Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Het Samsung D900(i) Topic Deel 2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Is het mogelijk om bestanden rechtstreeks op de geheugenkaart (die dan in de telefoon zit) te plaatsen? Of moet het via een kaartlezer (die heb ik dus niet)?

Nou ja, krijg geen reactie dat het niet mag, dus bij deze een link naar een Engelstalige site waar uitleg wordt gegeven over het modden via flashen.

http://www.howardforums.c...0242&page=1&pp=15

quote:
Koert schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:49:
Is het mogelijk om bestanden rechtstreeks op de geheugenkaart (die dan in de telefoon zit) te plaatsen? Of moet het via een kaartlezer (die heb ik dus niet)?
Je kunt bestanden verplaatsen met je telefoon. Dus van interne geheugen naar kaart, optie kun je selecteren als je een bestand selecteert en vervolgens bij 'opties' kijkt.

quote:
_mcintosh_ schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:26:
[...]

Je kunt bestanden verplaatsen met je telefoon. Dus van interne geheugen naar kaart, optie kun je selecteren als je een bestand selecteert en vervolgens bij 'opties' kijkt.
Daar was ik achter gekomen. Niet echt handig als je het mij vraagt... :')

Heeft er onlangs iemand al de firmware van Smoryobemag mogen ontvangen?
Ben er zelf ook erg geïnteresseerd in :) :>

quote:
Koert schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:32:
[...]

Daar was ik achter gekomen. Niet echt handig als je het mij vraagt... :')
Met een paar mods kun je meen ik meteen op de geheugenkaart saven. Maar hoe dat werkt moet je me allemaal niet vragen, zie link hierboven.

quote:
ScuL schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:53:
GPS test? hoe verbind je je toestel met de GPS dan? :P
Ik heb een bluetooth GPS, en aangezien de D900 bluetooth heeft is het verbinden een fluitje van een spreekwoordelijke cent

Beste D900 fans :-)

Ik heb een probleempje. Sinds kort ben ik ook de trotse eigenaar van de Samsung d900. Echter sinds een paar dagen kan ik niet meer mijn telefoon verbonden krijgen met mijn PC.

Mijn PC (met windows vista ultimate) kon eerst prima verbinden met de Samsung tel. Maar van de een op andere dag was het helemaal klaar. Nu heb ik de nieuwste PC Studio gedownload en opnieuw geinstalleerd, maar tot op heden nog geen succes.

Het enige wat ik kan bedenken is dat er 'iets' verkeerd is gegaan toen ik mn tel wilde verbinden met de PC op mijn werk. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Nu hoop ik dat sommige hier al een keer mee te aken hebben gehad en wellicht een oplossing weten. Ik houd me in ieder geval aanbevolen voor alle ideeen.
Alvast bedankt voor de hulp.

Lex

Ik ga ervanuit dat u het over bluetooth heeft? Dan is het zeker het proberen waard op beide apparaten het andere apparaat eruit te gooien en opnieuw toe te laten voegen aan eigen apparaten!

Verder heb ik ook nog een vraag, hoe zit het met de equalizer van de mp3-speler? Is dat nog steeds alleen dat rock jazz klassiek en normaal? Want ik wil in-ears gebruiken op deze telefoon, alleen moet dan wel bas eronder kunnen, anders klinkt het nergens naar! Iemand hier ervaring mee?

Bedankt!

klein vraagje, ik bezit een x820. qua software zal het wel hetzelfde zijn, dus vandaar mijn vraag hier

heb ingesteld dat ik een bevestigingssmsje ontvang nadat ik iemand een sms stuur. laat nou net het geval zijn dat ik altijd 2x een piep hoor, lijkt dus alsof smsje 2x wordt bevestigd. is dit normaal bij samsung telefoons???

Deze vraag stel ik vor een collega die de D900 heeft,hij kwam naar mij toe met de vraag waarom hij geen MP3 toon aan een bericht kon koppelen,volgens hem zijn het alleen maar standaard toontjes die je kan kiezen voor een smsje?mij leek dat sterk,ik ben nokia en SE gewend dus vraag ik het ff hier,kan hij zelf kiezen wat hij als berichtentoon selecteerd?

quote:
rooie60 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:22:
Deze vraag stel ik vor een collega die de D900 heeft,hij kwam naar mij toe met de vraag waarom hij geen MP3 toon aan een bericht kon koppelen,volgens hem zijn het alleen maar standaard toontjes die je kan kiezen voor een smsje?mij leek dat sterk,ik ben nokia en SE gewend dus vraag ik het ff hier,kan hij zelf kiezen wat hij als berichtentoon selecteerd?
met de standaard software kan dat inderdaad niet, was ik ook verbaasd over.
quote:
_mcintosh_ schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:25:
Nou ja, krijg geen reactie dat het niet mag, dus bij deze een link naar een Engelstalige site waar uitleg wordt gegeven over het modden via flashen.

http://www.howardforums.c...0242&page=1&pp=15
thank you :>

Jee dat is echt een tegenvaller,tegenwoordig kan dat bijna bij alle merken? ik zal het hem dorgeven dank je wel voor antwoord :)

quote:
rooie60 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:49:
Jee dat is echt een tegenvaller,tegenwoordig kan dat bijna bij alle merken? ik zal het hem dorgeven dank je wel voor antwoord :)
ik weet het, bij m'n vorige 2 telefoons kon het ook wel... met de aangepaste software kan het dan weer wel, maar er zitten wel meer foutjes in de software (zoals geen fullscreen bij iets anders dan zelf gemaakte foto's)

volgens mij hebben ze ook willekeurige ontwikkelteams bij samsung ofzo, de e900 (met dat touchscreen) heeft dat gezeur met fullscreen foto's bijvoorbeeld weer niet, de d600 ook niet :')

Ik vind het jammer dat je niet alle nummers achter elkaar van je geheugenkaart kunt afspelen, maar het moet doen met 4 playlists van max. 30 nummers...Tussen deze playlists kan je trouwens ook niet shuffelen...

quote:
Beste D900 fans :-)

Ik heb een probleempje. Sinds kort ben ik ook de trotse eigenaar van de Samsung d900. Echter sinds een paar dagen kan ik niet meer mijn telefoon verbonden krijgen met mijn PC.

Mijn PC (met windows vista ultimate) kon eerst prima verbinden met de Samsung tel. Maar van de een op andere dag was het helemaal klaar. Nu heb ik de nieuwste PC Studio gedownload en opnieuw geinstalleerd, maar tot op heden nog geen succes.

Het enige wat ik kan bedenken is dat er 'iets' verkeerd is gegaan toen ik mn tel wilde verbinden met de PC op mijn werk. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Nu hoop ik dat sommige hier al een keer mee te aken hebben gehad en wellicht een oplossing weten. Ik houd me in ieder geval aanbevolen voor alle ideeen.
Alvast bedankt voor de hulp.

Lex
quote:
thomaskroon schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:29:
Ik ga ervanuit dat u het over bluetooth heeft? Dan is het zeker het proberen waard op beide apparaten het andere apparaat eruit te gooien en opnieuw toe te laten voegen aan eigen apparaten!

Verder heb ik ook nog een vraag, hoe zit het met de equalizer van de mp3-speler? Is dat nog steeds alleen dat rock jazz klassiek en normaal? Want ik wil in-ears gebruiken op deze telefoon, alleen moet dan wel bas eronder kunnen, anders klinkt het nergens naar! Iemand hier ervaring mee?

