Nee.quote:klomp schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:13:
kan je bij de sony ericsson k800 ook de kleur van het toetsenbord veranderen?
Nieuw reactie in topic: Het SonyEricsson K800i topic - deel 6
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Weet iemand btw hoe ik die demo terugkrijg op mn tel? onder entertainment. Ik heb hem per ongeluk verwijderd en nu heb ik een dode koppeling. 
Hoi,
Ik heb sinds gisteren na de k750, w800i en de w810i eindelijk de k800i! Weer een supertoestel zoals ik al had verwacht. Ik heb alleen een probleempje... pc suite word niet ondersteund door Vista
Ik heb geen pc met XP meer, nu heb ik phoneexplorer gedownload, maar icm zowel de usb kabel als de bluetooth stick werkt het niet... zijn er meer mensen die onder vista werken, of zal ik toch maar teruggaan naar XP
Ik vind. sync. met outlook zo belangrijk dat ik het serieus overweeg!
Gr
W!lron
Ik heb sinds gisteren na de k750, w800i en de w810i eindelijk de k800i! Weer een supertoestel zoals ik al had verwacht. Ik heb alleen een probleempje... pc suite word niet ondersteund door Vista
Gr
W!lron
Hoi,
Bij mij werkt Phone Explorer onder Vista zonder problemen met Bluetooth. USB wilde bij mij ook niet werken omdat ik geen drivers had. Ik heb de CD niet geprobeerd trouwens daar staan toch maaar XP drivers op.
Bij mij werkt Phone Explorer onder Vista zonder problemen met Bluetooth. USB wilde bij mij ook niet werken omdat ik geen drivers had. Ik heb de CD niet geprobeerd trouwens daar staan toch maaar XP drivers op.
Hoe kan ik mijn video camera van de K800i optimaal gebruiken?
Lenscover opendoenquote:Olic90 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:17:
Hoe kan ik mijn video camera van de K800i optimaal gebruiken?
Vergeet hem niet op de video-stand te zetten!quote:
Ow, ja dat was ik vergeten.....quote:
Eerst was mijn video camera goed, maar nu komen er allemaal strepen, die er eerder niet waren.
Moet ik de Helpdesk van SE bellen?
Eerst even updaten via SEUS als hij niet up2date is, anders SE even contacten of langs een service-center gaan..quote:Olic90 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:08:
[...]
Ow, ja dat was ik vergeten.....![]()
Eerst was mijn video camera goed, maar nu komen er allemaal strepen, die er eerder niet waren.
Moet ik de Helpdesk van SE bellen?
Het is juist gebeurd nadat ik de nieuwste software(firmware) had geinstalleert.quote:Peerke schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:00:
[...]
Eerst even updaten via SEUS als hij niet up2date is, anders SE even contacten of langs een service-center gaan..
Ik heb een t-mobile branded k800i, mischien dat het daaraan ligt?
Morgen bel ik de helpdesk van SE dan wel even....
godver!!
ik moet even mijn gal spugen over mijn rottelefoon + software voor op pc!
als je hem in de usb poort stopt, krijg je 3keuzes
"bestanden overdracht"
"tel modus"
"afdrukken"
ik wilde hem opladen, maar me telefoon wel gebruiken... dus doe telmodus. zo kon ik nog wel gebelt worden.
maar het viel me net op dat een wereld bolletje ging knipperen. helaas was ik toen al 12mb verder...
net op de site van kpn gekeken... 1mb = 10euro...
dus een ochtendje internetten op school... 120euro gvd!
arrrgg!! zonde geld!!
ik moet even mijn gal spugen over mijn rottelefoon + software voor op pc!
als je hem in de usb poort stopt, krijg je 3keuzes
"bestanden overdracht"
"tel modus"
"afdrukken"
ik wilde hem opladen, maar me telefoon wel gebruiken... dus doe telmodus. zo kon ik nog wel gebelt worden.
maar het viel me net op dat een wereld bolletje ging knipperen. helaas was ik toen al 12mb verder...
net op de site van kpn gekeken... 1mb = 10euro...
dus een ochtendje internetten op school... 120euro gvd!
arrrgg!! zonde geld!!
