerking dan het nummerbehoud door deze actie misschien niet meer zou doorgaan en dat de garantie anders is uh-hu blah blah). Hierna gelijk naar nummer wat op de hi site staat gebeld en binnen 10 minuten was het geregeld. Begin volgende week wordt de telefoon bezorgd en een paar dagen later (officieel 7 werkdagen) is mn oude nummer weer actief. Het kan dus wel allemaal simpel.. Had toch bijna 170 euro misgelopen.... Nu maar hopen dat ik weer een niet krakende (:?) terug krijg
Ja ik heb dus wel een krakende en ben vanmiddag naar de Primafoon geweest. Volgens de vrouw kraakte hij niet dus kon ik hem niet inleveren/ kreeg ik geen ander toestel mee. Nou volgens mij kraakte hij dus zeker wel. Ze was even naar achteren gelopen om hem te vergelijken met een andere telefoon, en toen ze dus terug kwam zei ze dat me telefoon niet kraakte. Daarna heb ik even gevraagd of ik dat andere toestel ook even mocht voelen, geen probleem. Het toestel dat ik voelde kraakte helemaal niet. (of heel minimaal, was iig niks met mijn toestel vergeleken) Nu moet ik het toestel weer terug sturen, want ik stoor me er toch wel aan. Gaat allemaal weer tijd overheen, wat een gedoe... Hopen dat ik de 2de keer wel een niet-krakende krijg.

quote:
Jovier schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:51:
[...]
Ja ik heb dus wel een krakende en ben vanmiddag naar de Primafoon geweest. Volgens de vrouw kraakte hij niet dus kon ik hem niet inleveren/ kreeg ik geen ander toestel mee. Nou volgens mij kraakte hij dus zeker wel. Ze was even naar achteren gelopen om hem te vergelijken met een andere telefoon, en toen ze dus terug kwam zei ze dat me telefoon niet kraakte. Daarna heb ik even gevraagd of ik dat andere toestel ook even mocht voelen, geen probleem. Het toestel dat ik voelde kraakte helemaal niet. (of heel minimaal, was iig niks met mijn toestel vergeleken) Nu moet ik het toestel weer terug sturen, want ik stoor me er toch wel aan. Gaat allemaal weer tijd overheen, wat een gedoe... Hopen dat ik de 2de keer wel een niet-krakende krijg.
He bah. Dan hoop ik wel dat ik een goede krijg zeg. Die van donderdagavond was oke namelijk.. Telefoontje wordt dinsdagmiddag trouwens gebracht. Zal gelijk wel even laten weten of het kraakt. Wat voor kraak is het overigens ?

quote:
shades schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:37:
[...]

He bah. Dan hoop ik wel dat ik een goede krijg zeg. Die van donderdagavond was oke namelijk.. Telefoontje wordt dinsdagmiddag trouwens gebracht. Zal gelijk wel even laten weten of het kraakt. Wat voor kraak is het overigens ?
Het lijkt hierop http://youtube.com/watch?v=3VLuNFK0ppI de zijkant links zit gewoon losjes. Hoort niet zo bij zo'n dure telefoon vind ik daarom stuur ik hem binnenkort terug naar Hi.

quote:
Jovier schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:42:
[...]
Het lijkt hierop http://youtube.com/watch?v=3VLuNFK0ppI de zijkant links zit gewoon losjes. Hoort niet zo bij zo'n dure telefoon vind ik daarom stuur ik hem binnenkort terug naar Hi.
mmm tja..
Het blijft natuurlijk wel kunststof (plastic so to speak). Er moet wel wat speeling in zitten anders slide het niet fatsoenlijk maar gaat het schuren (kunnen we daar ook over klagen :) ). Als ik zo naar het filmpje kijk lijkt het een tikje overdreven. Het sliden gaat iig wel goed zo te zien. Ik zal het wel eens bekijken morgenmiddag.

quote:
shades schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:03:
[...]

mmm tja..
Het blijft natuurlijk wel kunststof (plastic so to speak). Er moet wel wat speeling in zitten anders slide het niet fatsoenlijk maar gaat het schuren (kunnen we daar ook over klagen :) ). Als ik zo naar het filmpje kijk lijkt het een tikje overdreven. Het sliden gaat iig wel goed zo te zien. Ik zal het wel eens bekijken morgenmiddag.
Ik vind het niet kunnen bij zo'n dure telefoon hoort gewoon alles perfect te zijn vind ik..

quote:
Jovier schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:49:
[...]
Ik vind het niet kunnen bij zo'n dure telefoon hoort gewoon alles perfect te zijn vind ik..
Ik ben het met je eens dat het allemaal goed moet zijn, maar de D900 een dure telefoon noemen gaat wat ver: met zo'n 220 euro zit het keurig in het midden wat mij betreft. Kijk maar eens wat Sony Ericsson's kosten.

Voor mij is het gewoon heel simpel, het hoort een goede telefoon te zijn. Bij een telefoontje van 40 euro zou ik dit geen probleem vinden maar bij dit toestel wel.

Wat is het hoogste aantal GB's dat iemand in de D900i heeft weten te stoppen?

quote:
Jovier schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:49:
[...]
Gisteren kwam hij binnen maar pas vanavond de mogelijkheid gehad om de doos uit te pakken en..

100% kraak vrij en nergens speeling. Gaat goed open en voelt solide aan. Ben blij :)

quote:
Jovier schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:18:
Wat is het hoogste aantal GB's dat iemand in de D900i heeft weten te stoppen?
Ik heb er 2Gb in zitten, is volgens mij ook het maximum.

Sinds gisteren een blij eigenaar van een D900i. Ik heb alleen wel 1 vraag waar ik niet uit kom. Als ik een SMS typ en er later achterkom dat ik een alternatief woord wil (bijvoorbeeld wij ipv zij), wil ik graag dit woord selecteren en via 0 wijzigen. Het maakt alleen niet uit wat ik doe, ik kan het woord niet meer wijzigen met 0. Mijn vriendin heeft een Samsung (ander model) en daar werkt het wel. Heeft iemand hier een oplossing voor?

quote:
Rendier2710 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:41:
Sinds gisteren een blij eigenaar van een D900i. Ik heb alleen wel 1 vraag waar ik niet uit kom. Als ik een SMS typ en er later achterkom dat ik een alternatief woord wil (bijvoorbeeld wij ipv zij), wil ik graag dit woord selecteren en via 0 wijzigen. Het maakt alleen niet uit wat ik doe, ik kan het woord niet meer wijzigen met 0. Mijn vriendin heeft een Samsung (ander model) en daar werkt het wel. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ja dat heb ik ook nog niet kunnen vinden. Ik weet wat je bedoelt.

PS: Is het een krakende D900i? ^^,

Helemaal niet. Die slide werkt keurig en ook bijna geen speling (moet altijd wat hebben). Zeer solide gevoel! Na 1 dag met bellen, spelen en sms'en nog geen streepje van de batterij weg! Ik ben zeer tevreden. Ook het geluid is hard genoeg.
quote:
Jovier schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:13:
[...]
Ja dat heb ik ook nog niet kunnen vinden. Ik weet wat je bedoelt.

PS: Is het een krakende D900i? ^^,

kan je eigenlijk het cover van een 900i vervangen?
mijne is gevallen en beschadigd :s

zal helaas niet gaan

of je moet heel handig zijn want zoals je kan zien in die dit flash filmpje, waar de display vervangen wordt, zit alles goed inelkaar geschroefd
http://www.excelldirect.c...ngd900screen/myalbum.html

quote:
Jovier schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:42:
[...]
Heb je heb nu al teruggestuurd.Ik heb nog eens zitten kijken naar dat filmpje. Hij kraakt niet.
"alleen als ik hard op de linker bovenkant van de slider druk dan komt de slider aan de onderkant omhoog" - Das is dus zoeken naar problemen die er niet zijn. Dat kraken kan ik me nog voorstellen..

Weet iemand trouwens hoe je de keys op de slider kan uitschakelen ? Ik heb heel vaak dat het schermpje aangaat in mn broekzak (ik moet em dan wel ontgrendelen). Als dit nou vaak gebeurd is ie wel snel leeg. Iemand ?

kick - is er iemand die dat weet,

Gelijk de volgende vraag:

Ik wil in het geheugen van de telefoon een extra mapje maken onder Music maar "new folder" is grijs en kan dus geen map aanmaken :? Waarom kan dat niet ?

hoe heb je dat geprobeerd? beide methoden al geprobeerd? dus via telefoon en via de pc ?

quote:
freddievtb schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:34:
hoe heb je dat geprobeerd? beide methoden al geprobeerd? dus via telefoon en via de pc ?
Jup - via telefoon is het helemaal niet mogelijk, de optie ontbreekt gewoon en met PC Studio 3 dus ook niet. Het lijkt me wel zo handig op in het muziekmapje een submapje met trance ofzo te maken... Heeft het soms te maken dat het telefoongeheugen is en niet een SD kaartje (die zit er namelijk niet in)

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: