Peterkjeld >> kijk eens in je admin logs welke error de zune software afgeeft (start >> run >> compmgmt.msc en dan Logboeken >> Toepassing)
Ik had daar een Fout als type (rood kruisje blabla), en als ik daar keek vond ik dit als error
quote:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (11609) in bron (MsiInstaller) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Product: Zune -- Error 1609. An error occurred while applying security settings. INTERACTIVE is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain controller on the network. Check your network connection and click Retry, or Cancel to end the install. Unable to locate the user's SID, system error 1332; (NULL); (NULL); (NULL).
bij mij was het dus de NL windows die 't hem deed en CLB's fix hielp me perfect =)
Nou bleek dus dat toen ik googlede op '11609' (error id) dat er dus meer dingen bleken te zijn met de software. Anyways, als je installatie mislukt kan je iets inklikken dat je hulp wilt. Dan kom je op een MS pagina met errornummers.. van daaruit kan je wat meer bepalen wat je probleem is samen met dat nummer en het evt oplossen...
edit: op de URL die je gaf staat een kopie van de feitelijke pagina
Error message when you try to install the Zune software: An error occurred while installing the Zune software met onderop de errormeldingen...