Wat ik me nu even aan het afvragen ben.. software matig heb ik inmiddels alles op orde

K heb m'n laptop vandaag in de bijrijders stoel mee genomen naar m'n werk om alles eens te testen, navigatie in combo met muziek gaat echt subliem met Centrafuse

Nu heb ik dus alleen een scherm, versterker, kabels nodig om alles aan te sluiten..
Maar ik heb eigenlijk geen idee wat voor een soort versterker of iets ik nodig heb om de autoradio speakers aan die flaptop aan te sluiten...
Er een jackplug aan solderen zou werken als ze kleiner waren.. maar aangezien die speakers groter zijn dan oordopjes/headfones lijkt het me sterk dat de koptelefoon uitgang genoeg power heeft om ze aan te sturen, en zal er echt een versterker nodig zijn op de een of andere manier.
Iemand hier een linkje naar webshop met versterkers die jullie gebruiken? Ik heb echt alleen basic speakers in m'n auto.. niks fancys dus
En hoe hebben jullie alles van stroom voorzien?
De laptop heeft stroom nodig, de versterker, en het scherm ook neem ik aan.. op de pics van het scherm uit de ts staan er overal alleen kabels op de pic voor usb en vga..