Hmzz, ik ben niet in mijn beste uitlegbui vandaag merk ik wel

Ik probeer het nog 1 keer uit te leggen
ALs ik zeg beginreview dan bedoel ik het stuk wat ik nu aan het maken ben. Dit zal de basis gaan vormen van het stickydraadje in NOS.
De indeling daarvan zal dus als volgt zijn:
quote:
• begin review
• link met omschrijving naar het eerste review
• link met omschrijving naar het tweede review
• ......
• ......
• ......
• De op 2 na laatst bijgeplaatste review
• De op 1 na laatst bijgeplaatste review
• De laats bijgeplaatste review
Ofwel, ik zal het beginreview plaatsen met daarin uiteraard het dankwoord.
Vervolgens zal ik daaronder een reply plaatsen die initieel leeg is, maar die naar verloop van tijd steeds meer links zal gaan bevatten van reviews die al aan de orde geweest zijn.
Daaronder zullen (in volgorde) de meeste recente reviews komen te staan. Die worden dus gepost, door de reviewer van het stuk. Dit betekent,d at deze even contact met mij of Jotti op zal moeten nemen, zodat het sticky topic even geopend kan worden voor bijplaatsing. Daarna wordt het topic uiteraard weer gesloten en bovenaan neergezet als sticky topic.
De reviewer maakt nadat hij zijn post heeft bijgeplaats eeen nieuw topic aan, met nog een keer precies diezelfde inhoudt. Die sluit ik meteen af met daaronder natuurlijk een bedankje + link naar het sticky topic.
Nu wel duidelijk?
[edit]
Overigens zeg ik nu wel om 3 reviews volledig te plaatsen onder het links gedeelte. Uiteraard kunnen dit eer ook meer zijn, als jullie dat willen. Ik stel dit alleen voor, omdat anders het topic veel te zwaar zou worden om te laden met een browser (en een trage vebinding).
Het kunnen er i.m.o. ook wel 5 zijn.