Bladefist Nederlands guild - http://www.dutchmagic.eu
[xbox] Xbox media center - Deel II
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicMijn excuses in dit geval, maar toen ik net de 1.6 had gekocht,
was het nog niet mogelijk om de xbox softwarematig te flashen...
Nu dus blijkbaar wel, weer wat geleerd
[wow:damma @ azjol-nerub - minipets]
quote:Skillz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 21:56:
Oh, ik merk nu dat ik alweer achter loop met bepaalde zaken![]()
Mijn excuses in dit geval, maar toen ik net de 1.6 had gekocht,
Bladefist Nederlands guild - http://www.dutchmagic.eu
Je haalt een softmod (softwarematige mod dmv een exploit, zoals bijvoorbeeld de font-exploit) en een Tsop flash door elkaar...... Het eerste is mogelijk op alle xboxen (modden zonder dat je je xbox open hoeft te maken), het tweede alleen op een 1.0 -1.4 xbox (de 1.6 heeft geen tsop meer dus kan ook niet worden geflashed).quote:Skillz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 21:56:
Oh, ik merk nu dat ik alweer achter loop met bepaalde zaken![]()
Mijn excuses in dit geval, maar toen ik net de 1.6 had gekocht,
quote:Schweino schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 07:26:
[...]
Je haalt een softmod (softwarematige mod dmv een exploit, zoals bijvoorbeeld de font-exploit) en een Tsop flash door elkaar...... Het eerste is mogelijk op alle xboxen (modden zonder dat je je xbox open hoeft te maken), het tweede alleen op een 1.0 -1.4 xbox (de 1.6 heeft geen tsop meer dus kan ook niet worden geflashed).
Ah, op die fiets...
Bedankt voor de info en (welke???) software updates Schweino
[wow:damma @ azjol-nerub - minipets]
Reg. datum: 15 januari 2001
eerste klopt, maar dat xbox niet multitaskt is natuurlijk onjuist. Zelfs XBMC zelf heeft in de achtergrond zowel een FTPd als HTTPd (die ook blijven werken terwijl je een filmpje zit te kijken)quote:Fire69 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:37:
XBMC doet helemaal niks met spellen, behave ze opstarten. Start je het spel, dan is XBMC foetsie, xbox doet namelijk geen multitasking.
Simpel gezegd, als je een xbe opstart, en daarna een andere, vliegt die eerste er gewoon uit.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Reg. datum: 14 februari 2002
Reg. datum: 09 mei 2003
Ik heb je een mailtje gestuurd
Reg. datum: 10 september 2002
Enigste waar ik nu tegen aan loop is dat de items in het dvd menu niet selecteerbaar zijn, en dus geen ondertitels kan selecteren.
The Tweaker Pin Show | Bjusterbaarlik lekker
vuurwerkmoetblijven.petities.nl
ik heb ook net Media Center op mijn xbox staan.
Nu heb ik een paar vragen.
Ten eerste, hoe kan ik dvd's die op mijn hdd in de xbox staan gewoon afspelen, zonder dat ik elke keer de juiste bestanden moet aanklikken. Ofterwijl 1 keer klikken alle chapters achterelkaar laten afspelen.
Ten tweede hapert mijn xbox met sommige avi's . Bekend probleem?
2600 XP+, A7V8X ,v8200 GeForce 3, 512 mb ddr
Heb ik helaas nog niet kunnen vinden, mocht iemand het weten svp antwoorden. Ik heb met de versie van 16 december nog 1 klein probleem, als ik voor het eerst Kai Xlink opstart dan kan ik in xbmc nog niet via de headset praten. Ik moet dan eerst een game opstarten, even resetten met de 4 contoller toetsen. Dan werkt het pas, iemand nog suggesties?quote:bArT_18 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:36:
kan iemand mij vertellen hoe het spoelen binnen mp3tje gaat met de controller? Welke aanpassingen moet ik doen? Iemand die hier informatie over heeft?
www.hzeeland.nl/~gfilius
Reg. datum: 08 september 2003
(nog te compilen versie)
Sourceforge is een vage site, nergens staat het duidelijk waar te downoaden.
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Alleen met oudere versies van XBMC last van gehad (HDTV releases werden niet goed afgespeeld). Met recentere builds (vanaf november) geen last meer vanquote:Rino schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:26:
Ten tweede hapert mijn xbox met sommige avi's . Bekend probleem?
2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250
Reg. datum: 01 oktober 2004
hoe worden en kunnen die benut worden. of hoe krijg je de beste resolutie uit een xbox.
ik speel vaak de games via een beamer op big srceen,en mescien kan ik een hogere resolutie eruit krijgen.
dus de vraag ik eigenlijk, hoe en waarmee kun je die opties het best gebruiken
denhuff wijzigde dit bericht 20-12-2004 13:28 (8%)
Reg. datum: 08 september 2003
Dan staat je xbox zeker mooi tussen je audio componenten.quote:Speedfight schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:24:
ik heb zojuist deze site gevonden: http://xbox.dalquen.com/ daar verkopen ze ht-cases voor de xbox zodat het er allemaal wat beter uitziet, kost ¤129. Je moet dan de hardware overplaatsen, ook krijg je meer uitgangen op je xbox voor video en audio en betere koeling (zie gallerie op de site) Er loopt nu ook een animocheck voor op inkoopacties.net
2600 XP+, A7V8X ,v8200 GeForce 3, 512 mb ddr
Ik kijk eigenlijk alleen divx via de XBOX, DVD's gaan nog steeds gewoon in de standalone (betere beeldkwaliteit), maar als je gewoon de .ISO/.IMG op je HD of netwerk hebt staan kan je die gewoon afspelen. Je hebt alleen geen toegang tot de DVD menus.quote:Rino schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:20:
Hoe doen de meesten van jullie dat eigenlijk? Spelen jullie je dvd's via XBMC af, en zo ja hoe maak je een playlist? Want ik wil graag mijn dvd's die op de hdd staan afspelen, zonder elke keer de chapters te kiezen. Dus net als bij Power DVD.
Dan heb je het High Definition AV pack nodig. Zie hier : http://www.xbox.com/en-us/hardware/highdefinitionavpack.htmquote:denhuff schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:26:
ik lees wel eens over hdtv,720.1080I enz enz.
hoe worden en kunnen die benut worden. of hoe krijg je de beste resolutie uit een xbox.
ik speel vaak de games via een beamer op big srceen,en mescien kan ik een hogere resolutie eruit krijgen.
dus de vraag ik eigenlijk, hoe en waarmee kun je die opties het best gebruiken
Reg. datum: 16 december 2004
quote:Schweino schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:43:
Gewoon je xbox op NTSC knallen met de region switch disc en je bent van alle problemen af.
Hoe doe ik dat? In het menu zit wel een algemeen programma om de xbox van PAL naar NTSC te zetten, maar dat trekt mijn tv niet (knipperend onleesbaar beeld). Enigmah heet dat programma.
Het is toch gewoon vreemd dat de NTSC-spellen er op zich prima uitzien als ik ze vanaf XBMC op mijn PAL-xbox opstart, maar alleen veel te donker zijn. Is er echt niemand die dat ook heeft?
quote:Rino schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:20:
Hoe doen de meesten van jullie dat eigenlijk? Spelen jullie je dvd's via XBMC af, en zo ja hoe maak je een playlist? Want ik wil graag mijn dvd's die op de hdd staan afspelen, zonder elke keer de chapters te kiezen. Dus net als bij Power DVD.
Ik start het originele dashboard en kijk zo dvd's (heb geen dvd's in iso of zo
Tja, zoals ik al zei heb ik het ook met Silent Hill, maar da's ook het enige spel waarmee ik er last van heb...quote:Fire69 schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:06:
[...]
Ik start het originele dashboard en kijk zo dvd's (heb geen dvd's in iso of zo)
Fire69 wijzigde dit bericht 20-12-2004 18:07 (29%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.