Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: [PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 4

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Problemen met een server? --> Neem contact op met de serveradmin!

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Net een grote crash gehad tijdens de cruise. Wat reste was een autokerkhof:
Plaatje op imageshack (popups!)

SynXteR schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:47:
quote:
Ik noem enkele voorbeelden. Ik kom op de server, doe mee aan de cruise. en vraag of ze niet langs de crash route willen rijden omdat mijn game geheid crasht. JUTD meteen niet zo zeuren en ik word op mute gegooit.

Waarom denk je dat ik dat deed dan? Jij zeurt wel vaker en dit was dan net de druppel ....
Overigens wilde je het ook nog niet leren en bleef je maar doorzeuren in @chat, vandaar dat jij iets langer gemute was dan dat ik had gepland.

Greettzz

Gezien de grote hoeveelheid vragen over het server paswoord, hierbij even een kleine vooruitblik van wat er in de toekomst met betrekking tot de server te verwachten is.

Zoals jullie allemaal weten is de server in de afgelopen dagen verhuist, dat is de rede dat het ip-adres toen veranderd is. De server waar we nu op spelen is een gesponsorde public server! Deze server zal ook public blijven. Zodra alles met de sponsor geregeld is en Peter de laatste hand aan 2.4 heeft gelegd zal de oude server weer online komen als private server voor onze vaste gotters.

Heb alsjeblieft wat geduld, Peter werkt hard en de admins/mods op zijn server doen hard hun best die schoon en leuk te houden. Zoals jullie gemerkt hebben wil desondanks de server nog wel eens overspoeld raken met lamers en cheaters waar de admins/mods hun handen vol aan hebben. Dit geeft behoorlijk wat frustratie bij hen en heeft tot een zero-tollerance beleid geleidt waar ook enige hier het slachtoffer van geworden zijn.

Wil je graag cruisen en rpg-en zonder de kans te lopen neergeschoten te worden of wil je lekker idlelen op het schip? Kom dan langs 's ochtends vroeg voor 13.00 en 's avonds na 23.00 dan is dat heel goed mogelijk.

Alvast bedankt voor jullie begrip
}:O

NB. Als je het werk van de admin/mods wil vergemakkelijken: meld dan cheaters/lamers met hun id. niet met hun naam.

En nog een kleine aanvulling:
De sponsor is TweakGaming, aka TG, waar we het in game vaker over hebben, en wat ook de server naam is.

En, voor iedereen die het nog niet gezien heeft: http://forum.sa-mp.nl
Het was hier al niet toegestaan, maar werd nog vaak gedaan: Problemen met de server alleen op ons eigen forum melden
Hier wordt, voor zover dat nog gedaan werd, niet meer inhoudelijk op serverproblemen gereageerd.

Uiteraard wel gewoon op algemene SA-MP vragen e.d.

hoe krijg ik een pro-rekening? moet je daar voor ook betalen? ingame is m'n naam Isid0or. khad iets gehoord van pluspunten van admin ofzoiets...

Je krijgt een pluspunt als je langer speelt dan normale mensen(en de meeste je dus ook kennen zeg maar) en je positief naar voren komt.

Verder hoop ik snel dat die private server komt! Ben benieuwd. :9

weet iemand een progje om de muziek van sa te rippen. ik wil zooo graag dat liedje van sfur hebben. das can tou feel it - mr fingers maar in sa is dat de versie dat zoon gozer er door heen schreeuwt JACK IS THE ONE etcetc. weet iemand een progje?

Even over het forum op sa-mp.nl

Ik heb me nu zo vaak proberen aan te melden. Maar die verification code is altijd fout en niet te lezen. Ik wil graag verder discussieren op dat topic maar dan moet ik me wel kunnen inschrijven.

Acties: [quote]

Door: DaOnlyDominator

quote:
henk12321 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:54:

Ik heb me nu zo vaak proberen aan te melden. Maar die verification code is altijd fout en niet te lezen. Ik wil graag verder discussieren op dat topic maar dan moet ik me wel kunnen inschrijven.
je kunt die code ook laten afspelen

quote:
henk12321 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:54:

Tijd voor een bril? :P

quote:
Of het wordt tijd om een pauze te nemen na al dat gamen :Y .

quote:
TheHolyCow schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:17:
Net een grote crash gehad tijdens de cruise. Wat reste was een autokerkhof:
[afbeelding]

Hoe kom jij aan zo'n radar lol?
Die wil ik ook!!! ^^

quote:
emiel1984 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:21:
[...]

Of het wordt tijd om een pauze te nemen na al dat gamen :Y .
tja misschien is dat het :+

Erg lache dit, vandaag de hele dag gespeeld op de GoT server.
Relaxed dat iedereen NL is :) (bijna) Ik moet nog veel uitzoeken , maar dat komt wel

quote:
Moffia schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:34:
[...]

Hoe kom jij aan zo'n radar lol?
Die wil ik ook!!! ^^
Detailed radar mod ;)

quote:
Implicit schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:59:
hoe krijg ik een pro-rekening? moet je daar voor ook betalen? ingame is m'n naam Isid0or. khad iets gehoord van pluspunten van admin ofzoiets...
Dit staat gewoon op de website van de server, http://www.sa-mp.nl. Even zoeken en je weet precies hoe de vork in de steel zit. ;)
quote:
SniperGuy schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:37:
[...]
Prbleem opgelost :)
Ansiotropic filtering op 2x ipv off
Dus toch de filtering, wow, ik had het goed! :D
quote:
TheHolyCow schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:24:
(...)
Zoals jullie allemaal weten is de server in de afgelopen dagen verhuist, dat is de rede dat het ip-adres toen veranderd is. De server waar we nu op spelen is een gesponsorde public server! Deze server zal ook public blijven. Zodra alles met de sponsor geregeld is en Peter de laatste hand aan 2.4 heeft gelegd zal de oude server weer online komen als private server voor onze vaste gotters.

Heb alsjeblieft wat geduld, Peter werkt hard en de admins/mods op zijn server doen hard hun best die schoon en leuk te houden. (...)
Can't wait, can't wait! (But will...) _/-\o_

IS het op Peters server mogelijk om je wachtwoord te veranderen?
Ik denk namelijk dat mijn account gehijacked is. Ik zag gister iemand spelen met mijn nick...

quote:
VAC schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:00:
IS het op Peters server mogelijk om je wachtwoord te veranderen?
Ik denk namelijk dat mijn account gehijacked is. Ik zag gister iemand spelen met mijn nick...
Kom voor servergerelateerde zaken maar even naar http://forum.sa-mp.nl. Het is niet de bedoeling dat dit hier besproken wordt.

Dank u voor de tip.
En bij deze mijn welgemeende excuses :) .

quote:
Implicit schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:59:

Ik heb ook de prorekening maar je hebt er helemaal niets aan. Ik had hem nodig omdat ik dacht daarmee meer geld te kunnen opslaan. Nou dat had ik dus mis.

Je kunt daamee uit 3 opties kiezen: beleggen, limietverhogen en aandelen kopen.
Aandelen kopen werkt nog niet. Limiet verhogen werkt ook niet want iedereen heeft al 5 milj voor de bank en met beleggen schiet je ook helemaal niets op.

Ik hoop dat peter snel de limiet optie aanpast zodat je daarmee van 5 milj naar 10milj bank kunt upgraden ofzo.

Degene die hele dagen op de server spelen komen wel in aanmerking voor pluspunten, wat ik overigens wel jammer vind. Vind dat iedereen wel ietsje sneller zon pluspunt mag verdienen, want ik ga niet hele dagen gamen, maar wil wel zon prorekening... en kom dan niet met zo'n antwoord van 'je kan een pluspunt kopen, voor 15 milj' want daar hebben admins toch niets aan.

Jaja, gister maar weer ff aanwezig geweest en het was goed te doen op de server.
Het was relatief rustig en er werd leuk gespeeld.
Was er maar even maar was wel grappig.

quote:
laurantt schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:59:
Degene die hele dagen op de server spelen komen wel in aanmerking voor pluspunten, wat ik overigens wel jammer vind. Vind dat iedereen wel ietsje sneller zon pluspunt mag verdienen, want ik ga niet hele dagen gamen, maar wil wel zon prorekening... en kom dan niet met zo'n antwoord van 'je kan een pluspunt kopen, voor 15 milj' want daar hebben admins toch niets aan.
je hoeft ook niet de hele dag te spelen. Als je maar positief in beeld komt dan komt het pluspuntje wel^^

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: