Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 november 2002

quote:
CLB schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:03:
[...]

....

EDIT: laat maar ik heb de prijs al gezien!
tja die is minder leuk .... ¤584.95 ;(

Monalisa wijzigde dit bericht 15-12-2004 20:12 (3%)

Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
Monalisa schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:11:
[...]

tja die is minder leuk .... ¤584.95 ;(

Klopt, prijs is wat minder leuk als je het over een telefoon hebt.
Ik wilde echter altijd al een pda kopen en daarom kon ik dat bedrag er wel voor neerleggen (de meeste goeie pda's zijn zelfs nog duurder).
Mijn vodafone abbo loopt nog een tijd en ik wil ook vodafone houden. Dus even de geldbeurs openen was voor mij de enige oplossing. Maar daarvoor heb ik wel een te gekke pda/telefoon...

quote:
Pirelly schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:28:
[...]

Klopt, prijs is wat minder leuk als je het over een telefoon hebt.
Ik wilde echter altijd al een pda kopen en daarom kon ik dat bedrag er wel voor neerleggen (de meeste goeie pda's zijn zelfs nog duurder).
Mijn vodafone abbo loopt nog een tijd en ik wil ook vodafone houden. Dus even de geldbeurs openen was voor mij de enige oplossing. Maar daarvoor heb ik wel een te gekke pda/telefoon...

je hebt gelijk hoor.
werkt het met vodafone? en is ie wit of grijs/zilver?

Reg. datum: 25 november 2004

Kan de moderator van dit forum dit topic niet splitsen in een prijs/abo/winkel en een gebruikers topic? Ik wordt helemaal koekwaus van al dat gel*l over wie hem wanneer waar besteld heeft en voor hoeveel en of er wel of geen simlock op zit en dergelijke ongein. Of ga op telecomvergelijker.nl daarover discussieren, dat lijkt me de aangewezen plek voor dit soort zaken. Het genereert hier in ieder geval in mijn ogen onnodig veel informatieloze topic vulling.

Reg. datum: 27 maart 2004

quote:
djbaz schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:39:
Kan de moderator van dit forum dit topic niet splitsen in een prijs/abo/winkel en een gebruikers topic? Ik wordt helemaal koekwaus van al dat gel*l over wie hem wanneer waar besteld heeft en voor hoeveel en of er wel of geen simlock op zit en dergelijke ongein. Of ga op telecomvergelijker.nl daarover discussieren, dat lijkt me de aangewezen plek voor dit soort zaken. Het genereert hier in ieder geval in mijn ogen onnodig veel informatieloze topic vulling.
Daar ben ik het 100% mee eens!

Bla Bla Bla..
Reg. datum: 16 september 2000

Heeft iemand de voice dial mogelijkheid al gevonden.
Deze staat netjes in de handleiding van t-mobile. Maar ik kan hem nergens vinden :|

Reg. datum: 29 juli 2000

quote:
bwiep schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:14:
Deze staat netjes in de handleiding van t-mobile. Maar ik kan hem nergens vinden :|

Staat op de cd die je erbij gekregen hebt.
Even installeren met active sync.

Reg. datum: 05 december 2004

quote:

yo chill man...
relax, deze mensen zijn gewoon ongelooflijk eonthousiast en willen snel een antwoord hebben.
:)

Through a tough and thorough trough I thought: Nought dough ought though!

Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
bwiep schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:14:
De MDA-Compact wordt geleverd met 2 CD's. Op de één staat de bekende Outlook Express en ActiveSync. Op de andere CD staan een 4-tal Pocket PC applicaties, waaronder de VoiceDial applicatie. De klant kan deze zelf installeren op zijn MDA-Compact.

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

Biertje ??
Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
Mex schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:45:
[...]

Mailman is net geweest, ik had helaas geen ¤ in huis, dus kan hem morgenvroeg ophalen! >:)
Beetje jammer Mex, ik dacht dat jij juist de grootste kapitalist van het Noord-Brabantse halfrond was.... :*)

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Je meent het!

quote:
CLB schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:45:
[...]

Antwoord van Plukkie al: ja
(Kom je trouwens uit 't Westland?)

Ik? Nope. Uit het altijd gezellige Brabant :)

Overigens heb ik dat probleem met Blue tooth nog steeds niet kunnen fixen. Hij blijft zeuren dat de MDA geen seriele poort heeft om mee te verbinden.... blijf het allemaal maar erg vaag vinden...

Reg. datum: 02 februari 2004

XDA II Mini (HTC Magician) VS XDA IIs (HTC Blue Angel)

http://www.howardforums.c...e2bee&threadid=519561

Reg. datum: 15 november 2004

quote:
wkienhuis schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:55:
@ m00k

Ik probeer de t-mobile rotzooi eraf te halen, en heb je opmerking gelezen dat je eerst een hard reset moet doen en daarna een softreset. Maar zou je ecaxt kunnen zeggen wanneer ik die softreset moet uitvoeren. Ik heb al eens opnieuw de intellidailer en intellipad geinstalleerd, maar die hadden het t-mobile uiterlijk. Kun je miscchien zeggen waar ik het orginele (blauw-groen) uiterlijk kan vinden?

yup.

-harde reset doen: soft-reset +powerknop
-dan moet je door alle setup schermen gaan to je het today screen ziet (vlak na tap screen to start using your device)
-bij verschijnen today screen gelijk soft-resetten. Dan installeert ie de t-mobile meuk niet en heb je feitelijk een HTC Magician zoals ie van de fabriek komt, behalve de simlock want die is op andere wijze ingebakken schijnt.

Als je intellidialer en intellipad van de t-mobile extrom laadt dan krijg je de roze ellende. Je kunt proberen de imate rom dialers erop te jassen, maar bij mij geeft ie een error mij 1 van de 2. De skins zitten volgens mij gedeeltelijk ingebakken in de dll, maar ik heb ff geen tijd om daar rustig naar te kijken.

Persoonlijk heb ik leren leven met de t-mobile layout/screens. Ik snap alleen 1 ding niet:
met al hun marketing wijsheid en inzicht.. waarom die thema's zo verschrikkelijk lelijk???? Die ontwerpen lijken op de kunst een kleuter. Het oog wil ook wat nietwaar?

m00k wijzigde dit bericht 16-12-2004 01:55 (17%)

tekn0 m00zik

Reg. datum: 10 december 2004

quote:

Hmm... :| Ik begrijp je frustratie wel, maar ik denk dat voor de meerderheid die topicvulling niet informatieloos is. Jij hebt misschien je MDA al aangeschaft (met T-mobile hoogstwaarschijnlijk)
maar niet iedereen wil em op hun netwerk, Ik iig niet.
Ik denk dat er naast mij nog genoeg mensen dit topic continue nalezen over aanschaffing en prijzen. Ik lees nu nog graag de ervaringen van anderen wanneer ze em bij welke zaak bestellen en of de MDA goed functioneert op andere netwerken.
Opsplitsen in twee topics is misschien een tijdelijke oplossing, maar wellicht heeft iedereen em over twee a drie weken wel en gaan alle posts uiteraard over het gebruik e.d.
Voor de mensen die em nog niet hebben is het erg handig, voor degene die em reeds hebben is het waarschijnlijk hoogst vervelend. Maar daar lees je gemakkelijk doorheen, lijkt mij.
Tuurlijk post ik liever informatie voor anderen over het tweaken van dit apparaat, maar tot het zover is moet ik maar het geduld opbrengen.
Maar om iedereen naar een ander forum te verwijzen omdat jij er "koekwaus" van wordt? 8)7
Zet je erover heen.. "It's just a fase"... :P

Hoi , weet iemand een realmedia player voor de pocketpc ??

Ik heb een aantal tv programmas gedownload en die zijn rm formaat , en ik heb geen zin om elke keer die tv programma's eerst omtezetten naar divx.

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Hallo,

even een kort vraagje. Mijn pa heeft het toestel vandaag in Duitlsland gaan halen : ) en ik zelf ben pas met kerst thuis.. aaargh dat wachten. Nu vroeg ik mij af welke kaartjes er in gaan. Zij het die ook in een digicam gaan dus de SD kaartjes of zijn het de MINI die in een c500 of zo gaan?

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Reg. datum: 08 maart 2000

quote:
blogbuster schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:25:
Hallo,

even een kort vraagje. Mijn pa heeft het toestel vandaag in Duitlsland gaan halen : ) en ik zelf ben pas met kerst thuis.. aaargh dat wachten. Nu vroeg ik mij af welke kaartjes er in gaan. Zij het die ook in een digicam gaan dus de SD kaartjes of zijn het de MINI die in een c500 of zo gaan?
Beide kaartjes gaan erin, de sd kaartjes kun je er zo indrukken en een minisd kaartje kan je dmv de bijgeleverde 'adapter' inpluggen :)
Reg. datum: 01 december 2004

Zijn er ook opladers te koop voor in het stopcontact? Je krijgt er natuurlijk 1 bij, maar ik wil er nog eentje extra. Kan ik die van een spv c500 nemen? De autolader van die telefoon werkt namelijk wel met de mda compact!

Reg. datum: 29 juli 2000

quote:
TechnoTux schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:38:
Zijn er ook opladers te koop voor in het stopcontact? Je krijgt er natuurlijk 1 bij, maar ik wil er nog eentje extra. Kan ik die van een spv c500 nemen? De autolader van die telefoon werkt namelijk wel met de mda compact!
Je kan de MDA ook opladen m.b.v. usb, dus iedere computer kan je ook gebruiken voor het opladen.

Reg. datum: 03 februari 2004

Bij de twee cd's die erbij zijn, begrijp ik een die niet. Op de ene cd staat outlook & activesync. Maar wat staat er op de andere cd? Als ik die opstart dan zie ik alleen een icoontje met de tekst 'AppSuite Installer WWE 2.0.0.4'. Ik dacht dat er ook andere software (4-tal applicaties) meegeleverd werd, zoals clearvue en voicedial?

Reg. datum: 01 december 2004

quote:
Speedster schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:44:
[...]

Je kan de MDA ook opladen m.b.v. usb, dus iedere computer kan je ook gebruiken voor het opladen.
Ja daar is het eigenlijk voor, als er geen computer is. Anders heb je aan zo'n usbkabeltje wel voldoende!

quote:
strammer_max schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:22:
Hoi , weet iemand een realmedia player voor de pocketpc ??

Ik heb een aantal tv programmas gedownload en die zijn rm formaat , en ik heb geen zin om elke keer die tv programma's eerst omtezetten naar divx.

http://www.realnetworks.c...cts/player/ppc/index.html

ff googlen en je weet het

quote:
wkienhuis schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:51:
Bij de twee cd's die erbij zijn, begrijp ik een die niet. Op de ene cd staat outlook & activesync. Maar wat staat er op de andere cd? Als ik die opstart dan zie ik alleen een icoontje met de tekst 'AppSuite Installer WWE 2.0.0.4'. Ik dacht dat er ook andere software (4-tal applicaties) meegeleverd werd, zoals clearvue en voicedial?
dat staat daarop als ik me niet vergis

Reg. datum: 08 maart 2000

Ik heb zojuist de mijne opgehaald en aan de lader gehangen (8 uur volgens de handleiding) Net eventjes snel gekeken, de backupbatterij is maar 25%, wordt deze ook mee opgeladen?
Reg. datum: 14 december 2004

quote:
Jeff. schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:25:
[...]

Zou je me misschien de bron van deze actie kunnen vertellen? Ik heb mijn MDA nl. op 3 december bij MM gekocht (2 jaar, Relax 150). Misschien dat ik alsnog de waardebonnen in ontvangst zou kunnen nemen.

Alvast bedankt!
Ik had bij T4telecom vernomen dat je daar 3 maanden gratis kreeg, met ongeveer een waarde van ¤70,-. Toen ben ik bij MM gaan vragen of zij deze deal ook hadden. Daar wist een verkoper te vertellen dat zij vanaf dinsdag 14 december ¤75,- aan waardebonnen weg zouden geven bij de aanschaf van de MDA van T-Mobile.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: