Reg. datum: 27 maart 2004
De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 145
quote:CLB schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:43:
Nog twee kleine vraagjes:
-Kun je er ook gewoon java games (.jar bestanden) op spelen? Ik heb er nu toch aardig veel gedownload op m'n huidige telefoon. Als ik deze dan naar de MDA-compact verzend werken ze dan wel!?
-Om de MDA-compact als afstandsbediening te gebruiken op je tv heb je dan nog 'n speciale aansluiting (IR) op de tv nodig ofzo?
Nope IR is inprincipe IR...
Jammer is alleen dat de MDA geen Consumer IRDA heeft, wat krachtiger is (lees: grotere rijkwijdte)
Is er een soort custom toetsenblokkering beschikbaar? Ik wil bijvoorbeeld als ik een mp3 afspeel in mediaplayer de toetsen kunnen blokkeren terwijl mediaplayer door blijft spelen.
Nee
Grr ik had dus Blue tooth werken... met de nadruk op had. Kom thuis vandaag. Wil hij geen verbinding meer maken. Althans
Als ik bij active sync (zoals ik deed) op connect to bluetooth deed krijg ik nu na een tijdje de melding:
"Cannot start communications with the desktop computer. The comunications port is not available. Another program may be using the port, or it may not be valid.
Quit any programs what may be using the port and reconnect. If the problem persists, restart your device using the instructions provided by the manufacter."
Ik heb inmiddels er al zelfs een harde reset aan gewaagd, maar ook dat helpt niks.
Echter als ik op mijn pc bij bluetootlocatis kijk staat daar wel een seriele poort connectie die ik kan laten verbinden. Ook beide systemen reageren als ik probeer (geluidssignalen) te connecten. Maar toch wil hij niet.
Iemand een suggestie?
Als ik bij active sync (zoals ik deed) op connect to bluetooth deed krijg ik nu na een tijdje de melding:
"Cannot start communications with the desktop computer. The comunications port is not available. Another program may be using the port, or it may not be valid.
Quit any programs what may be using the port and reconnect. If the problem persists, restart your device using the instructions provided by the manufacter."
Ik heb inmiddels er al zelfs een harde reset aan gewaagd, maar ook dat helpt niks.
Echter als ik op mijn pc bij bluetootlocatis kijk staat daar wel een seriele poort connectie die ik kan laten verbinden. Ook beide systemen reageren als ik probeer (geluidssignalen) te connecten. Maar toch wil hij niet.
Iemand een suggestie?
Dat Gilbert is vet, jammer dat het een demo is, maar voorlopig kom ik toch niet verder
kan geen lijm vinden voor de gebroken hendel 
Ik vind de tips voor de software toch nog wel het meest geniaal hier! Meer Meer Meer!
als ik iets echt usefull vind merk je het ook wel 
Ik vind de tips voor de software toch nog wel het meest geniaal hier! Meer Meer Meer!
Het kan altijd beter of meer..
Voor als je een wifi card hebt: http://www.conduits.com/ce/player/ Hiermee kan je over het netwerk je muziek streamen en afspelen 
En voor bluetooth een tool: http://www.mobiluck.com
En voor bluetooth een tool: http://www.mobiluck.com
Heb n net opgehaald bij Dixons, ligt nu aan de lader.
Blijkt dat de prijs van 24 euro icm t-mobile 225 een foutje was, de verkoper dacht dat het een ander toestel was.. Zou nu 144 zijn.. Maar omdat alles al rond was qua abonnement toch voor 24 meegekregen
Heeft er al iemand getest met meerdere bluetooth devices tegelijk ?
Dus bijvoorbeeld én bluetooth carkit én bluetooth gps ? Werkt dat ?
Blijkt dat de prijs van 24 euro icm t-mobile 225 een foutje was, de verkoper dacht dat het een ander toestel was.. Zou nu 144 zijn.. Maar omdat alles al rond was qua abonnement toch voor 24 meegekregen
Heeft er al iemand getest met meerdere bluetooth devices tegelijk ?
Reg. datum: 09 december 2004
Vreemd: Expansys heeft de Imate van de nederlandse site gehaald. Alleen de value pack is nog
leverbaar. Hij staat nog wel op de belgische site, maar dan een stuk duurder
leverbaar. Hij staat nog wel op de belgische site, maar dan een stuk duurder
cool vette apps, maar eens even die pocketsnes proberen op m'n 2210...heheeh
Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Zou dat ook inhouden dat hI hem ook gaat verkopen, icm iMode?quote:Dagg schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 07:15:
[...]
Ik heb bericht gehad dat het de laatste week van december zou worden, kijk maar in deel q.
Mooie startpost iig
Life is to short to spend behind your keyboard.
http:
//www.pocketmatrix.com/forums/viewforum.php?f=29&sid=7b2dd45506eed47a9fcda3a5e2723843
dit is een link naar een forum, ze hebben daar over plaaystation emulat
ors op hun ppc en het werkt gewoon (sommige spellen) ben benieuwd. Vanavond eens uitproberen http://gathering.tweakers.net/global/smileys/devil.gif
dit is een link naar een forum, ze hebben daar over plaaystation emulat
Heb mijn MDA ook binnen, nu nog hopen dat dat unlocken gaat..
weinig tot niks..
Waar kan ik nou die firmware krijgen waar iemand het in deel 1 over had? (die firmware om de camera kwaliteit te verbeteren) Ik heb helemaal niets kunnen vinden 
Die is er ook niet... er werd naar gevraagd met als voorbeeld de update van de c500 (wat dt voor verbetering gaf bij de camera kwaliteit)quote:bin_jackson schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:38:
Waar kan ik nou die firmware krijgen waar iemand het in deel 1 over had? (die firmware om de camera kwaliteit te verbeteren) Ik heb helemaal niets kunnen vinden
hmz. Zoiets dacht ik al. Maarja, iemand bleef volhouden... 
Na lang twijfelen tussen de sda en mda ga ik nu denk ik toch voor de mda, heb de papieren voor verlenging al aangevraagd bij t-mobile.
Ik twijfel door het missen van normale toetsen, want ik hoor van de een dat het schadelijk kan zijn voor het touchscreen als je er met je vingers op drukt, en de ander zegt dat het niets uitmaakt. Kan iemand daar iets meer over vertellen?
Verder vroeg ik me af als je bijvoorbeeld "pietje" even snel wil bellen, kan je dan naar het telefoonboek gaan en zoeken op "p" of "pi" heb je hier dan ook je stylus voor nodig?
En hoe gaat het navigeren door het menu met de navigatie toetsen? kan je daarmee ook gewoon even een smsje mee lezen of even snel iets veranderen?
Ik twijfel door het missen van normale toetsen, want ik hoor van de een dat het schadelijk kan zijn voor het touchscreen als je er met je vingers op drukt, en de ander zegt dat het niets uitmaakt. Kan iemand daar iets meer over vertellen?
Verder vroeg ik me af als je bijvoorbeeld "pietje" even snel wil bellen, kan je dan naar het telefoonboek gaan en zoeken op "p" of "pi" heb je hier dan ook je stylus voor nodig?
En hoe gaat het navigeren door het menu met de navigatie toetsen? kan je daarmee ook gewoon even een smsje mee lezen of even snel iets veranderen?
Reg. datum: 15 november 2004
ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb beide apparaten verwijderd in beide apparaten, en vanuit beide opnieuw gepaard: hielp niet. Ik ga er vanavond weer aan zitten, dus ik hou je op de hoogte.quote:Plukkie schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:23:
Grr ik had dus Blue tooth werken... met de nadruk op had. Kom thuis vandaag. Wil hij geen verbinding meer maken. Althans
Iemand een suggestie?
tekn0 m00zik
unpairen, bluetooth COM ports weggooien, opnieuw pairen en de COM poorten weer aanmaken. (hele simpele oplossing, volgens mij kan het makkelijker maargoed, ik kan het hier niet testen
)
quote:bin_jackson schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:32:
unpairen, bluetooth COM ports weggooien, opnieuw pairen en de COM poorten weer aanmaken. (hele simpele oplossing, volgens mij kan het makkelijker maargoed, ik kan het hier niet testen)
dat werkte dus niet, maar ik heb het nu weer aan de praat:
-alles unpairen en verwijderen uit desktop en mda
-opnieuw paren
-vanuit mda bluetooth active sync setup starten in bluetooth settings, dan verschijnt er een popup met start bonding blahblah. Deze gewoon open laten staan
-vanuit mda activesync starten en dan verbinden over bluetooth
dan werkt t hier weer
m00k wijzigde dit bericht 10-12-2004 17:44 (7%)
tekn0 m00zik
stel je daar niet al teveel van voor. het werkt namelijk nog niet echt super. of het gaat te traag of er is geen geluid. Laatst heb ik ook een amiga emulator getest op mijn mdaII. Ik kreeg turrican 2 werkend maar het ging wel erg traag. Maar misschien werkt dit in de toekomst wel. De spellen die speciaal voor de ppc gemaakt zijn kunnen ook erg mooi zijn. Check anders http://www.pocketgamer.org/homeindex.php voor gameinfo.quote:chisau schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:14:
http://www.pocketmatrix.com/forums/viewforum.php?f=29&sid=7b2dd45506eed47a9fcda3a5e2723843
dit is een link naar een forum, ze hebben daar over plaaystation emulat![]()
ors op hun ppc en het werkt gewoon (sommige spellen) ben benieuwd. Vanavond eens uitproberen http://gathering.tweakers.net/global/smileys/devil.gif
Reg. datum: 20 maart 2004
Reg. datum: 20 maart 2004
Ik denk eerder dat je bij de zakelijke markt moet wezen voor dit toestel dan. Bij vodafone kun je de Qtek 2020 krijgen als je bij een bisunespoint langs gaat of zakelijkemarkt beld, want daar is hij bij de citypoints niet leverbaar en dat komt ook niet.quote:Ganymedus schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:07:
[...]
Zou dat ook inhouden dat hI hem ook gaat verkopen, icm iMode?
Reg. datum: 31 maart 2003
Reg. datum: 31 maart 2003
is er al iets bekend over eventuele softwaremodificaties op de T-Mobile versie van dit toestel? of gaat het alleen om een simlock die voor een x bedrag te verwijderen is?
quote:KrL schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:21:Heeft er al iemand getest met meerdere bluetooth devices tegelijk ?
Nee dat is met geen enkel toestel mogelijk, althans voorlopig niet.
Het komt misschien wel. Je hebt wel een carkit met gps via BT, kijk maar ff op www.parrot.com dacht ik.
Voor zover ik weet komt ie in Februari de qtek s100
Bronnen? (spannend.........)quote:Tha Biatch schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:33:
[...]
Voor zover ik weet komt ie in Februari de qtek s100
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)
quote:Tha Biatch schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:33:
[...]
Nee dat is met geen enkel toestel mogelijk, althans voorlopig niet.
Het komt misschien wel. Je hebt wel een carkit met gps via BT, kijk maar ff op www.parrot.com dacht ik.
Ik heb al een Parrot, helaas 'maar' de 3000 zónder gps..
Maar ik twijfel nog een beetje of het misschien kan, aan de hand van deze page.. Iemand dit al geprobeerd ?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.