Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Home-theatre af ! incl. foto's

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

quote:
Wat moet je neertellen voor een 604 tegenwoordig ?
Adviesprijs is zo'n beetje 650 euro per stuk... in principe zal je ze wel een stukje voordeliger kunnen krijgen (bij een goede winkel :P )

quote:
Pizzaboer_JA schreef op 27 november 2002 @ 11:12:
[...]

Adviesprijs is zo'n beetje 650 euro per stuk... in principe zal je ze wel een stukje voordeliger kunnen krijgen (bij een goede winkel :P )

Dat is nog te doen dan. En in Nederland kosten ze overal hetzelfde zul je gaan merken. Ik zou je Duitsland aanraden ;)

Ga zelf ook eens kijken naar 604's lijkt me fijne volgende upgrade. ;)

669 euro voor de 604 (adviesprijs b&w).
Indien ik de 6.1 versterker neem dan doe ik de LCR 60 als achter speaker.
De lcr600 komt sowieso als voorcenter.
Ik vrees alleen dat met 4 602.5's m'n kamer een beetje vol wordt :)

In duitsland zijn de meeste dingen inderdaad goedkoper. Ik moet dus ook eerst nog ff over de prijs onderhandelen met de winkel hier. Voordeel van deze winkel is dat ze thuis komen bezorgen, neerzetten, stukje instellen, alles testen. Is er iets niet goed dan kan er gelijk vervanging komen. Ik vind dat toch wel een beetje geld waard.

Die 604's zijn echt bakbeesten. 30 kg per stuk. Enorme hoeveelheid laag wat erin zit en er bij dvd's goed uitkomt. In eerste instantie koop ik ze zonder sub. Kan altijd nog een sub erbij doen indien nodig.

Dure apparatuur maar geen normaal huis....het is maar waar je prioriteiten liggen.....

Ik denk dat ik ook voor de 604 ga, heb net bijzonder goede aanbieding gehad van mijn leverancier.

Iemand interesse in een setje 602 ? Voor 375 euro mag je ze op komen halen. Mensen die interesse hebben in mijn 602's gaarna even een mailtje sturen om problemen op dit forum te voorkomen. tabusquet@chello.nl

Maar het staat op een slaapkamer dan? Of staat er een bed in de woonkamer?

oki, ik zal zometeen wel even foto's gaan scannen van hier beneden en boven op mijn kamer.
ik zal voortaan ook gewoon nederlands voor jullie praten want jullie blijken er nogal moeite mee te hebben om dat te begrijpen of niet dan?

Kap eens ff met dat gezeik man.. een harstikke leuk topic wordt helemaal verneukt door dat gezeik over taal en weet ik veel wat.

News flash : De ruimte is niet groter, de speakers hangen goed en geloof mij er komt genoeg prut uit die speakers om je dagen te herinneren (wel eens van Qfactor gehoord ?)

Oja.. ONtopic plz... pfff

quote:
tbusquet schreef op 27 november 2002 @ 12:01:
Ik denk dat ik ook voor de 604 ga, heb net bijzonder goede aanbieding gehad van mijn leverancier.

Iemand interesse in een setje 602 ? Voor 375 euro mag je ze op komen halen. Mensen die interesse hebben in mijn 602's gaarna even een mailtje sturen om problemen op dit forum te voorkomen. tabusquet@chello.nl
hehe, jij beslist ook snel, nou ja kom maar op met die nieuwe foto's :)

quote:
twopack schreef op 27 november 2002 @ 14:25:
[...]

hehe, jij beslist ook snel, nou ja kom maar op met die nieuwe foto's :)

Ja, kreeg zo'n goede aanbieding, kon het niet laten :D

Maar er komen geen nieuwe foto's, ben dat gezeik van sommige mensen meer dan zat, dan roepen ze helemaal dat ik loop te patsen..

quote:
tbusquet schreef op 27 november 2002 @ 14:31:
[...]

Maar er komen geen nieuwe foto's, ben dat gezeik van sommige mensen meer dan zat, dan roepen ze helemaal dat ik loop te patsen..

Jammer, ik vind het wel leuk om te kijken naar opstellingen van anderen om daarmee ideeen op te doen. Dat niet iedereen hetzelfde kan betalen maakt mij niet uit. Je hebt altijd baas boven baas (tijd terug een foto van iemand z'n huiskamer met Martin Logan's van 100.000 per paar gezien).

* Scarp gaat vanmiddag terug naar de winkel om opnieuw naar de 604's te luisteren :)

Please strx ook nieuwe foto's. Je setup is gewoon echt super voor een kamer als deze. Ik zit met 12 m^2 en heb 5.0, maar dit slaat echt alles!!

Naja, idd ik zit best prettig met mijn 20m2 en alle spulletjes die ik altijd al graag wilde hebben maar nooit kon betalen.

quote:
Baklap schreef op 27 November 2002 @ 12:58:
Kap eens ff met dat gezeik man.. een harstikke leuk topic wordt helemaal verneukt door dat gezeik over taal en weet ik veel wat.

Oja.. ONtopic plz... pfff

vin ik ook, WTF maakt het nou uit of ik nou egt of echt typ, jesus wa een gelul.

scanner heeft nog niet zn best gedaan... :9

tbusquet, heb je de baspoort aan de achterkant van die 601 en 602 (die aan de muur hangen) dicht gedaan met die schuimpluggen? Meestal wordt aangeraden speakers minimaal een halve meter van de muur te zetten (kan alleen niet als je ze aan de muur hangt).

quote:
Scarp schreef op 27 November 2002 @ 15:19:
tbusquet, heb je de baspoort aan de achterkant van die 601 en 602 (die aan de muur hangen) dicht gedaan met die schuimpluggen? Meestal wordt aangeraden speakers minimaal een halve meter van de muur te zetten (kan alleen niet als je ze aan de muur hangt).
601 en 602 hebben de basspoort aan de voorkant zitten, dus dat is geen enkel probleem.

quote:
tbusquet schreef op 27 november 2002 @ 14:31:
[...]

Jammer, denk dat het overgrote deel van de mensen het toch gewoon cool vindt om foto's van zo'n setup te bekijken. Waarvan het merendeel denk ik nog niet eens reageert in dit topic. Je kan ook altijd zien in dit soort topics dat veel mensen reageren die normaal nooit in AVH komen.
Jammer dat een paar het dan verneuken voor de rest :(

Het blijft gewoon een geile setup :P

Maar nu kun je pas echt goed zien dat je het ook nog eens in een redelijk kleine kamer gepropt is..

* Sjaak_Afhaak wil een keer film komen kijken..

Gelieve het geflame/gezeik/spellingspolice achterwege te laten.

Thijs, als die 604's binnen zijn eis ik nieuwe pics ;) :o

Ik heb zojuist gekocht:
2x 604
2x 602.5 als achter speakers
2x 601 als surround
1x onkyo nr900.
* Scarp maakt een huppeldansje.

Die 604's klinken echt goed :)

is tbusquet nu de enige die een HT en foto's heeft?
( ik heb alleen een beamer , en een paar speakers hangen, veel te weinig om hier te posten, maar als mensen geintreseerd zijn, wil ik alsnog posten)

kom op fellow GOT-ers, posten met die foto's!
enne..
Damn! wat een opstellingen, ondanks de ruimte.

D'r is een topic voor posten van je opstelling.
Daar kan je meer in posten.

quote:
D'r is een topic voor posten van je opstelling.
Daar kan je meer in posten.

waar dan?

Waarom heeft iedereen het erover dat de surround speakers zo dicht erachter hangen?
Door deze opstellingen hoor je niet exact waar het geluid vandaan komt, je hoort het wel, maar kan het niet plaatsen.
En dat is nou juiste de bedoeling!
Dit maakt het zo mooi.
De front speakers staan volgens mij zeer goed opgesteld.
Mooi in het "midden", onder het scherm, nu hoor je wat je op het scherm ziet.
Een vrachtwagen links,hoor je links.

(post hieronder, thx)

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: