Ik vindt het echt zeer jammer dat er op zo'n toestel geen HSDPA zit, onbegrijpelijk gewoon 
Nieuw reactie in topic: Samsung SGH-G600
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
wie gebruikt er nou HSDPA daar heb je je pc toch voor
Jij weet dus duidelijk niet waar je over praat.....quote:SirNobax schreef op woensdag 05 september 2007 @ 01:53:
De camera van de N95 vind ik 3x niks, google even naar wat full-res foto's, en bekijk dan even de full-res foto's van een SE K800.
Die Nokia 5MP is een stap terug tegenover de 3.2MP sensor van SE.
De N95 heeft op dit moment de beste camera voor een GSM
Enige nadeel is de LED flitser.
De Sony Ericsson K850i met 5MP is al verslagen in een enorm grote test door de N95.
Ik ben wel aardig benieuwd naar deze phone.
Ik denk dat ik me deze binnenkort eens ga halen. Vind het alleen spijtig dat hij geen 3G heeft... Betekent dit dan ik het vodaphone portaal niet meer kan bereiken zoals ik nu met mijn nokia 6280 kan...?
Als het goed is kan je gewoon met GPRS je portaal bereiken.quote:Coolo schreef op zondag 09 september 2007 @ 03:31:
Ik denk dat ik me deze binnenkort eens ga halen. Vind het alleen spijtig dat hij geen 3G heeft... Betekent dit dan ik het vodaphone portaal niet meer kan bereiken zoals ik nu met mijn nokia 6280 kan...?
3G is UMTS e.d.
Snellere varianten van GPRS.
Nou na een aantal specs te hebben gelezen ga ik deze niet kopen voor mijn vrouw.quote:Snake schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:34:
Zeer mooi meisje GSM, maar ik heb zoiets van 'weer van hetzelfde'.
Niet vernieuwend met de samsung die ze nu heeft.
Enige is de 5MP camera.
Nou dat is leuk, maar niet echt vernieuwend..
Nee dit wordt hem niet.
Wat ik zo gek vind, is dat verschillende sites met andere spreektijden komen.
nieuwemobiel.nl: 210 min
portablegear.nl: 300 min
samsung.nl: 7 uur
7 uur of 210 min scheelt nogal! Aangezien ik zelf erg veel bel, vind ik het belangrijk om te weten wat nu klopt. Is er iemand die al iets kan vertellen over de batterijduur bij intensief belgedrag?
nieuwemobiel.nl: 210 min
portablegear.nl: 300 min
samsung.nl: 7 uur
7 uur of 210 min scheelt nogal! Aangezien ik zelf erg veel bel, vind ik het belangrijk om te weten wat nu klopt. Is er iemand die al iets kan vertellen over de batterijduur bij intensief belgedrag?
Heb wat vraagjes:
Ik zoek een waardige vervangen voor mij sharp gx10i (shell). Die is 4 jaar oud nou
. Ik heb zitten kijken naar diverse sliders. Ik neig naar een op u600 maar omdat die niet echt lekker smst en er van die nogal gevoelige touchknoppen op zitten lijkt dat me toch minder handig. De g600 lijkt me beter. Ik zie door de bomen het bos niet meer zo...g600/u600/u700/d900/e900 allemaal sliders die er op het eerste gezicht allemaal hetzelfde uitzien.
Of kan ik beter even een telecom winkel instappen en een verhaal aanhoren van een van die know-it-alls ?
- Kan deze trillen en ringen tegelijk
- mp3 instellen als ringtone
- Meerdere alarmtijden in te stellen.
- Meerdere nummers/emailsadressen op te slaan bij een contact. (Kon bij mijn sharp gx10i 3 nummers, een foto en een email kwijt wat ik toch er handig vind)
- makkelijk sms'en, ik heb begrepen dat de u600 en u700 nogal traag zijn hiermee en dat het opstellen en bewerken nogal irritant en frusterend kan zijn/worden
Ik zoek een waardige vervangen voor mij sharp gx10i (shell). Die is 4 jaar oud nou
Of kan ik beter even een telecom winkel instappen en een verhaal aanhoren van een van die know-it-alls ?
Ik heb nu een D900. Vindt dat formaat wel erg prettig.
En op zoek naar een andere telefoon.
Zit komende maanden regelmatig in de trein en vindt dan mp3 en vooral radio fijn om te luisteren.
Hoe is de gemiddelde radio ontvangst op zo een gsm?
