Iets is beter/slechter dan iet anders, of hetzelfde als...quote:
K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last
[Nieuw Topic]Iets is beter/slechter dan iet anders, of hetzelfde als...quote:In de Mandelbrot test presteert de Xeon met 64-bits code zelfs slechter als dan met 32-bits code.
K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio
quote:Deze mededeling is niet zo verrassend, aangezien Microsoft Watch deelt mee dat de gereduceerde Windows-versie al bij verschillende OEM's ligt.
winsgevend -> winstgevendquote:Een virus of trojan hoeft immers maar van enkele mensen de gegevens te ontfutselen om winsgevend te zijn voor de veelal Oost-Europese criminelen.
Shedman wijzigde dit bericht 25-01-2005 11:35 (36%)
phpMyStats (win32) | phpMyStats (Linux) | Danoontje powerrrrr!!
'gestopt' -> 'gestapt'quote:Zo is 'Benny' uit de 29A-groep gestopt vanwege de toestroom van 'echte criminelen' met meer interesse voor geld dan techniek.
Achievements? SteamStats!
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Kan hij niet stoppen?quote:Zr40 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:33:
In 'Geld belangrijkste drijfveer nieuwe virusschrijvers':
[...]
'gestopt' -> 'gestapt'
Je kan lastig 'uit een groep stoppen'quote:
Achievements? SteamStats!
Hmmm ... niet mee eens, Yoeri?quote:Shedman schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:30:
[...]
nieuws: 'Geld belangrijkste drijfveer nieuwe virusschrijvers'
[...]
winsgevend -> winstgevend
phpMyStats (win32) | phpMyStats (Linux) | Danoontje powerrrrr!!
2 woordenquote:Op de homepage van Rewt kan een nieuwe versie van NVTweakworden opgehaald.
quote:Promise levert de FastTrak S150 SX4 standaard zonder geheugen. Het plaatsen van een module is echter wel veriest om de kaart aan de praat te krijgen.
quote:De Sony is echter ook een van de lichtste laptops die momenteel verkrijgbaar zijn en de 15"-PowerBook is vergeleken met de meeste laptops die zijn gebaseerd op x86-technologie een stuk zwaarder aldus Anand.
quote:Het grooste minpunt vind Anand de afwezigheid van een tweede muisknop
dat laatste deel kan wel weg, dan loopt de zin ook gelijk een stuk beter.quote:Hij had niet al te hoge verwachtingen aangezien hij op de Dual PowerMac G5 af en toe de prestaties van het besturingssysteem vond tegenvallen en dit dus op de G4 helemaal matig zou zijn.
Azrael wijzigde dit bericht 25-01-2005 18:08 (53%)
Nee, dat klopt toch echt wat daar staat. De PowerBook is een stuk zwaarder dan de gemiddelde x86-laptop.quote:
Aangepast.quote:Het grooste minpunt vind
Hoort daar denk ik toch wel.quote:dat laatste deel kan wel weg
Drobanir wijzigde dit bericht 25-01-2005 18:51 (25%)
There is no future in timetravel. Mijn specs. Mijn waterkoeling inbouw fotoverslag.
Check.quote:
There is no future in timetravel. Mijn specs. Mijn waterkoeling inbouw fotoverslag.
Aangepast.quote:
Fixed.quote:
quote:Drobanir schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:41:
[...]
Nee, dat klopt toch echt wat daar staat. De PowerBook is een stuk zwaarder dan de gemiddelde x86-laptop.
Tja, het is echt wel duidelijk zonder die toevoeging, en zo is het een gedrocht van een zinquote:
[...]
Hoort daar denk ik toch wel.
Azrael wijzigde dit bericht 25-01-2005 20:32 (18%)
Heb je gelijk in. Martin had zich ff vergist tijdens het schrijven wat net de tegengestelde bewering opleverde van wat het hoorde te zijn. Hij heeft het ondertussen gefixedquote:Azrael schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:30:
Nee het klopt niet, lees het Anandtech artikel maar. De Powerbook is weliswaar zwaarder dan de 12" Sony laptop waar Anand gewend is mee te werken, maar in vergelijking met de meeste 15" laptops is ie behoorlijk licht.
Kan ik je wel enigszins in vinden, zal ff kijken of het aan te passen isquote:Tja, het is echt wel duidelijk zonder die toevoeging, en zo is het een gedrocht van een zin
Onder SIMD staan van die puntjes waarmee je de betekenis kan zien. Hierin staat:quote:De Pentium met Multimedia Extensions (MMX) biedt naast een beperkte uitbreiding op de instructiset met zogenaamde SIMD-instructies ook een grotere L1-cache ten opzichte van de standaard Pentium. De processors werden geproduceerd op 350nm.
Haakje openen dus vergeten.quote:Single Instruction Multiple Data)
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Na downtime, komt uptime. | Heeft een nieuwe bak gekocht... aftellen tot de meuk er is ! :o
Over welk artikel heb je hetquote:cybersteef schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:40:
het besmette bestand. Dowload tests wijzen echter
Vervangen door het eerste woord wat in je opkomt met juiste spelling
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Ultraman wijzigde dit bericht 25-01-2005 22:50 (11%)
Na downtime, komt uptime. | Heeft een nieuwe bak gekocht... aftellen tot de meuk er is ! :o
Harm wijzigde dit bericht 25-01-2005 22:57 (56%)
God Bless America | Change We Can Believe In
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea