Reg. datum: 20 maart 2004
De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 maart 2004
Reg. datum: 15 november 2004
m00k wijzigde dit bericht 10-12-2004 20:27 (32%)
tekn0 m00zik
quote:
Van t-mobile,
Ze hebben tot februari exclusiviteit met de Qtek s100
ik wil alleen eigenlijk weten hoe klein je een film van 7 a 800 mb kan maken zodat je hem op de sd kan zetten , en ook nog wel een stuk of tien mp3 op passen?
dat is mijn main goal met dit toestel>>flinke multimedia
Through a tough and thorough trough I thought: Nought dough ought though!
Reg. datum: 30 juli 2004
Ik heb eerder vandaag ff een filmpje van ong. 700 mb proberen te verkleinen voor de mda...ik kwam uit op zo'n 220 mb, maar dan zal je wel in moeten leveren op de kwaliteit van het beeld en geluid.quote:iron_mike010 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:15:
ontvang het toestel der toestellen morgen(van dixons op noordmolenstr in r'dam)
ik wil alleen eigenlijk weten hoe klein je een film van 7 a 800 mb kan maken zodat je hem op de sd kan zetten , en ook nog wel een stuk of tien mp3 op passen?
dat is mijn main goal met dit toestel>>flinke multimedia
Reg. datum: 09 december 2004
quote:Adw schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:25:
[...]
Ik heb eerder vandaag ff een filmpje van ong. 700 mb proberen te verkleinen voor de mda...ik kwam uit op zo'n 220 mb, maar dan zal je wel in moeten leveren op de kwaliteit van het beeld en geluid.
sweet, zolang het gewoon okee is vind ik het best!! het hoeft geen cinema ervaring te worden
thanx
Through a tough and thorough trough I thought: Nought dough ought though!
Reg. datum: 30 juli 2004
Ik had dat ene filmpje van die gozer die half life 2 in 3 uur had uitgespeeld, verkleind en aangepast...Maar dit filmpje had van zichzelf al een vrij slechte beeldkwaliteit omdat het 3 uur beeld was in een bestand van 700 mb. Dus al pas je een normale film aan dan moet de beeldkwaliteit nog zeer goed te doen zijn denk ik. Klik hier voor progje om je avi's te converten . Dan kan je het zelf een keertje proberen.quote:iron_mike010 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:34:
[...]
sweet, zolang het gewoon okee is vind ik het best!! het hoeft geen cinema ervaring te worden
thanx
quote:iron_mike010 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:34:
[...]
thanx
Ik heb laatst een film van 700 Mb omgezet naar zo'n 117 Mb. Was nog niet eens de zwaarste compressie.
Was best goed te doen om zo in de trein film te kijken. Je moet tenslotte toch wat...
Reg. datum: 10 december 2004
Ik zit vol spanning te wachen op mijn mda....komt over een weekje.
Ik heb 4 vraagjes:
a) Heeft er al iemand ervaring met wifi via een sdio kaartje?
b) Zijn er al wifi-G kaartjes voor deze pda?
c)Maakt het uit van welk merk je sd geheugen koopt?
d)In Amerika is geheugen veel goedkoper, iemand het daar al een gekocht of krijg je hier dan
problemen met invoerrechten?
Ik hoor het van jullie, ik geniet van alle berichten
[ Asus P5B DLX WIFI ][ 2x 2048 PC 8000 OCZ Reaper X 5-5-5-12 ][ e6850 @ 3700Mhz ][ XFX 8800 GTX Extreme ][ WD Raptor & 3x 160gb RAID 0 -|- 4x 320GB Seagate 10 series RAID 0][ YY Cube 0420 Black][ Heatkiller HTF3 Triple -|- Cuplex XT -|- Eheim 1048 ]
Tijdens je gesprek de Groene Hoorn toets ingedrukt houden.. Totdat in je startbalk een icoontje verschijnt. Nu bel je handsfree (speakerfunctie). Doe hetzelfde om weer terug te komen...quote:chisau schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:45:
zit er ook een handsfree functie op ? Ik kan dat niet vinden. .... en wat is westtektool durf niet meer te instaleren van de cd die gps monitor tool kon ik niet meer verwijderen (moest hardreset doen )
Het kan altijd beter of meer..
Reg. datum: 27 maart 2004
iemand enig idee hoe ik dat weer terug kan krijgen
Via newsgroupen te downloaden...quote:
quote:Dagg schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:53:
[...]
Dat bericht wat ik geplaatst had van KPN was een bevestiging van Qtek zelf dus ik mag verwachten dat de Qtek S100 dan ook ongeveer komt of zelfs eerder.
Aaah nice
Wilde vandaag KPN gaan bellen om mijn abo op te zeggen (contract is eigenlijk al 2 maanden verlopen) en dan een T-mobile abo te nemen.
Maar dat is dan niet meer nodig, heb zelf toch liever kpn.
Hou ons op de hoogte als je meer weet.
3x GTX280 Tri-Sli, i7 920 @ 4500 mhz, EVGA Classified, 6GB Dominator 1866, 3x Vertex 60 GB raid0, X-Fi, G7,G15,G25, 30" Dell 3007,Tt 1500W, Worlds First Dual Prometeia
2 weken in bezig en nog steeds niet uitgespeeld
Ik zit wel met de 2 volgende problemen:
probleem 1:
Als ik wil "synchen" dan is er geen "aanvinkbox" voor contact en calender, weet iemand hoe ik daar "aanvinkboxen voor krijg zodat ik mijn contacten en calender kan synchen?
probleem 2:
onder " programs" heeft i 4 keer een help file geinstalleerd.
Super irritant.. en ik krijg deze files niet weg .. ik heb al in de windows directory gekeken , maar daar staan de files niet in, ook de andere mappen heb ik allemaal bekeken, maar ik kon ze niet vinden.
Wie weer hoe ik deze files kan verwijderen?
Alvast bedankt
Reg. datum: 30 augustus 2002
een programma erbij zetten om je mda compact als afstandsbediening te gebruiken..
helaas gaat dit natuurlijk nooit werken zonder strong irda voor de consument,
wat dus niet op de mda compact zit.
En nee het werkt niet zonder.. ik heb de mdaII en alle remonte control proggies lopen vast zonder deze missende functie.
volgens meerdere posters is het wel degelijk mogelijk om de mda compact te gebruiken als afstandbediening. Ik heb zelf ook de mdaII en de ir-beam is daar inderdaad te zwak maar 3 meter vind ik nog een goed resultaat voor de mda compact.quote:Dylan18 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:36:
lekker slim TS..
een programma erbij zetten om je mda compact als afstandsbediening te gebruiken..
helaas gaat dit natuurlijk nooit werken zonder strong irda voor de consument,
wat dus niet op de mda compact zit.
En nee het werkt niet zonder.. ik heb de mdaII en alle remonte control proggies lopen vast zonder deze missende functie.
volgens mij niet uit je post valt op te maken.. graag iemand waarbij het wel gelukt is met zijn compact.
Inderdaad theoretisch moet het werken.. maar met de mdaII lukt het ook niet in de praktijk
Dylan18 wijzigde dit bericht 11-12-2004 13:42 (60%)
Reg. datum: 27 maart 2004
quote:Dylan18 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:41:
En je hebt je mda compact werkend gekregen als afstandsbediening dus?
volgens mij niet uit je post valt op te maken.. graag iemand waarbij het wel gelukt is met zijn compact.
Inderdaad theoretisch moet het werken.. maar met de mdaII lukt het ook niet in de praktijk
hij werkt perfect bij mij. Maar zoals eerder gezegd, over meer dan 3 meter afstand functioneert hij niet.
Ook de voice commands zijn heel leuk
Werkt prima... Geen problemen hier..quote:Dylan18 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:41:
En je hebt je mda compact werkend gekregen als afstandsbediening dus?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
Reg. datum: 29 november 2004
Bij mij ging het installeren van de GPRS monitor ook fout, ik kan hem alleen opstarten via programs, via het Today screen slaat er van alles op hol. Verder was na installatie het today screen vern**kt en moest ik de T-Mobile background selecteren en daarna terug naar de standaard Windows uitvoering voor alles weer normaal zichtbaar was. Ook krijg ik het programma er niet af, zowel met Remove Programs als handmatig via de file explorer werkt het niet. Iemand een oplossing?
quote:Werkt prima... Geen problemen hier..
oke.. ik ben overtuigd dan
ff een ander vraagje.. als het op de compact werkt, moet het ook werken op de mdaII lijkt me..
helaas wel op een bereik van < 3m, maar het ZOU moeten werken..
Is er iemand die de mdaII ook werkend heeft als afstandsbediening?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.