Daarnaast de foto's. van de 3,2MP camera van mjin huidige gsm is allom bekend dat het gewoon helemaal niks is als je het ding niet 5 minuten stil kan houden.
Hoe is dat met deze telefoon? Is deze als ik hierboven mag geloven echt vergelijkbaar met een K800/N95?
En op zoek naar een andere telefoon.
Zit komende maanden regelmatig in de trein en vindt dan mp3 en vooral radio fijn om te luisteren.
Hoe is de gemiddelde radio ontvangst op zo een gsm?
Daarnaast de foto's. van de 3,2MP camera van mjin huidige gsm is allom bekend dat het gewoon helemaal niks is als je het ding niet 5 minuten stil kan houden.
Hoe is dat met deze telefoon? Is deze als ik hierboven mag geloven echt vergelijkbaar met een K800/N95?
Ben benieuwd hoe je bevindingen zijn. Laat ff weten hoe makkelijk/gebruiksvriendelijk de navigatie is en of smssen (opstellen/bewerken/t9/speciale tekens) een beetje goed geregeld is..quote:akimbo1911 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:47:
Hoi ik heb vandaag de G600 besteld bij T-Mobile.
Het abonnement is even duur (14.50 p.m.) als die van de U600 alleen het toestel kost 39,95.
Als je via de website niet kan bestellen moet je het via de telefoon doen.
https://www.t-mobile.nl/p...etails&ProductId=3168
[afbeelding]
quote:shades schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:44:
Heb wat vraagjes:....
- Kan deze trillen en ringen tegelijk
- mp3 instellen als ringtone
- Meerdere alarmtijden in te stellen.
- Meerdere nummers/emailsadressen op te slaan bij een contact. (Kon bij mijn sharp gx10i 3 nummers, een foto en een email kwijt wat ik toch er handig vind)
- makkelijk sms'en, ik heb begrepen dat de u600 en u700 nogal traag zijn hiermee en dat het opstellen en bewerken nogal irritant en frusterend kan zijn/worden
- Ja
- Ja
- Ja
- Ja
- Nergens last van

Ik heb de g600 besteld en zal hiervan een review plaatsen. Ik ben eigenlijk wel beniewd of het mogelijk is om mp3 in te stellen als berichttone? Verder heb ik op www.kieskeurig.nl (bij de review van de g600) gelezen dat de g600 vaak last heeft van toetsen die haperen. Weet iemand hier iets meer van??
mvg Jasper
mvg Jasper
graag even een linkje naar die enorm grote test,quote:Jij weet dus duidelijk niet waar je over praat.....
Enige nadeel is de LED flitser.
De Sony Ericsson K850i met 5MP is al verslagen in een enorm grote test door de N95.
ivm de objectiviteit van iemand met een N95
http://www.gsmarena.com/s..._nokia_n95-review-162.phpquote:Tha schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:10:
[...]
graag even een linkje naar die enorm grote test,
ivm de objectiviteit van iemand met een N95
In het Sony Ericsson K850i topic staan nog wel meer links met andere tests/reviews. Vooral een link met onderin een benchmark van de k850 in vergelijking tot de k800 maakt me droevig
@ B_T: Je doet nu alsof de K850 echt een bagger camera heeft i.t.t de N95, maar dat is dus niet zo; het scheelt zelfs heel weinig.
Die foto hier ergens in dit topic vind ik erg goed voor die G600! Jammer van het missen van 3G en dat de camera meer een bijzaak is bij deze telefoon, verder weinig vernieuwend.
Die foto hier ergens in dit topic vind ik erg goed voor die G600! Jammer van het missen van 3G en dat de camera meer een bijzaak is bij deze telefoon, verder weinig vernieuwend.
@ jaspersint
Ik wacht vol spanning op je review...
Ben vooral erg benieuwd naar de batterijduur. Ik hoop dat je daar iets over kan zeggen straks.
Ik wacht vol spanning op je review...
Hoe zet ik de trilfunctie aan op deze telefoon , ik kan het niet vinden
hallo!
hijs binnen. gisteren heb ik heb binnen gekregen. mooi toestelletje. tot nu toe wel tevreden. om dan maar even mijn eerdere vragen zelf te beantwoorden. je kun geen mp3 instellen als berichttoon. de toetsen haperen bij mij gelukkig tot nu toe niet.