Bedankt!
Ik had het over een verbinding met de datakabel en mijn PC. Helaas niet met bluetooth. Maar mocht je met deze extra info (sorry voor het niet meteen vermelden) nog een tip hebben. Dan houd ik me aanbevolen.

quote:
[b][message=27606058,noline]freestyler2 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:47
Ik heb gewoon een 2gb geheugenkaartje erin en dat werkt perfect !!!!!!
(edit hier is link waar ik heb gekocht ! http://www.memoryshop.nl/...sandisk-microsd-2-gb.html )
Ik heb dezelfde aangeschaft en net binnen gekregen. Bij mij werkt de kaart helaas niet. Welke stappen heb je uberhaupt ondernomen, voordat ie je telefoon in ging?

Een paar vragen:

Hoe zit het met de equalizer van de mp3-speler? Is dat nog steeds alleen dat rock jazz klassiek en normaal? Want ik wil in-ears gebruiken op deze telefoon, alleen moet dan wel bas eronder kunnen, anders klinkt het nergens naar! Iemand hier ervaring mee?

Bedankt :)

quote:
thomaskroon schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:15:
Een paar vragen:

Hoe zit het met de equalizer van de mp3-speler? Is dat nog steeds alleen dat rock jazz klassiek en normaal? Want ik wil in-ears gebruiken op deze telefoon, alleen moet dan wel bas eronder kunnen, anders klinkt het nergens naar! Iemand hier ervaring mee?

Bedankt :)
Rock heeft naar mijn mening de meeste bas. Er valt weinig aan de eq in te stellen...misschien met een mod wel...

Met de upgrade van Mac OS X van 10.4.8 naar 10.4.9 heeft Apple ook iSync onderhanden genomen, waardoor de D900 eindelijk kan gesynchroniseerd worden (up to date lijst van ondersteunde toestellen). En dat terwijl de Samsung Funclub onlangs nog via mail heeft aangegeven dat Samsung zelf geen Mac-ondersteuning zou bieden! Dank je Apple, foei Samsung!!

Vriendelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot de Samsung Funclub.

Helaas bieden wij geen ondersteuning voor MAC en volgens de informatie die wij hebben zal dit er ook niet komen.
Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaëla

Samsung Funclub Benelux B.V.

heeft er al iemand ervaring met de functie mobiel opsporen? Zat laatst een beetje met me telefoon te kloten en toen kwam ik die optie weer tegen en ik vroeg me af of het nou echt goed werkt..

Ik zit te kijken naar de E900 en de D900, enige verschil wat ik kan vinden is de 3MP camera en de Touch toetsen, klopt het dat dat het enige verschil is ?

En heeft de D900 ook de optie geluid en trillen tegelijk ? Of is dat bij geen van de samsung mobieltjes ?

Dat zijn toch wel de grootste/ belangrijkste verschillen die je opnoemt.
D900 heeft inderdaad daarbij ook nog trillen en geluid tegelijk instelbaar. (tot nu toe als enige Samsung)

* Chillz is nog altijd jaloers op z'n vriendin, want zij (E900) heeft wel Bobby Carrot en hij (D900) niet :/
oftewel: De voorgeïnstalleerde java-games zijn ook anders.

En het formaat natuurlijk *D

quote:
Wibi1980 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:25:
[...]

Ik heb dezelfde aangeschaft en net binnen gekregen. Bij mij werkt de kaart helaas niet. Welke stappen heb je uberhaupt ondernomen, voordat ie je telefoon in ging?
Ik heb hem ook aangeschaft. Via mijn digitale camera geformatteerd, en in de telefoon ingesteld als massa opslag, maar helaas werkt hij bij mij ook niet.
Zou graag tips willen hebben om hem werkend te krijgen.

quote:
gmallee schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:35:
[...]

Ik heb hem ook aangeschaft. Via mijn digitale camera geformatteerd, en in de telefoon ingesteld als massa opslag, maar helaas werkt hij bij mij ook niet.
Zou graag tips willen hebben om hem werkend te krijgen.
Heb de Sandisk microSD Ultra II 2GB werkt hier prima.
Kan kijken als je hem op massaopslag hebt staan, of je pc hem met datakabel wel herkent.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: