Ook ik heb er gister even mee mogen spelen en deel alle hierboven genoemde ervaringen; snel, degelijk, mooi, veel leuke functies, eenvoudig te bedienen ennnn...met een accu! Volgens mij heeft mijn Sebring 2.7iV6
(dank, baas!) geen metaal-opgedampte ramen oid. maar het signaal wordt op een weg door het bos al snel aangemerkt als "te zwak" om het vervolgens weer snel op te pikken als je het bos uit komt. Het correct uitklappen van het antennetje helpt misschien nog een beetje maar da's nog even uitvinden. Het apparaat komt uiteindelijk in de Clio Baccara van mijn vrouw dus misschien ga ik nog even zoeken naar een extern antennetje; op het apparaat zit een goudkleurige externe antenne-aansluiting die lijkt op die van GSM's (hoe heet zo'n aansluiting eigenlijk?).
Oh ja, gister nog een aardige preek gehad; Kruidvat mág helemaal geen artikelen reserveren voor klanten, dus ik heb geluk gehad.
Oh ja, gister nog een aardige preek gehad; Kruidvat mág helemaal geen artikelen reserveren voor klanten, dus ik heb geluk gehad.