@ Jeopardy, ik kan nog niet veel zeggen over de batterijduur. ben overigens niet zo'n ontzettende veelbeller (om maar even zelf een woord ervoor te verzinnen
)
ik heb te tel pas net een dag dus een echt goede review kan ik nog niet geven. ik moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van het mooie menu (ingesteld op menu-vorm espresso). de camera vind ik wel redelijk maar ik ga morgen eens wat foto's maken om te testen en bekijken hoe ze worden weergegeven op de computer. op het beeldscherm van de telefoon vind ik ze af en toe wat wazig. maar dit kan natuurlijk meevallen als je ze op de computer ziet. het opstarten van de camera gaat wat mij betreft snel, maar het maken van de foto zelf (incl scherpstellen) duurt wel redelijk lang naar mijn mening.
@ Ieno, trilfunctie kun je inschakelen onder instellingen -> telefoon -> telefoonprofielen -> kies gewenste profiel - > belsignaal.
de menu's zijn wel goed, maar af en toe moet je wel ver zoeken voordat je iets gevonden hebt. (zie bovenstaande voorbeeld)
toetsen zijn fijn en de verlichting van het toetsenbord is mooi. jammer dat er geen draaischijf op de telefoon zit in het midden zoals bij de u700. een vriend van mij heeft deze telefoon (u700) is is ook echt een mooi toestelletje, maar wel met touchscreen wat ik niet heel fijn vind. echter hebben ze wel het probleem opgelost met het per ongeluk wegdrukken van telefoongesprekken al je aan het bellen bent met de u700 omdat dan de toetsenblokkering aanspringt.
maar genoeg over de u700
mochten er nog vragen zijn met betrekking tot de g600 dan wil ik ze graag beantwoorden. ik zal regelmatig hier kijken voor eventuele vragen want ik ben toch maar student
groetjes jasper
hijs binnen. gisteren heb ik heb binnen gekregen. mooi toestelletje. tot nu toe wel tevreden. om dan maar even mijn eerdere vragen zelf te beantwoorden. je kun geen mp3 instellen als berichttoon. de toetsen haperen bij mij gelukkig tot nu toe niet.
@ Jeopardy, ik kan nog niet veel zeggen over de batterijduur. ben overigens niet zo'n ontzettende veelbeller (om maar even zelf een woord ervoor te verzinnen
ik heb te tel pas net een dag dus een echt goede review kan ik nog niet geven. ik moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van het mooie menu (ingesteld op menu-vorm espresso). de camera vind ik wel redelijk maar ik ga morgen eens wat foto's maken om te testen en bekijken hoe ze worden weergegeven op de computer. op het beeldscherm van de telefoon vind ik ze af en toe wat wazig. maar dit kan natuurlijk meevallen als je ze op de computer ziet. het opstarten van de camera gaat wat mij betreft snel, maar het maken van de foto zelf (incl scherpstellen) duurt wel redelijk lang naar mijn mening.
@ Ieno, trilfunctie kun je inschakelen onder instellingen -> telefoon -> telefoonprofielen -> kies gewenste profiel - > belsignaal.
de menu's zijn wel goed, maar af en toe moet je wel ver zoeken voordat je iets gevonden hebt. (zie bovenstaande voorbeeld)
toetsen zijn fijn en de verlichting van het toetsenbord is mooi. jammer dat er geen draaischijf op de telefoon zit in het midden zoals bij de u700. een vriend van mij heeft deze telefoon (u700) is is ook echt een mooi toestelletje, maar wel met touchscreen wat ik niet heel fijn vind. echter hebben ze wel het probleem opgelost met het per ongeluk wegdrukken van telefoongesprekken al je aan het bellen bent met de u700 omdat dan de toetsenblokkering aanspringt.
maar genoeg over de u700
mochten er nog vragen zijn met betrekking tot de g600 dan wil ik ze graag beantwoorden. ik zal regelmatig hier kijken voor eventuele vragen want ik ben toch maar student
groetjes jasper
Kieskeurig; reviews, vragen en antwoorden
Op kieskeurig staan een aantal reactie's, weet iemand hier meer van?
quote:Heb nu mijn 2e g600 in bezit (vorige werkte het toetsenbord niet optimaal omdat de toetsen haperden) bij deze heb ik exact hetzelfe probleem.
Breng ook deze terug naar de winkel. de verkoper gaf aan dat de kans groot is dat er bij dit toestel een systeem/software fout in zit waardoor ze allemaal hetzelfde probleem hebben.
(een paar dagen in bezit)
Herkend iemand de problemen die vet gedrukt zijn?quote:Als je het toestel open geschoven bediend gaat de bovenste helft met het indrukken van de knopjes heen en weer. De flitser is zo heel erg fel dat als je in het donker een foto wilt maken is alles wit.
Er zit maar 1 toon in voor de sms en daar valt verder ook niets in te stellen en ontvangen berichtjes constant herhalen doet hij ook niet meer.
T.o.v. de U600 is hij ook een stuk zwaarder.
Ik heb hem terug gebracht omdat de toetsen ook af en toe weigerden,
Ik weet prima waarover ik praat; ik bezit geen van alle cameraphone's (dus ik laat me niet leiden door "Oh, mijn telefoon is de beste.", ik heb geen voorkeur naar een merk, en ik ben goed thuis in (hobby) fotografie.quote:CoolHead621 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:33:
[...]
Jij weet dus duidelijk niet waar je over praat.....
En met de ongedetaileerde, oversaturated en enorm postprocessed foto's van de N95 kan ik gewoon helemaal niets.
Leuk dat jij (en anderen) vind dat de N95 de beste GSM camera heeft, maar in realiteit is dat echt niet zo. Uit alle testfoto's die ik heb bekeken, en in PS heb geladen om te kijken wat mijn postprocess marge is, concludeer ik dan ook dat de camera van de K800 momenteel gewoon het schoonste beeld geeft. (ook vergeleken met de K850)
Sommige mensen willen gewoon het P&S effect, wat terug te vinden is in Nokia's cameraphone line-up, en anderen, zoals ik, willen het netste, unprocessed'ste beeld hebben, en dan is die Nokia toch wel vreselijk teleurstellend.
Maar terug naar de G600/Samsungs, ik vind het altijd wel jammer dat Samsung niets aan het aanbod van hun mobiele telefoons doet. Ik vind hun sliders nou niet echt mijn ding, maar ze geven me geen andere keus om uit te kiezen als ik een fatsoenlijke cameraphone wil. Echter is de Slider nu wel bijna synoniem geworden voor Samsung, dus als dat hun doel was zijn ze daar wel in geslaagd.
ik heb deze reviews ook gelezen en inmiddels een g600 mijn bezit. deze problemen doen zich bij mij niet voor. alles werkt primaquote:Strada schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:57:
Kieskeurig; reviews, vragen en antwoorden
[...]
[...]
Herkend iemand de problemen die vet gedrukt zijn?
camera valt wel iets tegen voor een 5mp camera. vaak een beetje wazig naar mijn mening
groetjes jasper
weinig reacties nog hier. zag de telefoon vandaag bij Mediamarkt.. echt een vet ding zeg!!!
369,- @ coolblue
http://www.smartphoneshop...370/samsung-sgh-g600.html
369,- @ coolblue
http://www.smartphoneshop...370/samsung-sgh-g600.html
Ik wacht denk ik nog even tot de G800 uit komt. Misschien komt deze eind Oktober uit, dit had ik tenminste gelezen op verschillende site's maar dat is ook maar afwachten.
dan kun je blijven wachten. Tegen de tijd dat de G800 uit is is er wel weer een nieuwe die net iets beter of fijner is. Volgens mij is het zo, net zoals in de computerelectronica dat je gewoon iets aan moet schaffen als die behoefte er is. Wachten kun je altijd nog. Dom zijn ook, dus wel ff kijken of de prijzen morgen inzakken als de nieuwe generatie weetikwat uitkomt.quote:Strada schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:12:
Ik wacht denk ik nog even tot de G800 uit komt. Misschien komt deze eind Oktober uit, dit had ik tenminste gelezen op verschillende site's maar dat is ook maar afwachten.
Ik ben me de G600 eindelijk maar gaan halen. Ik dacht eerst nog te wachten op de G800, maar zo kan je altijd op de volgende, betere opvolger blijven wachten. En ik had dringend een vervanger nodig voor mijn Nokia 6280. De software problemen met die laatste werden té irritant.
Eerste indruk is zeeeeeeeeer goed
Tegenover mijn 6280 is de bouwkwaliteit veel beter. Hij is uit veel beter materiaal gemaakt. De menu's zijn een grote verbetering tegenover oudere/goedkopere samsungs. Camera geeft mooie foto's en filmpjes. Enige echt spijtige dat ik tot nu toe heb ondervonden is hier al eerder opgemerkt: het is niet mogelijk om een mp3 als berichtentoon in te stellen. Ik zal later nog berichten over alle andere aspecten van de gsm als ik hem beter heb kunnen testen 
Eerste indruk is zeeeeeeeeer goed