Het wereldbolletje verschijnt niet zomaar, je moet de internet toets vrij lang indrukken voordat de browser start.
Wat ook gebeurd kan zijn is dat PAN in werking is getreden en je pc de internetverbinding via de gsm liet lopen ....
Dit had je kunnen merken aan de extra netwerkverbinding op de pc en de relatieve traagheid t.o.v. wat je normaal hebt, al gaat umts redelijk snel.
Zo te zien heb je flexibel bij Kpn, met een Kpn mobiel abo had je veel minder kosten gehad maar daar is achteraf niks meer aan te doen natuurlijk
Ik zou Kpn bellen en vragen of er misschien iets te regelen valt omdat het per ongeluk gebeurde ...
Wat ook gebeurd kan zijn is dat PAN in werking is getreden en je pc de internetverbinding via de gsm liet lopen ....
Dit had je kunnen merken aan de extra netwerkverbinding op de pc en de relatieve traagheid t.o.v. wat je normaal hebt, al gaat umts redelijk snel.
Zo te zien heb je flexibel bij Kpn, met een Kpn mobiel abo had je veel minder kosten gehad maar daar is achteraf niks meer aan te doen natuurlijk
Ik zou Kpn bellen en vragen of er misschien iets te regelen valt omdat het per ongeluk gebeurde ...
ja ik ga nog wel contact opnemen met kpn.
en had voor de rest niet opgelet of er een wereld bolletje verscheen...
en merkte wel dat internet sloom was. maar ze zijn zovaak aan het kloten bij ons op school met internet dat het vaker sloom is... maar kwam geen extra verbinding bij
maar verwacht dat er geen regeling te treffen valt bij kpn,... want iedereen zou kunnen zeggen dat het per ongeluk is. maar wie niet waagt.. wie niet wint..
en ach, over poosje is tuurlijk wel humor verhaal om te vertellen
en edit: ik heb een abbo van hi. een hi 30 met 225gratis belminuten en 450gratis smsjes. en internet tarief.. duur
en had voor de rest niet opgelet of er een wereld bolletje verscheen...
en merkte wel dat internet sloom was. maar ze zijn zovaak aan het kloten bij ons op school met internet dat het vaker sloom is... maar kwam geen extra verbinding bij
maar verwacht dat er geen regeling te treffen valt bij kpn,... want iedereen zou kunnen zeggen dat het per ongeluk is. maar wie niet waagt.. wie niet wint..
en ach, over poosje is tuurlijk wel humor verhaal om te vertellen
en edit: ik heb een abbo van hi. een hi 30 met 225gratis belminuten en 450gratis smsjes. en internet tarief.. duur
Ga ook even naar instellingen -> verbindingen -> USB -> USB internet en zet het uit
thnx ga ik METEEN doenquote:MrAngry schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:52:
Ga ook even naar instellingen -> verbindingen -> USB -> USB internet en zet het uit
Google er even goed op ik heb die OS chek eruit gesloopt en er zijn howtos genoeg te vindenquote:wdsi schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:52:
Hoi,
Ik heb sinds gisteren na de k750, w800i en de w810i eindelijk de k800i! Weer een supertoestel zoals ik al had verwacht. Ik heb alleen een probleempje... pc suite word niet ondersteund door VistaIk heb geen pc met XP meer, nu heb ik phoneexplorer gedownload, maar icm zowel de usb kabel als de bluetooth stick werkt het niet... zijn er meer mensen die onder vista werken, of zal ik toch maar teruggaan naar XP
Ik vind. sync. met outlook zo belangrijk dat ik het serieus overweeg!
Gr
W!lron
Het vreemde is dat die bij mij standaard wel uit staat trouwensquote:
Staat hij bij andere mensen dan wel standaard aan ?
Dit werd in Augustus 2006 gemeld.
Door: real-doc
Bekijk myReact van real-docBekijk de gallery van real-docBerichten: 333
Reg. datum: 18 mei 2003
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een vreemd probleem. Namelijk, wanneer ik gebeld word en de persoon hangt op voordat ik heb opgenomen, zie ik niet dat ik een oproep gemist heb.
Het 'nwe events' menu staat dan wel op mn scherm, alleen het lijstje gemiste oproepen is leeg. Ik heb de firmware update al gedaan, maar ik bleek de nieuwste firmware al te hebben.
Iemand een idee?
======
Is dit probleem inmiddels opgelost met Firmware? Ik heb mijn toestel nu een maand in bezit en inderdaad ik heb precies hetzelfde probleem, wat gewoon erg lastig is. Hoor het graag van jullie!
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een vreemd probleem. Namelijk, wanneer ik gebeld word en de persoon hangt op voordat ik heb opgenomen, zie ik niet dat ik een oproep gemist heb.
Het 'nwe events' menu staat dan wel op mn scherm, alleen het lijstje gemiste oproepen is leeg. Ik heb de firmware update al gedaan, maar ik bleek de nieuwste firmware al te hebben.
Iemand een idee?
======
Is dit probleem inmiddels opgelost met Firmware? Ik heb mijn toestel nu een maand in bezit en inderdaad ik heb precies hetzelfde probleem, wat gewoon erg lastig is. Hoor het graag van jullie!
hierboven staat het probleem + de oplossing al genoemd: alle gesprekslijsten wissen (zie probleem van Garnage)quote:Paulvanalst schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:06:
Dit werd in Augustus 2006 gemeld.
Iemand een idee?
======
Ok hartelijk dank, is dit 'n eenmalige actie want ik wil mijn gesprekslijsten wel bewaren eigenlijk.quote:schaduw schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:08:
hierboven staat het probleem + de oplossing al genoemd: alle gesprekslijsten wissen (zie probleem van Garnage)
Ik moet zeker toch een firmware update doen?
Kheb een vraagje over het alarm.
Die gaat echt zo f***** hard...
Is er een manier om het zachter te zetten? Heb al van alles geprobeerd
Ik ben er vrij zeker van dat dit standaard bij iedereen uit staat..quote:Emiel1984 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:46:
[...]
Het vreemde is dat die bij mij standaard wel uit staat trouwens. Ik ging na jouw verhaal namelijk meteen kijken of hij niet standaard aanstond gezien ik nog niet eerder in dat menu was geweest.
Staat hij bij andere mensen dan wel standaard aan ?
Welk alarm? Wat heb je geprobeerd?quote:Kheb een vraagje over het alarm.
Weest duijdelyk!
Als in --> menu --> Agenda --> Wekkers --> Wekker 1quote:MrAngry schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:26:
Welk alarm? Wat heb je geprobeerd?
Weest duijdelyk!
Volume van beltoon geprobeerd, stille stand etc...
@ Emiel1984 & MrAngry
ik weet het alweer.. ik heb um zelf toen ik telefoon net had aangezet. want k dacht dat ik via me pc kon internetten op me telefoon. maar nooit meer uitgezet....
@ Paulvanalst
ik heb de nieuwste firmupdate gedaan. toen werkte het nog niet. toen heb ik me lijst leeggegooit. en toen werkte het wel.
ik weet het alweer.. ik heb um zelf toen ik telefoon net had aangezet. want k dacht dat ik via me pc kon internetten op me telefoon. maar nooit meer uitgezet....
@ Paulvanalst
ik heb de nieuwste firmupdate gedaan. toen werkte het nog niet. toen heb ik me lijst leeggegooit. en toen werkte het wel.