Ik heb een tijd geleden het Momolight setje gekocht via SK. Misschien dat hij dit nog een keer wilt doen. Zo ziet het er nu uit bij mij:
HTPC aan met dektop en Ikea moodlight aan.
Tijdens films heb ik het volgende:
In real life ziet het er nog veel beter uit dan op de foto's. De top led strip geeft goede kleuren weer en de twee aan weerszijden iets minder. De top strip is gekocht bij Dealextreme en de zijkanten heeft Flex strips. Die laatste ga ik vervangen. Daarom 2 extra strips besteld. De zijn de volgende strips heb ik dan straks in gebruik:
Boven:
Zijkant:
De nieuwe led strips heb ik nog geen foto van, maar hun kleur weergave is veel beter dan de Flux strips. Wel is de licht opbrengst grofweg de helft van de Flux strips. 's Avonds merk je hier gelukkig weinig van.
Ik ben trouwens wel benieuwd welke instellingen voor Boblight wordt gebruikt door iedereen. Ik ben nog niet klaar met alle instellingen denk ik maar ik heb nu het volgende:
De scan range is met name ingesteld voor films. Veel films hebben nog een zwarte rand aan de bovenkant. De rest van de waarden is een beetje pielen, maar met de huidige settings gaan de lichten uit als het beeld heel donker/zwart wordt.
De Ikea moodlight bedien ik trouwens zelf en is niet aangesloten op de HTPC. De Logitech Harmony 525 remote is daar ideaal voor.