Hoofdcategorieën

Nieuwe reactie in topic: T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Waarschuwing:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Kans is klein, het lijkt mij niets anders dan een verbinding die tot stand wordt gebracht... true?
Via welke applicatie dan ook de aanvraag voor data wordt gedaan, lijkt mij on-afhankelijk.
m.a.w. het lijkt mij dat het mogelijk is, zodra er een GPRS verbinding tot stand is gekomen, er data via de gebruikte protocollen over kan worden verstuurd.

En of je nu Symbian of Microsoft gebruikt, het protocol blijft hetzelde. Heb het helaas nog niet voor je kunnen testen, ik heb hier geen phone liggen waarop ik het kan testen.

En zoals Nobilus zegt: Wij willen flatfee internet voor 9.50 en de snelheid is not an issue: exactly my opinion! :Y)

Ik heb namelijk, sinds het aanmelden, mijn phone continue online staan via GPRS. Zo willen wij het en zo zullen wij (tweakers) het hebben/aanvaarden! :)

Ik denk dat T-Mobile niet kan controleren of je na je aanvraag nog steeds gebruik maakt van de bij de aanvraag ingediende telefoon voor het internet.
In ieder geval niet via de T-Mobile HotSpots: Het is namelijk zo dat als je dit extra internet abonnementje hebt dat je ook gratis gebruik kunt maken van alle t-mobile wifi hotspots in Nederland. En nu wil het geval dat je een IMEI nummer niet via WiFi kan controleren :D

Let op het geen hieronder heb ik niet gecontroleerd!!
Dus voor de duidelijkheid:
ik heb een MDA compact opgegeven voor web 'n' walk volledig correct dus ook een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen voor een t-mobile hotspot. die is gekoppeld aan je rekening.
Dit werkt zo: binnen bereik hotspot --> connect met SSID: t-mobile --> open je browser --> er volgt een t-mobile start pagina waar je je user en w8woord invult. dan kan je het net op.

Aangezien het IMEI niet te controleren is via WiFi kan ik dus ook via mn Palm LifeDrive het internet op _/-\o_ of heb ik nu heel erg ongelijk?

Het ziet er meer uit als koppel-verkoop.
Je hebt een T-mobile abo (met minimum prijs) nodig waar je dit bij kan nemen.
Leuk is dat je toegang hebt tot de hotspots, maar die heb ik nu ook al door hun 1e actie, waarbij je een 54G wifi stick kon kopen met in totaal 4 u 'gratis' toegang tot de hotspots (wereldwijd trouwens).
Het maakt ook niet uit of je een foon of een laptop hebt, met je user en pw heb je toegang.
Of dit handig is valt te bezien, voorlopig bij McDonalds en veel zakelijke hotels, maar bijv. niet bij Van der Valk hotels, want die hebben wifi van Kpn, wat erg duur is.
Voor mij zou het al genoeg zijn om onbeperkt mobiel te kunnen internetten voor die prijs, bellen doe ik al via een andere provider ;)

Kijk.. als je nou een studentenhuis hebt tegenover een mc-donalds.. of je zou dmv een soort van richtverbinding gebruik kunnen maken van de hotspot daar :D dan heb je voor 9,50 in de maand en internet op je telefoon.. en gewoon flatfee breedband internet van de mac :D

Wie is jouw internet provider?
De MacDonalds :D

EDIT: Hmmm, ze hebben hier een hotspot bij een eetcafé waar allemaal flatjes boven zitten, daar zou die grap volgens mij wel uit de hand kunnen lopen.

quote:
Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:36:
Wie is jouw internet provider?
De MacDonalds :D

EDIT: Hmmm, ze hebben hier een hotspot bij een eetcafé waar allemaal flatjes boven zitten, daar zou die grap volgens mij wel uit de hand kunnen lopen.
Het bereik van de HotSpot komt waarschijnlijk tot het plafond en de voordeur ;)

Valt mee hoor, zat laatst in Arnhem en had buiten cafe Dudok volop bereik van de hot-spot aldaar.
geloof dat het Arnhem was, correct me if i'm wrong

quote:
Roland schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:50:
Valt mee hoor, zat laatst in Arnhem en had buiten cafe Dudok volop bereik van de hot-spot aldaar.
geloof dat het Arnhem was, correct me if i'm wrong
Dudok zit ook in Den Haag

Nog even 'n foto'tje van T-mobile poster

http://img135.imageshack.us/img135/4374/image000022ok.jpg

Sorry vd slechte kwaliteit maar is met m'n Orange SPV M500 gemaakt en was in (een donker) treinstation

Misschien is het gebruik van de volgende software intressant, met een onbeperkte GPRS-verbruik aansluiting:

software

• Skype for Smartphone - BETA (0.0.0.3)

It is text only version - doesn't support voice yet - it's only for instant messaging (IM) but anyway this is big breakthrough and since (yet) most MS smartphones doesn't have Wi-Fi anyway, the lack of voice is not crucial. Voice over IP over GPRS, due to low transfer speeds and big network latency, would be impossible anyway....

Freeware

Download
Meer info

http://www.coolsmartphone.com/images/stories/skype-smartphone.jpg

• PocketEarth

Microsoft's Virtual Earth has gathered a lot of attention since it's launch. In fact, if you haven't already done so, I suggest you take it for aspin. Better yet, why not take it for a spin on your Smartphone? It appears that you can install Pocket Earth on your Smartphone, and it works just fine!

Freeware

Download
Meer info
ViaVirtualEarth-site

http://www.coolsmartphone.com/images/stories/pocket-earth.jpg

Ik heb ook contact gehad met verschillende KS medewerkers van TM ivm verlenging van mijn abo in combinatie met dit internet. Echter ik wilde het graag met de Motorola mpx220, draait overigens ook op windows 2003 mobile. Volgens de ene ks medewerker was het geen probleem, volgens de andere was dit niet mogelijk.

Ik word hier ook niet wijzer van 8)7

Aanvragen ging erg makkelijk, even imei doorgeven en klaar!
Pocketearth crashed hier regelmatig :/

das lekker :9

Heh waar moet ik heen om PocketEarth op te starten?
Ik heb de cabfile op m'n ppc gezet en geopend, nu kan ik 't nergens meer vinden?

Hah!
Werd net door t-mobile gebeld omdat ik nu een internet voordeebundel heb en dat ik die evt kon overzetten naar t-mobile pocketinternet , mits ik een mda of een sda in het bezit heb.
Dus ik denk nu ik ze toch aan de lijn heb gelijk even vragen waarom het bv niet met een nokia 6600 zou kunnen. (die ik ook heb)

Had een aardige medewerker aan de lijn en die vertelde mij dus ook eerlijk dat het voor hem ook onduidelijk was waarom dit niet gedaan werd en hij het idee had dat dit meer was om de mda en de sda te promoten. (wel leuk dat hij dat eerlijk zegt , ok het is zijn "idee" ... maar toch)
Hij vond het zelf ook jammer dat het niet icm andere toestellen mag aangezien het meerdere keren per dag aan hem wordt gevraagt , hij vertelde zelf al dat een hoop andere modellen ook standaard zijn voorzien van een webbrowser zoals opera.
En daar kan je dus ook gewoon mee internetten.
Ook vertelde hij me dat hij dacht dat t-mobile anders misschien bang zou zijn dat mensen er gebruik van gaan maken via een laptop. Beetje jammer want dat kan ook via de mda , heb hem dat ook verteld.
Enige wat hij mij kon vertellen is om het in de gaten te houden , omdat het misschien binnenkort ook op andere toestellen wordt "toegelaten"

Iemand enig idee waarom http://www.vindhotspot.nl/ niet meer werkt?

Deze informatie staat in een discussie bij telecomvergelijker.nl:
quote:
Voorlopig() goed nieuws voor HW6515-bezitters:

Deze komt er binnenkort naar alle waarschijnlijkheid bij op de lijst (heeft overigens zelfde OS en browser als de MDA-III). Over anderhalve week zal ik een update posten hieromtrent. Deze informatie heb ik overigens via de zakelijke desk gekregen.

Zoals al wel uit eerdere posts in deze thread bleek, zijn er geen technische beperkingen (je kan je altijd laten aansluiten voor onbeperkt internet, als je maar 9,50 c.q. 59,50 Euro incl. betaald). In de T-mobile shop bleek dat de gefaseerde invoering van toestellen eerder te maken heeft met commerciele redenen. Bij het in de markt zetten van dit "product" blijkt het "opschalen" van de capaciteit een bepalende factor te zijn. Ze hebben namelijk geleerd van de invoering van HotSpot, waarbij ze in een paar weken van een afdeling van 5 man, naar meer dan 40 man zijn gegaan; zo werd mij (na intern overleg) medegedeeld.

We wachten af wanneer er toestellen bijkomen op de lijst
Dit had ik ook al ergens gesuggereerd; het beperkte aantal modellen is omdat ze nog niet voldoende capactiteit op het netwerk hebben om alle gegadigden toe te laten. Daarom breiden ze langzaam de lijst met modellen uit.

Dan ben ik op mijn beurt weer van mening dat ze niet elk bushokje in het land moeten beplakken met de tekst "eindelijk echt internet op je mobiel".
Doe dan "eindelijk echt internet op je mda/sda".

Het wordt met teveel bombarie aangekondigd en ze konden al in het stenen tijdperk weten dat hier veel vraag naar is.
Maarja, het is weer eerst cashen dan leveren.

Inderdaad, ik wacht het nog even af, als het over een maand of 2 nog fatsoenlijk loopt dan neem ik het zelf ook.

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, het is een misleidende reclame.

Weet iemand wat de opzegtermijn is? Stel dat je het neemt, en je wil er weer vanaf...

Die muts van de KS zei dat het ging om een jaar-contract, maar zou me niets verbazen als ze zelfs dat fout had... ze kwam met het verhaal aan dat het ging om het verschil tussen windows en symbian, ja dat is net zoiets als windows en mac hè, altijd gezeur zei ze. Op mijn vraag: "ja maar boeiend, het is toch gewoon internet over GPRS, heeft daar toch niets mee te maken?" "Ow, moment, ik vraag het even na". Doos.

quote:
man-o-script schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:30:
Die muts van de KS zei dat het ging om een jaar-contract, maar zou me niets verbazen als ze zelfs dat fout had... ze kwam met het verhaal aan dat het ging om het verschil tussen windows en symbian, ja dat is net zoiets als windows en mac hè, altijd gezeur zei ze. Op mijn vraag: "ja maar boeiend, het is toch gewoon internet over GPRS, heeft daar toch niets mee te maken?" "Ow, moment, ik vraag het even na". Doos.
Volgens mij loopt het gewoon net zo lang door als je huidige contract. Het kan niet zo zijn dat m'n contract in december af loopt, dat ik dan nog tot september 2006 moet betalen voor iets wat ik dan niet meer kan gebruiken.

quote:
El_BingO schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:27:
Weet iemand wat de opzegtermijn is? Stel dat je het neemt, en je wil er weer vanaf...
Pocket Internet Totaal loopt, net zoals alle andere bundels, mee met je bel-abonnement.

Ik heb ze ook gebeld, daar bij T-Mobile.

Op mijn vraag of ik de AP en password instellingen mocht bekijken, opdat ik kon testen
of het ook zou werken met mijn SE V800, kreeg ik nul op het rekest.

Er zijn 100.000 tweakers die die gateways willen gebruiken, maar we mogen niet.

Alleen als je een SDA of andere brakke rommel koopt. Zeg eerlijk, je hebt op zijn minst 640x480 nodig voordat he aansluiting een beetje rendabel word.
Ik stop er mee, ik wordt er gewoon niet goed van, eindelijk wat ik zocht, mag ik niet meedoen.

PLEASE IEMAND.... POST HIER JE AP instellingen en w8woorden !

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: