Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel II

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Feyenoord Rotterdam

Bij mij werkt 128*128 dus niet, ik kan wel 20 verschillende jpg's maken met verschillende sizes, maar ik dacht als iemand zo'n ding heeft kan die mij vertellen wat de goede afmetingen zijn.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

quote:
Roeligan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:01:
Bij mij werkt 128*128 dus niet, ik kan wel 20 verschillende jpg's maken met verschillende sizes, maar ik dacht als iemand zo'n ding heeft kan die mij vertellen wat de goede afmetingen zijn.

Al eens folder.jpg gerenamed naar folder.tbn ? (terwijl hij naast de folder staat, niet daarin)

Werkt voor mij perfect. (iig met 64x64, 128x128 volgens mij ook)

500D Enthousiastelingen SIGN THE PETITION

Feyenoord Rotterdam

Naast de folder? Je bedoelt in de root een jpg/tbn maken met de naam van de Folder?

[edit]
Het gekke is dat alle folders de default icon hebben, maar degene waar folder.jpg instaat blanco is.

Roeligan wijzigde dit bericht 03-01-2005 15:37 (41%)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

Reg. datum: 21 mei 2002

Imo werkt zonder remote prima, is het niet met XBMC dan is het wel met DVD Region-X.
quote:
Roeligan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:31:
Naast de folder? Je bedoelt in de root een jpg/tbn maken met de naam van de Folder?

[edit]
Het gekke is dat alle folders de default icon hebben, maar degene waar folder.jpg instaat blanco is.

Je wilt de F schijf een apart icoontje geven oid? (Netwerk share?)
Dan kan je hem er idd niet naast zetten :/
Maar als je een map "The A-team" hebt staan op een share/op de F schijf, dan kan je ernaast gewoon "The A-team.tbn" zetten (wat voorheen folder.jpg was)

quote:
Fire69 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:38:
[...]
Ik zou ECHT niet meer zonder remote kunnen. Als je telkens moet zitten zoeken of het nu Y was of rechter trigger of ... :/
Je kan een 3rd-party al kopen voor 25¤, daar zou'k het niet voor laten.
Ja ok, dat het handig is dat snap ik natuurlijk, maar om te beginnen met de install en het lekker aan het werk te krijgen is een remote niet noodzakelijk?

"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."

quote:
Maverick schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:21:
[...]

Ja ok, dat het handig is dat snap ik natuurlijk, maar om te beginnen met de install en het lekker aan het werk te krijgen is een remote niet noodzakelijk?

N0pe, kan je sneller doen met je meegeleverde controller (calibreren ed)

Maar het is wel zo fijn als je er 1 hebt met filmpjes kijken (en huisdieren of rondrennende kinderen :? )

@ Fire69:
Ach ja, uit mijn hoofd:
A is bevestigen
B is terug of stop
Back is menu hoger
rechter trekker is snel door een lijst naar beneden (links andersom)
rechter trekker in film is snelvooruit spoelen (links andersom)
Y is toevoegen aan playlist als je op een bestandje staat (in de playlist is het weer juist verwijderen van de playlist)
wit is naar je playlist gaan ( of zwart ... hier gaat ik lichtjes twijfelen :+ )
Blauw in een film is menu
Digital pad is in een film: rechts een klein beetje vooruit springen en boven ver vooruit springen (en links het tegenovergestelde)

Met calibreren pak ik liever m'n controller, als de afwijking groot is gaat het wat makkelijker. ( Analoge thumbstickies :D )

Oja, en 1 van de 2 analoge thumbstickies is een screenshot maken. (gok de linker)
Dit alles onder de knie gekregen door 5 a 10 minuten heen een weer scrollen en proberen. (doe dat 2 of 3 keer en je weet het, kracht van de herhaling. Opzich mis ik dat wel, als je grote lijsten van media hebt dat je eerst een halve pagina moet wachten voordat je versnelt met je AB. Misschien zelf maar een page down keymap maken)

Maar het relaxt is natuurlijk de oude vertrouwde AB. Dat geef ik wel toe :Y)

LinuX-TUX wijzigde dit bericht 03-01-2005 22:44 (58%)

Arwen / Kayne

Sneller met de controller? Voor je hebt uitgedokterd welke knop wat doet in welke menu, ben je een week verder... :/

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Feyenoord Rotterdam

quote:
LinuX-TUX schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:20:
[...]

Je wilt de F schijf een apart icoontje geven oid? (Netwerk share?)
Dan kan je hem er idd niet naast zetten :/
Maar als je een map "The A-team" hebt staan op een share/op de F schijf, dan kan je ernaast gewoon "The A-team.tbn" zetten (wat voorheen folder.jpg was)
Nee, ik wil de directory waar bijv. Anouk instaat het icoon heeft van de CD-cover (deze staan trouwens op mijn server geshared dus niet lokaal op de xdoos.

[edit]
Ik heb hem 64*64 gemaakt, 1e keer deed ie het niet, toen in /albums/thumbs/temp alle .tbn files weggegooid et voila :)

Roeligan wijzigde dit bericht 03-01-2005 20:06 (14%)

Reg. datum: 02 augustus 1999

Ik heb een vraagje over volume controle. Tijdens de film ben ik gewend die met twee knoppen te kunnen bedienen (kiss gewend). Als ik naar de features van 18-8 build kijk zit het er wel in maar slechts voor de controller (right stick up/down). Nu heb ik een remote en daar is dat niet gemapt. Echter staat er in de features overview ([xbox] Xbox media center) wel zoiets van
quote:
Volume control using digital buttons (such as the remote).
Wat betekent dat ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Reg. datum: 02 augustus 1999

Okee, sorry :D. Ik was vergeten om het xbmc forum even goed door te pluizen. Hier is het antwoord : http://www.xboxmediaplaye...act=ST&f=8&t=9011

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Woei! Vanmiddag komt mijn xbox terug met xbmc :D
ik kan niet wachten :D :D

Nikon D70s | Nikkor AFS VR 24-120mm f/3.5-5.6G | Nikon 50mm f/1.8 | Tokina 12-24mm f/4 | Peleng 8mm Fish-eye f/3.5

Lightning Crashes
Reg. datum: 04 januari 2002

Sinds vanmiddag heb ik ook XBMC.

Ik wil dat xmbc voor mijn muziekalbums verschillende iconen weergeeft, inplaats van zon standaard map. Wat ik doe: Ik maak een plaatje van 64 x 64, deze rename ik naar de foldernaam en geef hem de extensie .tbn mee. Vervolgens upload ik hem naar de desbetreffende album map. Dit heeft echter geen effect!

Foldername: BeeGees - Number Ones
Icoon: BeeGees - Number Ones.tbn

Ik heb al gegoogled en gesearched. Wel ben ik op een forum terechtgekomen, maar daar stond het zo uitgelegd als dat ik doe.

Weet iemand wat ik fout doe?

MrDirk wijzigde dit bericht 05-01-2005 11:26 (11%)

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

Arwen / Kayne

quote:
LinuX-TUX schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:34:
[...]

Dit alles onder de knie gekregen door 5 a 10 minuten heen een weer scrollen en proberen. (doe dat 2 of 3 keer en je weet het, kracht van de herhaling. Opzich mis ik dat wel, als je grote lijsten van media hebt dat je eerst een halve pagina moet wachten voordat je versnelt met je AB. Misschien zelf maar een page down keymap maken)

Maar het relaxt is natuurlijk de oude vertrouwde AB. Dat geef ik wel toe :Y)

Waarschijnlijk heb ik dan gewoon gatenkaas als geheugen, want mij lukt het niet er deftig mee te werken. :P

Voor die pagedown, je weet toch dat als je in een lijst naar rechts gaat, dat je dan terechtkomt op dat pijltje naar boven en beneden? Da's gewoon page-up en down hoor. ;)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Reg. datum: 11 oktober 2001

quote:
MrDirk schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:24:
Sinds vanmiddag heb ik ook XBMC.

Ik wil dat xmbc voor mijn muziekalbums verschillende iconen weergeeft, inplaats van zon standaard map. Wat ik doe: Ik maak een plaatje van 64 x 64, deze rename ik naar de foldernaam en geef hem de extensie .tbn mee. Vervolgens upload ik hem naar de desbetreffende album map. Dit heeft echter geen effect!

Foldername: BeeGees - Number Ones
Icoon: BeeGees - Number Ones.tbn

Ik heb al gegoogled en gesearched. Wel ben ik op een forum terechtgekomen, maar daar stond het zo uitgelegd als dat ik doe.

Weet iemand wat ik fout doe?
gewoon in de map waar het album staat de cover renamen naar folder.jpg

Feyenoord Rotterdam

Zoals je ook 3 postjes boven je had kunnen lezen ;)

Lightning Crashes

Sorry :S

Maar toch snap ik het niet helemaal. Als ik het folder.tbn nu weghaal, geeft xbmc hem nogsteeds weer?! Ook na herstart van xbmc.

/E:/Apps/Mediaplayer/XBMC/albums/thumbs/temp leeggooien inderdaad :)

MrDirk wijzigde dit bericht 05-01-2005 13:44 (23%)

http://www.camerascctv.co.uk/Scart-RCA.JPG
Dat heeft de ombouwer niet meeverzonden :( nu kan ik dus niet me xbox aansluiten op tv waar netwerk ligt.. :( iemand een idee waar ik dat kan kopen?

Nikon D70s | Nikkor AFS VR 24-120mm f/3.5-5.6G | Nikon 50mm f/1.8 | Tokina 12-24mm f/4 | Peleng 8mm Fish-eye f/3.5

quote:
dabombe schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:14:
[afbeelding]
Dat heeft de ombouwer niet meeverzonden :( nu kan ik dus niet me xbox aansluiten op tv waar netwerk ligt.. :( iemand een idee waar ik dat kan kopen?

Is verkrijgbaar bij elke elektronicazaak/TV zaak die je kan bedenken. (IT's, Expert, Mediamarkt, Radio Modern etc. ... dixons denk ik weer niet)

Maar je hebt toch wel een videorecorder oid? Echt geen tulp ingangen op je TV? (ook niet verborgen onder het voorpanel)

Lightning Crashes

Vraag 1:
Weet iemand hoe je kunt instellen dat als je op "My Music" klikt dat ie meteen naar de map bijvoorbeeld: F://Music gaat ?

Vraag 2:
Als ik Switch View op "ALBUM" zet, geeft ie niet alle mappen met albums weer? En een andere geeft ie weer 2x weer? Weet iemand waar dit aan ligt?

MrDirk wijzigde dit bericht 05-01-2005 14:56 (44%)

quote:
LinuX-TUX schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:50:
[...]

Is verkrijgbaar bij elke elektronicazaak/TV zaak die je kan bedenken. (IT's, Expert, Mediamarkt, Radio Modern etc. ... dixons denk ik weer niet)

Maar je hebt toch wel een videorecorder oid? Echt geen tulp ingangen op je TV? (ook niet verborgen onder het voorpanel)

beneden staat 100hz breedbeeld tv met op het frontpanel tulpaansluitingen. maar daar is geen netwerkkabel ;)

Ik heb er eentje gekocht voor 8 euro.. Ik ga hem ruilen als ik me originele weer heb hoor! 8 euro is belachelijk..

Owja, Ik heb dus een spel gedownload, maar dat is een iso, moet ik die dan gewoon in /F/games zetten?

Dabombe wijzigde dit bericht 05-01-2005 15:25 (9%)

Reg. datum: 04 juni 2002

quote:
dabombe schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:24:
[...]

beneden staat 100hz breedbeeld tv met op het frontpanel tulpaansluitingen. maar daar is geen netwerkkabel ;)

Ik heb er eentje gekocht voor 8 euro.. Ik ga hem ruilen als ik me originele weer heb hoor! 8 euro is belachelijk..

Owja, Ik heb dus een spel gedownload, maar dat is een iso, moet ik die dan gewoon in /F/games zetten?
zoek eens naar qwix, die pakt de iso uit en zet hem meteen op je xbox, een iso op je xbox zetten werkt niet

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

quote:
argro schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:53:
[...]

zoek eens naar qwix, die pakt de iso uit en zet hem meteen op je xbox, een iso op je xbox zetten werkt niet
bedankt, Ik vind het alleen irritant als je bv naar je het ms dashboard gaat dat je dan weer je xbox moet rebooten om in avalaunch te komen..

quote:
dabombe schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:02:
[...]

bedankt, Ik vind het alleen irritant als je bv naar je het ms dashboard gaat dat je dan weer je xbox moet rebooten om in avalaunch te komen..

Even opzoeken wat IGR inhoud. Als je een modchip met de juiste bios hebt of (zoals EvoX) bepaalde dashes zit het ook in.

spoiler:
In Game Reset ... hoef je niet meer uit die luie stoel te komen :Y)

quote:
MrDirk schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:55:
Vraag 1:
Weet iemand hoe je kunt instellen dat als je op "My Music" klikt dat ie meteen naar de map bijvoorbeeld: F://Music gaat ?
In de xml file onder music de <default /> veranderen in <default>F:/Music</default> als ik me niet vergis

Mantis wijzigde dit bericht 05-01-2005 19:37 (7%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: