quote:Jainoxi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:18:
Ik heb niets meegekregen dat ik een SMS zou krijgen. Ik moest alleen 'voor de zekerheid' maar even tot de volgende dag wachten...
Ik heb de KS opgebeld, wat inleidende vragen gesteld (hoeveel kost 't, zit er een datalimiet/FUP op, met welke toestellen kan 't, en kan ik dan ook op m'n laptop via IR/BT internetten, dus de MDA Compact als modem?). Daarna gezegd dat ik me graag wilde aanmelden. Hij zou 't bij de afdeling neerleggen, en dan zou 't wellicht een dag later geactiveerd zijn. Daar nam ik geen genoegen mee, ik wilde graag dat hij 't meteen deed, terwijl ik aan de lijn bleef. Paar minuten later was 't geregeld, maar ik moest alleen 'voor de zekerheid' maar even tot de volgende dag wachten...
Ik heb dus niets gehoord over een bevestiging via SMS, ik zou wel nog een bevestigingsbrief thuis krijgen...
Goed. Ik zal 's antwoord op mezelf geven, inderdaad wel slim
Hoeveel kost 't? 9,50 euro per maand
Wat krijg je dan? Onbeperkt internetten via (in ieder geval) GPRS
Wat kun je ermee? Alles! Je kan chatten, mailen, surfen, downloaden, radio/tv streams bekijken, je desktop remote overnemen, wat je maar kan verzinnen. Er zijn dus geen protocollen / poorten dichtgeknepen
Kun je er ook mee via de laptop internetten? De KS-medewerker heeft dit nog speciaal voor me nagevraagd, en z'n antwoord was, dat dat kon, mits je de correcte drivers / instellingen voor je laptop hebt.
Zit er een datalimiet / FUP op? Nee, de KS-medewerker vertelde me dat ik zoveel kon leechen als ik wil