[xbox] Xbox media center - Deel II
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicAnders mail je ze me, en zet ik ze bij mij op mijn webspace (als het een beetje meevalt qua size?)
Fire69 wijzigde dit bericht 10-12-2004 11:21 (60%)
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
De eerste pic doet het wel...de rest niet...quote:frankvanhoesel schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:06:
[...]
Ik snap het nog steeds niet met die plaatjes in de TS, ik heb de eerst de size weg gehaald. Maar dan gaat het ook fout, nu heb ik het eerste plaatje geresized naar 400x320 en nou doet hij het nog steeds niet. Wat kan er fout zijn ?
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
quote:Fire69 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:19:
Zoals Skillz al vroeg, iemand die weet wat dat 'autoswitching' inhoud?
Jup, je kan hiermee de grootte van de folders/thumbs aangeven op verschillende niveaus, dus bijvoorbeeld als je al je mp3s in folders op artiest heft ataan, dan kan je dit 1e niveau in list view zetten (zodat je een snel overzicht krijgt van de artiesten op je hdd) en als je dan in die folder gaat om de CDs van die artiest te zien, kan je instellen dat je die weer als grote iconen ziet (zodat je de CD hoesjes kan zien).
snappie?
Trouwens:
quote:
Things that are new/fixed by Team XBMC
since my last build (XBMC.CVS.12-08-04-hDy):
[2359] 09-12-04 added: Full LED Controll within the
xbmc GUI, thanks to GeminiServer [SF Patch 1063544]
[2358] 09-12-04 added: GUI Contrast Control for
Xenium-LCD, thanks to GreenGiant [SF Patch 1067203]
[2357] 09-12-04 added: Disable Internet Lookups
option, thanks to kraqh3d [SF Patch 1065952]
[2356] 09-12-04 updated: all strings.xml files to
single-line format, thanks to slacker [SF Patch
1081938]
[2355] 09-12-04 fixed: Issue with autorun videos/
music (strings mix up)
[2354] 09-12-04 added: Skin language version.
Currently set at v1.2. XBMC will not load any skin
that doesn't have a <version>1.2</version> tag in
it's skin.xml
[2353] 09-12-04 fixed: Small graphical glitch in the
Fatal Error Handler (it wasn't rendering all the
text available)
[2352] 09-12-04 added: SF patch for mouse + keyboard
in gamecontroller ports
Reg. datum: 14 februari 2002
En kan je dat per folder instellen?quote:Schweino schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:40:
[...]
Jup, je kan hiermee de grootte van de folders/thumbs aangeven op verschillende niveaus, dus bijvoorbeeld als je al je mp3s in folders op artiest heft ataan, dan kan je dit 1e niveau in list view zetten (zodat je een snel overzicht krijgt van de artiesten op je hdd) en als je dan in die folder gaat om de CDs van die artiest te zien, kan je instellen dat je die weer als grote iconen ziet (zodat je de CD hoesjes kan zien).
snappie?
Je hebt je hoofdstructuur die is onderverdeelt in genres(mappen gemaakt,zelf gedaan, dus niet aan de hand van tags) daaronder liggen dan weer bijvoorbeeld de albums.. die 2 lagen wil je als cover/icon laten zien... en die nummers die in die mappen liggen wil je als lijst tonen...
Kan je dit zelf aangeven?
Reg. datum: 30 augustus 2004
-=specs: XboX Le, Xecuter 2, 250 Gb Western Digital=-
Iemand die dit eens stap voor stap met een voorbeeld kan uitleggen?
Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.
Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.
Reg. datum: 30 augustus 2004
mn films staan op f/videos maar hoe moet ik het dan invoeren tussen de patch of path helemaal weghalen
<!-- my video shares !-->
<video>
<default />
<bookmark>
<name>E Drive</name>
<path>E:\</path>
</bookmark>
<bookmark>
<name>F drive</name>
<path>F:\</path>
</bookmark>
<bookmark>
<name>G drive</name>
<path>G:\</path>
</bookmark>
<bookmark>
<name>DVD-ROM drive</name>
<path>D:\</path>
maar bv bij kopspijkers zie ik nu "Downloading Playlist..." "Please wait".
Hoe lang duurd het voordat het dan geladen is?
Het duurd nu al zeker 10 minuten...
Ik reset de xbox zo maar weer
Iemand al eens met succes Kopspijkers gezien via Onlinestreams?
Oh ja, om Onlinestreams direct via Web Radio te starten moet je de SimpleKML.py van Onlinestreams eerst renamen naar KMLBrowser.py en dan in de map "Scripts" kopieeren van XBMC.
Als je dan ook nog je eigen "id" wilt gebruiken zal je via notepad de inhoud van het bestand KMLBrowser.py nog even moeten aanpassen. Dit is niet noodzakelijk, alleen maar als je gebruik wilt maken van de "bookmark" optie.
Skillz wijzigde dit bericht 10-12-2004 23:08 (10%)
[wow:damma @ azjol-nerub - minipets]
Skillz wijzigde dit bericht 10-12-2004 23:07 (94%)
Of je wil het gewoon direct laten starten als je webradio kiest?
Ik zal straks even testen of die stream hier werkt.
quote:fattoe schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:44:
ik heb geprobeerd de xml te wijzigen maar dan start xbmc niet meer
mn films staan op f/videos maar hoe moet ik het dan invoeren tussen de patch of path helemaal weghalen
<video>
<default />
<bookmark>
<name>E Drive</name>
<path>E:\</path>
</bookmark>
<bookmark>
<name>F drive</name>
<path>F:\</path>
</bookmark>
<bookmark>
<name>G drive</name>
<path>G:\</path>
</bookmark>
<bookmark>
<name>DVD-ROM drive</name>
<path>D:\</path>
De default moet je zo invullen:
<video>
<default>F:\Video</default>
Dan zie je dus onder my video gelijk je map met films.
-=specs: XboX Le, Xecuter 2, 250 Gb Western Digital=-
Ja, dat werkt ook idd, maar via de manier die heb beschreven start de Onlinestreams browser direct als je WebRadio selecteerdquote:Fire69 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:46:
Waaom zou je dat moeten renamen? Je kan toch gewoon in het hoofmenu via die knop linksonder naar je scripts-dir gaan en daar onlinestreams.py starten?
Of je wil het gewoon direct laten starten als je webradio kiest?
Ik zal straks even testen of die stream hier werkt.
Reg. datum: 15 november 2004
Op het I-net kan ik hier niets zinnigs over vinden dan alleen dat er een media-extender voor de xbox bestaat , maar het zou beter (goedkoper) zijn als het ook via de xbmc zou kunnen.
Reg. datum: 04 augustus 2002
Mijn vragen:
1) heeft iemand anders dit probleem ook?
2) weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt.
Iemand een idee?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
Reg. datum: 04 december 2004
Viend van me heeft namelijk mn hd "onder handen genomen"
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Reg. datum: 14 februari 2002
Ik heb nu het spoelen binnen een mp3tje via de controler in keymap.xml geplaatst ik heb het volgende toegevoegd aan het xml bestand
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <action>
<description>FastForward music</description>
<id>77</id>
<gamepad>rightanalogtrigger</gamepad>
<remote>forward</remote>
<keyboard>f</keyboard>
</action>
<action>
<description>Rewind music</description>
<id>78</id>
<gamepad>leftanalogtrigger</gamepad>
<remote>reverse</remote>
<keyboard>r</keyboard>
</action> |
MAAAR wat ik nu krijg... ik kan spoelen.. maar het daarna weer goed afspelen van het mp3tje lukt voor geen meter.. en het instellen van de stapjes (2X, 4X, 8X enz) gaat ook niet echt soepel...
wat moet ik veranderen...
Als ik kijk naar de remote kan ik na het spelen op Play drukken en dan doet ie het weer goed. Maar die knop staat niet gedefineerd onder gamepad in keymap.xml. En als ik die dan aanzet (defineer onder A, waar je normaal een mp3tje mee afspeelt) dan werkt xbmc niet meer.. het navigeren erin dan..
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.