quote:emiel1984 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:24:
[...]
ik citeer;
Amazing sleeve. If they can make more sizes that would be amazing. The Dell 600M fits into the 15" medium size well, but there is still a little too much room in it. Still, its an amazing sleeve. I got the black one, and it looks sweeeeet.
[afbeelding][afbeelding] is een 14 inch
zo te zien is die niet veel kleiner dan de M6V, maar idd toch nog een risico. Als iemand interesse heeft zou ik gewoon effe mailen om het te vragen(lijkt mij wel overigens anders vind ik t iig geen 15 inch sleeve zoals ze het erbij zetten.)
Die Dell 600 laptopjes zijn een stuk kleiner dan de M6Ne met zijn 15", die is best aan de grote kant.
Reken er maar niet op dat die gaat passen aangezien een M6V zo'n beetje dezelfde afmetingen heeft als de M6Ne.
In het Apple Talk subforum staat een thread over tassen en sleeves voor die Apple dingen, er staat daar ook een link naar een Nederlandse winkel waarbij je heel mooi kunt checken of de desbetreffende laptop in een bepaalde sleeve/tas past. De Asus M6ne staat er iig bij, ik heb die ook gebruikt, ik weet alleen niet meer hoe die winkel heet