Batman agree's?
Met wat?
Nieuwe reactie in topic: Ik zeg windows xp word een absolute topper !!!
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Wat een non argumentquote:Op dinsdag 04 september 2001 00:17 schreef nlchandler het volgende:
[..]
Ja want het RAM is zooooo duur vandaag de dag... daar moet je echt een minder OS voor blijven draaien...
'mijn server heeft een menu met schaduwen, dat kost wel veel geheugen maar ram kost toch niet!'
* j3p trouwens ook win2k/linux, ik vind 't echt compleet de verkeerde kant op gaan. Nee bedankt.
win2k is nou eenmaal geen minder OS..quote:Op dinsdag 04 september 2001 00:17 schreef nlchandler het volgende:
[..]
Ja want het RAM is zooooo duur vandaag de dag... daar moet je echt een minder OS voor blijven draaien...
Als er nu eens wat meer support voor geluid zou komen. Ik heb al 3 kaarten getest en ale 3 presteren ze waardeloosquote:Op dinsdag 04 september 2001 00:14 schreef ShadowBumble het volgende:
het OS ROELLEERT ZWAAR !!!!!
Super stabiel
Lekker snel
en dit is normaal ?? Mijn C-partitie met win98se is maar 750MB groot en is 550MB gevuld met alle programma's die ik gebruik. Wat kan die GB 'rommel' mij meer bieden dat de dure aanschafprijs verantwoord ??quote:Op dinsdag 04 september 2001 13:38 schreef InSaNe400 het volgende:
Hier na installatie ca 1,69 GB groot
Ik kan je verhaal goed volgen maar dit woord begrijp ik niet echt---->>aanshafprijs<< wat zijn of is dat? kun je dat eten ofzoquote:Op dinsdag 04 september 2001 18:32 schreef CaDax het volgende:
[..]
en dit is normaal ?? Mijn C-partitie met win98se is maar 750MB groot en is 550MB gevuld met alle programma's die ik gebruik. Wat kan die GB 'rommel' mij meer bieden dat de dure aanschafprijs verantwoord ??
C partitie van maar 750 MB??? 
Is dat niet een beetje errug weinig?
Ikzelf heb 10 partities van 10 GB, waarvan er drie NTFS zijn, ik bedoel, ook al was XP 5 gig na install, ik zou het er echt wel voor over hebben...
Is dat niet een beetje errug weinig?
Ikzelf heb 10 partities van 10 GB, waarvan er drie NTFS zijn, ik bedoel, ook al was XP 5 gig na install, ik zou het er echt wel voor over hebben...
Ik zeg ze hadden beter windows 2000 bugfree kunnen maken en dan pas aan een vervolg versie kunnen gaan denken 
Ja ik weet het nog niet, vindt het wel heel veel weg hebben van een Win2k upgrade.
En vindt WinXP ook wel veel geheugen innemen, bij mij al 10 MB meer dan Win2k.
Ik zie het wel ff aan, moet wel eerlijk toegeven dat het wel aardig stabiel is.
En vindt WinXP ook wel veel geheugen innemen, bij mij al 10 MB meer dan Win2k.
Ik zie het wel ff aan, moet wel eerlijk toegeven dat het wel aardig stabiel is.
Ik vind het wel leuk heb zelf de XP Pro versie draaien ziet er leuk uit en veel nuttige dingen erin. Maar heb zelf nog wel eens dat ie als die op standby staat niet meer op de normale modus wil gaan en dan ook direct vastloopt. Dat vind ik jammer. Maar onder spelletjes e.d. werkt het perfect beter als Win98SE en Win2k. (Die draaide ik allebei eerst op mijn bak dmv een dualboot maar nu Win XP en Linux Mandrake 8.0)
Ik had zelf 1 dag WinXP Final draaien, vond er niks aan.
Ik blijf voorlopig bij 2k.
Ik blijf voorlopig bij 2k.
Ja je hebt in principe gelijk... maar aan de andere kant is een os nooit bugvrij met alle in een ijl tempo veranderende hard en softwaren die er constant op los gelaten word...dat is aan een kantquote:Op dinsdag 04 september 2001 18:52 schreef Xtentic het volgende:
Ik zeg ze hadden beter windows 2000 bugfree kunnen maken en dan pas aan een vervolg versie kunnen gaan denken
Gaat er nog een server-versie van uitkomen?
if so, dat word lachen
if so, dat word lachen
Ja, Windows 2002 Server, Advanced Server en Datacenter Server gaan die heten.quote:Op dinsdag 04 september 2001 19:34 schreef Servowire het volgende:
Gaat er nog een server-versie van uitkomen?
if so, dat word lachen
Als je na install van XP ff windows-update doet komt er al een patch tevoorschijn voor Live kaarten....
En NLChandler, gefeliciteerd met je fanclub
Kom je nog een biertje (grolsch Kanon)halen van de week?
En NLChandler, gefeliciteerd met je fanclub
hmm, bij mij is /windows dir 1. nogwat gig, en onder program files/winnt zit ook nog wat. Kheb nog niet zo veel geisntalleerd dus daar kan het niet aan liggenquote:Op dinsdag 04 september 2001 00:12 schreef salutem het volgende:
ik krijg em ook binnenkort van M$ en dan gaat ie er meteen op hier.
Maakt het nou echt zoveel uit in de ruimte op je schijf ik heb al getallen van 1 gb gehoord is dit echt zo ???
Ben momenteel te 'trotse' bezitter van 768 Mb RAM,
Echter zal het nog een heel tijdje duren eer ik overstap op XP. Waarschijnlijk pas als de (zoals dat bij Microsoft altijd gebeurt) dwang weer dermate groot wordt dat er geen leven meer is met Win2K.
Win2K ben ik overigens (dat ik DIT nog mag meemaken) ERG tevreden. Is een erg prettig OS.
En behoefte aan een operating systeem waar ik moet scrollen om mijn HELE wachtwoord te kunnen zien (ofja, die strandballen die de sterretjes vervangen hebben),
of complete animatie films voor simpele handelingen.
Sorry, maar als ik dat wil zien (JA, ik weet dat je dat uit kunt zetten, en ik weet dat het ietswat overdreven is), dan kijk ik wel naar jurassic park 1, of Demolition Man.
Die hebben openklappende bestanden en camera's die over je filesystem heen gaan op zoek naar de map die je gevraagd hebt.
Spijt me, maar in MIJN ogen is Windows XP z'n doel voorbij geschoten. Het feit dat het een OS is, is te ver op de achtergrond geraakt. (En IE6 of Virus Distribution Labs (MSN Messenger) integratie is uiteraard uit den boze)
Alles wat vertraagd en niet functioneel is, mag voor mij achterwegen gelaten worden.
Echter zal het nog een heel tijdje duren eer ik overstap op XP. Waarschijnlijk pas als de (zoals dat bij Microsoft altijd gebeurt) dwang weer dermate groot wordt dat er geen leven meer is met Win2K.
Win2K ben ik overigens (dat ik DIT nog mag meemaken) ERG tevreden. Is een erg prettig OS.
En behoefte aan een operating systeem waar ik moet scrollen om mijn HELE wachtwoord te kunnen zien (ofja, die strandballen die de sterretjes vervangen hebben),
of complete animatie films voor simpele handelingen.
Sorry, maar als ik dat wil zien (JA, ik weet dat je dat uit kunt zetten, en ik weet dat het ietswat overdreven is), dan kijk ik wel naar jurassic park 1, of Demolition Man.
Die hebben openklappende bestanden en camera's die over je filesystem heen gaan op zoek naar de map die je gevraagd hebt.
Spijt me, maar in MIJN ogen is Windows XP z'n doel voorbij geschoten. Het feit dat het een OS is, is te ver op de achtergrond geraakt. (En IE6 of Virus Distribution Labs (MSN Messenger) integratie is uiteraard uit den boze)
Alles wat vertraagd en niet functioneel is, mag voor mij achterwegen gelaten worden.
Vertraagt het dan ?? Ik merk er niks van. Misschien moeje is een nieuwe pc gaan halen ?quote:Op dinsdag 04 september 2001 19:48 schreef underdog_ het volgende:
[..]
Ik ben van Win2k geswitched... en heb er zeker geen spijt van... eindelijk is Microsoft gaan luisteren naar de gebruikers... Driver ondersteuning is gelijk redelijk tot goed te noemen... ff afwachten wat den andere grote leveranciers van harware gaan doen.
Die skin went... en is gewoon een verademing na jaren...standaard gewindhoost te hebben.
Ik ben er tevreden over en ga hem gewoon kopen!
twee duimpjes omhoog voor MS
Die skin went... en is gewoon een verademing na jaren...standaard gewindhoost te hebben.
Ik ben er tevreden over en ga hem gewoon kopen!
twee duimpjes omhoog voor MS
Uiteraard wil het oog wat, ik vind dat infaden van Win2K wel geinig. Echter feit blijft, het vertraagt. Nou zul je dat op een Intel of AMD 1Ghz+ wel niet echt merken, true.quote:Vertraagt het dan ?? Ik merk er niks van. Misschien moeje is een nieuwe pc gaan halen ?Oke ik ben het wel een beetje met je eens die troep aan opties wat je met dat ene bestanje kunt doen hadden ze van mij weg mogen laten. Alleen bv. de taskbar, ik vindt het wel mooi dat er vloeiend knoppen (of hoe je het wilt noemen) bijkomen. Dat werkt naar mijn inziens toch ietwat prettiger. Ennuh... zeg nou zelf het oog wil ook wat
![]()
Maar bij Videokaarten en overclocking gaat het om nanoseconden winst.... Dan blijkt dat kleine beetje wel belangrijk
Verder vind ik persoonlijk de Win98+ interface wel leuk (Active Desktop UIT natuurlijk) niet teveel nonsens, lekker strak.
Wellicht heeft MS inderdaad een goede stap voor een hoop mensen gemaakt.... Ik hoor echter niet bij die groep.
Uhm ik heb een P2 450 MHZ, 448 MB en XP draait sneller als win2k! Werkt soepeler... en heb alle grafische opties aan staan... dus trager is gewoon grote onzin!!! grote grote onzin...
Relpy op underdog_:
Ja, maar waarom overclock je je cpu of video-kaart dan ?? Toch om zwaardere apps. te kunnen draaien, en toch niet om em alleen maar idle te laten staan.

Anders zou ik mijn cpu ook gewoon op 466 Mhz kunnen laten draaien ipv. 833 want dan blijft ie toch zeker 4 Graden koeler en dus gaat ie ehh 1,5 jaar langer mee, wat natuurlijk een schijntje is op de totale leeftijd van een pc. (niet de economische nat.)
Ja, maar waarom overclock je je cpu of video-kaart dan ?? Toch om zwaardere apps. te kunnen draaien, en toch niet om em alleen maar idle te laten staan.
Anders zou ik mijn cpu ook gewoon op 466 Mhz kunnen laten draaien ipv. 833 want dan blijft ie toch zeker 4 Graden koeler en dus gaat ie ehh 1,5 jaar langer mee, wat natuurlijk een schijntje is op de totale leeftijd van een pc. (niet de economische nat.)
Geeft 't een jaartje en kom dan met dit soort berichten..
Je kunt nu nog niet zeggen dat XP een stabiel OS is omdat het domweg niet niet lang genoeg gedraaid heeft.
Je kunt nu nog niet zeggen dat XP een stabiel OS is omdat het domweg niet niet lang genoeg gedraaid heeft.
En vergeet niet,als je nieuwe drivertjes de boel verfukken kan je lekker de driver rollback gebruiken...quote:Op dinsdag 04 september 2001 06:14 schreef PvH het volgende:
[..]
je kan ze wel draaien, je krijgt alleen een warning over de "certificates van gates"
offtopic:
* PvH vindt het voorgaande wel lekker in het gehoor klinken
btw , XP gebruikt hier veel minder ram dan W2k
zie: 149 MB, 33 proccesses, stuk of 10 explorerwindows open, 2x ftp downloads, 1x cd fikken , 1x TV kaart.... dit was het wel zo'n beetje..
loopt lekker hier hoor.
En het werkt nog ook
Je kunt gewoon alle drivers draaien die je wil. Je krijgt een waarschuwing en je hebt dan 3 keuzes:quote:Op dinsdag 04 september 2001 00:15 schreef Hellhound het volgende:
[..]
Nou ik zou daar helemaal niet blij mee zijn. Dit betekend dus wel dat je in het vervolg de gelekte drivers van Nvidia ook niet meer kan draaien omdat winXP het niet goed vindt ! (en btw ik kan m'n systeem zelf wel stabiel houden). Ik blijf lekker bij win2000 , vet stabiel en verbruikt ook nog eens minder Ram.
1. negeren: kies dit en je hebt nergens meer last van
2. waarschuwen: je krijgt die waarschuwing in 't vervolg weer, maar je kunt je driver wel gewoon gebruiken
3. weigeren: wromg choice: driver won't work