Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: [Problemen+Ervaringen] KPN Snelheidsverhogingen

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Dit topic groeit langzaam uit tot een discussie over de (blijkbaar) structurele problemen bij een KPN ADSL snelheidsupgrade.

Graag alleen constructieve reacties, herhaaldelijk posten met 'het is weer langzaam!' of 'ik haal om xx:xx nog maar 1 Mbit/s!' is bij deze ongewenst.

Ook flames/boze reacties over KPN zijn nu wel duidelijk. Emoties dumpen hoeft niet hier.

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Ik las net op http://www.adslcentrale.nl/ het volgende:
quote:
Er zijn wat geruchten over een op hande zijnde snelheidsverhoging die nog dit jaar plaats zou moeten gaan vinden. Waar rook is, is vuur?
In navolging op @home zou kpn dus misschien nog dit jaar hun adsl-snelheid verhogen :9 :*)

Is dit de enige informatie die je hebt? Beetje magertjes... Maar wie weet, zou niet verkeerd zijn :)

Mja, ze zullen wel moeten als de IP-TV er op grote schaal door willen drukken.

Laten ze eerst maar eens zorgen dat alle centrales ADSL2+ geschikt worden :(

quote:
GraveR schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:08:
Mja, ze zullen wel moeten als de IP-TV er op grote schaal door willen drukken.

Waarom zouden ze? Iemand met Go of Lite kan het gewoon niet bestellen en moet upgraden schuift meer ¤¤ in het laatje.

quote:
Laten ze eerst maar eens zorgen dat alle centrales ADSL2+ geschikt worden :(
Als dat hun doel nog steeds is. Want dat ligt volgensmij alweer een tijdje stil...

kpn is momenteel ruk bezig.
wij hadden ons vorig tijdens kerst opgegeven voor ADSL2 en die zou dan over 2 maanden komen.
Na een half jaar gewacht te hebben hebben we ze nog eens gebeld hoe het zat het duurde volgens kpn nog eens 3 maanden.
Toen zijn we overgestapt naar chello heb er nog altijd geen spijt van

quote:

Ik hoor tegenwoordig ook veel (meer) negatieve dingen over KPN :(
Ik ben erg benieuwd..

ze moeten maar eerst eens da VoIp gedoe van hun op orde stellen.
daardoor kan k niet eens meer fatsoenlijk downloaden (zodat we dan nog wel bereikbaar zijn) en dan nog niet te spreken over de regelmatige storingen die er ontstaan.

quote:

Merk ik hier niks van, alles werkt naar behoren..

OT: Dit zou echt heel mooi zijn!

Tsja, geruchten......... ik hoop het van harte... en dat dan ook weer eens de uploadsnelheden omhoog gaan. In ieder geval blijven hopen...

Ik heb nu Comfort van Planet.

Enigste waar ik écht op hoop is 1mb up :)

quote:
uploader26 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:00:

Ik hoop ook op een hogere uploadsnelheid! We hadden vroeger 3000 down en 512 up van Het Net, maar die snelheid was niet mogelijk voor Surfen & Bellen. Dat is nu dus 4096 down en 256 up geworden, en dan is soms wel hinderlijk..

quote:
uploader26 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:00:

^^^ met hem :)

Die download van 6Mbit vind ik snel genoeg, maar ietsjes meer upload is welkom.

Nou ik ben benieuwd. Zolang de kwaliteit verder niet daalt is een verhoging natuurlijk altijd welkom, al lig ik er niet meer wakker van nu. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

ik hoop dat het voor het eind van het jaar rond is.

per 1 januari 2007 ben ik namelijk gedowngrade van Planet Comfort naar Planet Standard.
ik rekende op een snelheidsverhoging zodat ik er niet (zo veel) op achteruit ga.

We gaan inderdaad alles verdubbelen medio oktober.

quote:
Nijl schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:27:
En jij bent KPN medewerker? En jij mag dit zomaar melden?

quote:
bjck schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:10:
Als dat hun doel nog steeds is. Want dat ligt volgensmij alweer een tijdje stil...

Zouden ze stiekem wachten op WiMax en/of VDSL? Ik denk dat VDSL voor de toekomst meer te bieden heeft, en dat ze dmv het ADSL2 systeem even de "ongeduldige" gebruikers wouden stilkrijgen (als we dan toch al bezig zijn met geruchten, why not? :+ ).

VDSL bied zoveel meer dan het geweldig ADSL(2) netwerk, waar ik nogsteeds maar 1mbit upload heb. Ik wil thuis een webserver plaatsen voor persoonlijk gebruik, dit wel met enige snelheid. Vergelijk eens 1mbit met 52mbit upload, toch veel beter?

Ik moet nu gemiddeld 80 euro betalen (p/m) voor een 1U met wat dataverkeer. Als ik met VDSL ook 80 euro moet betalen dan is dat veel voordeliger om je server thuis te houden ipv in het datacenter.
[/erg offtopic]

quote:
RoD schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:28:
[...]

En jij bent KPN medewerker? En jij mag dit zomaar melden?
Gaat denk ik over de abonnementskosten en niet over de up- en downloadsnelheden :+

quote:
KingOfDos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:46:
[...]

Zouden ze stiekem wachten op WiMax en/of VDSL? Ik denk dat VDSL voor de toekomst meer te bieden heeft, en dat ze dmv het ADSL2 systeem even de "ongeduldige" gebruikers wouden stilkrijgen (als we dan toch al bezig zijn met geruchten, why not? :+ ).

VDSL bied zoveel meer dan het geweldig ADSL(2) netwerk, waar ik nogsteeds maar 1mbit upload heb. Ik wil thuis een webserver plaatsen voor persoonlijk gebruik, dit wel met enige snelheid. Vergelijk eens 1mbit met 52mbit upload, toch veel beter?

Ik moet nu gemiddeld 80 euro betalen (p/m) voor een 1U met wat dataverkeer. Als ik met VDSL ook 80 euro moet betalen dan is dat veel voordeliger om je server thuis te houden ipv in het datacenter.
[/erg offtopic]

Upload kunnen ze nu ook makelijk omhoog krikken.
De enigste reden waarom ze dat niet doen is om het voor de datacenters leuk te houden.
anders gaan mensen massaaal thuis hosten en dan verdienen de datacenters geen ene rooie cent meer ;)

quote:
Nijl schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:27:

12 wordt 24.
6 wordt 12.
3 wordt 6
1.5 wordt 3 dus...

Dat wordt weer een modem vervangen voor veel mensen... namelijk die van 6 naar 12mbit. :|

quote:
ThaNetRunner schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:01:
[...]

12 wordt 24.
6 wordt 12.
3 wordt 6
1.5 wordt 3 dus...

Dat wordt weer een modem vervangen voor veel mensen... namelijk die van 6 naar 12mbit. :|
Of gewoon downgraden.

Wat zal er met de upload gebeuren als deze upgrade er daadwerkelijk komt?

quote:
adyta schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:04:
Wat zal er met de upload gebeuren als deze upgrade er daadwerkelijk komt?

Tja, wie kan je dat nu al vertellen ?
Wacht gewoon af zou ik zeggen.

Als het gewoon verdubbeld wordt, betekend dat in mijn geval 1.5mb up :P
Wel jammer ja, dat betekend andere modem. Hoop rompslomp en zo denk ik.....

quote:
uploader26 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:07:
Als het gewoon verdubbeld wordt, betekend dat in mijn geval 1.5mb up :P
Wel jammer ja, dat betekend andere modem. Hoop rompslomp en zo denk ik.....
Ik dacht dat 1mbit up de technische max was voor ADSL?

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: