quote:
Op zondag 20 januari 2002 18:18 schreef MR_WAZOO het volgende:
bij visual DMX hebben ze een dongje die je aan je com poort hangt.,... ik wil idd ook eerst prijzen weten want alleen als je een product hebt van bijvoorbeeld 400,- per apparaat word het de grootste DMX hit ooit
Bij visualDMX krijg je een hardware doosje er bij met DMX output (komt er ook een met DMX input). Dat kasje doet de zwaarste berekeningen, en je kan bijna elke soort scans er aan hangen worden echt super veel ondersteund, en als er eentje niet bijzit die je nodig hebt, kan je gewoon mailen.
Het pakketje is nu nogmaar te koop alleen bij Movitec (uit m 'n hoofd (
http://www.movitec.net)
Het kastje zit rond de 800,- uit m 'n hoofd, maar weet het niet zeker. En het programma werkt gewoon echt superr je hebt veel overzicht en werkt makkelijk.
Ik heb gekeken maar de prijs staat niet op de site, je zou movitec even moeten bellen voor een prijs.
Over bovenstaande foto's de bovenste foto's zijn met movitec Moving headjes

"Movitec SL-250" de onderste zijn met Martin 812'jes ik geloof daar 8 stuks maar kunnen d'r ook 12 izjn weet ik niet meer uit m 'n hoofd is vorig jaar geweest dat feestje.
Voor meer vragen over VisualDMX, ik ben er al een tijd mee bezig, want ik vind het gewoon super en heb beetje hekel gekregen aan dat lightjockey, ik vind het concept gewoon bagger.
edit:
Je hebt dus geen dmx kaart nodig in je pc ofzo he, je hangt het kastje aan je compoort, en gaan met dat ding