Gathering of Tweakers

Quicksearch
De korte versie graag...

Ik heb genoeg wensen, maar vooral wil ik de oude feeling terug en dan graag op grotere maps. :) Geef mij een obelisk of light, een mrls, en een advanced guard tower en ik ben tevreden.

Failing to prepare = Prepare to fail

Ambitious........ but rubbish

quote:
This announcement is
not going out to the press and it won't appear on the EA website or
anywhere else online.

Waarom wordt het hierdoor zo ongeloofwaardig?
EA is een bedraijf dat zoveel mogelijk moeite doet om gigantisch veel reclame te maken en dan zouden ze dit stil houden? Ik geloof he tniet zo eerlijk gezegd...
quote:
LittleTeun schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:26:
[...]

EA kennende zit support dus niet goed... :'(
kijk maar naar generals, zit nog steeds die scud-bug-sheat in. :r
ze weigeren een patch te maken.

was sarcastisch, zie de :+

quote:
NHJ BV schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:30:
Net als Generals hoef ik deze niet te hebben, tenzij na de release ondubbelzinning is vastgesteld dat er fatsoenlijke FMV's zijn, een fatsoenlijke verhaallijn, een soundtrack van Frank Klepacki en een speelbare multiplayer.

ANders, laat maar. RA2 was wel aardig, al was het verhaal niks, er zaten normale cutscenes in enzo. Van wat ik over Generals heb gehoord ben ik blij dat ik daar zelfs m'n bandbreedte niet aan verspild heb.
Ik vond Generals Classic anders niks mis mee, heel veel plezier aan gehad. Was een stuk beter dan ZH :p
Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

quote:
anandus schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:46:
Als het zo is, ben ik wel benieuwd, lijkt mij in ieder geval heel erg gaaf :D
Al vraag ik me af op wat voor manier ze door willen borduren...

En als het niet zo is, hoeven we alleen maar te wachten op de Red Alert mod voor Generals, welke er imho heel netjes uitziet :)
[afbeelding]

[afbeelding]

:P
Nu alleen wat meer textures :P. Maar de voorlopige opzet ziet er goed uit :).
To infinity and beyond!

Damn, ik ben benieuwd zeg. Ben altijd een fan van Red Alert geweest. Ik weet de dagen van de eerste Red Alert nog wel. Ik zat op de basisschool nog, groep 7 als ik me niet vergis. Had net een nieuwe computer gekregen (een Pentium 90) en ik mocht van mijn moeder van mijn zakgeld een spelletje kopen. Ik heb toen al mijn geld bij elkaar geraapt en heb Red Alert gekocht. Ben met die game echt maanden zoet geweest en soms snak ik nog weleens naar die tijd.
24...

quote:
Godjira schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:03:
Damn, ik ben benieuwd zeg. Ben altijd een fan van Red Alert geweest. Ik weet de dagen van de eerste Red Alert nog wel. Ik zat op de basisschool nog, groep 7 als ik me niet vergis. Had net een nieuwe computer gekregen (een Pentium 90) en ik mocht van mijn moeder van mijn zakgeld een spelletje kopen. Ik heb toen al mijn geld bij elkaar geraapt en heb Red Alert gekocht. Ben met die game echt maanden zoet geweest en soms snak ik nog weleens naar die tijd.

Klinkt bekend 8-)
Hoop dat RA3, weer beetje gameplay a la RA1 heeft en ook de origenele soundtrack van RA1 graag :D

Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...

Heel goed, heb Red Alert altijd met veel plezier gespeeld

don't wonder how to do, but do it and wonder how you did it

The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

Hell March 8)

Red alert 2 was eigenlijk ook zo slecht nog niet vond ik.. en Generals, is leuk ;) Maar niets bijzonders inderdaad.. dat is nooit bij EA..
HDSPA is ook traag...

Wat een gelul. Er staat nergens dat het om Red Alert 3 gaat...
quote:
as officially started work on our next project set in the Red Alert universe
En tering die mod voor Generals ziet er echt fokt op uit. Wat een lelijke kleuren..(egaal rood???! WTF?!)

Nederhop teksten: http://www.zdclan.nl

got oh got....

meelobee... anders kijk je even op de site.. ze zijn nog bezig met de kleurtjes enzo :p (staan ook wel mooie screenshots van turrets).

generals is wel grappig.. maar geen game uit de c&c serie (dus RA, C&C, Dune). vind ik.

RA2 was ook wel goed.. maar qua verhaal niet lekker in de ra1 lijn (ja het klopte wel.. maar toch "minder") en qua units (mind-control = :r ) helemaal ruk gemaakt

mockingbird wijzigde dit bericht 07-12-2004 13:46 (50%)

even inspiratieloos..

schit-te-rend!

quote:
Meelobee schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:42:

[...]

En tering die mod voor Generals ziet er echt fokt op uit. Wat een lelijke kleuren..(egaal rood???! WTF?!)
als het in het RA universe is, wat anders kan het dan zijn dan RA3?? Nod vs CGI met mammoth tanks en tesla guns ofzo???

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

Pro gosu F1 addict

Misschien is het wel Renegade 2 :X

* Biobakker blijft hopen :Y)

Dat zeg ik...

altijd blijven lachen!

quote:
NHJ BV schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:30:
Net als Generals hoef ik deze niet te hebben, tenzij na de release ondubbelzinning is vastgesteld dat er fatsoenlijke FMV's zijn, een fatsoenlijke verhaallijn, een soundtrack van Frank Klepacki

Dat kun je in elk geval wel vergeten, aangezien Frankie nu full-time in dienst is van Petroglyph na enige tijd als freelancer gewerkt te hebben.

Anyway, ik heb er geen vertrouwen in, zeker niet zolang Mark Skaggs daar een grote meneer is. De helft van de Westwood mensen die niet naar EA LA gegaan zijn deden dat niet omdat ze niet onder Skaggs wouden werken...
Reg. datum: 10 november 2004

Ik reageer ook niet echt optimisch op dit bericht, tis inderdaad een beetje 'raar' dat EA geen publiciteit geeft aan dit project anders dan alleen aan 'echte' fans, het zou inderdaad wel erg top zijn als er een RA3 kwam, het is een lange tijd geleden dat er een RTS is geweest die kon boeien, ZH komt in de buurt maar is het niet helemaal, hoop dat ze weer terug gaan naar 2 zijdes, imo beter voor de gameplay en balance...

oh ja, hoop dat ze de stats weer zelf gaan doen, want ook dat is bagger bij ZH, en iets van een 'punkbuster' gaan bouwen tegen die g&** cheaters..

LarsW wijzigde dit bericht 07-12-2004 15:41 (18%)

/me is een errorist

quote:
Meelobee schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:42:

[...]

Er zitten nog geen textures op, moet je er even bij verzinnen :P

edit:
ow, spuit 11 :/

Wau wau!

Sluuut pred 24y 255d 23h 55m
Reg. datum: 16 februari 2003

quote:
Farting Bob schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:22:
Ja ach, het is EA toch? .... denk dat het net als Generals het oude niveau niet haalt .... althans, de single player .... die speel ik namelijk .... was minder boeiend, zonder echt verhaal en filmpjes, m.a.w. ze kunnen er ieder jaar 1tje uitbrengen, zoals EA wel meer games verziekt .... op Battlefield na dan ;)! Punt is, ze besteden er net niet genoeg aandacht aan om een game echt af te werken, zelfs BF, brengen ze te snel uit, niks te maken met het 'when it's done' principe. Ik denk dat ik het hou bij de oude C&C games, Generals was aardig, maar het was wel bergafwaarts. Maar wie weet, verassen ze me ineens!

Mmm... Ik vind dat je hier de boel een beetje overdrijft.
EA is een bedrijf wat kleine game companies heeft overgekocht en op de ene divisie werkt natuurlijk een heel ander team dan op de andere. De ene programmeurs zijn beter dan de andere... Daarom zuigt de ene game ook een stuk meer dan de andere, die EA uitbrengt.

Anyway, ik wou eigelijk voorstellen dat niemand deze game koopt om ze te boycotten :D
EA heeft met C&C:Zero Hour zo'n plank misgeslagen door geen support te geven. Ik had ze gemailt over de scudbug en de disconnects die je krijgt als iemand een trainer start (mismatch).
Reactie die ik erop krijg? Of ik even wil updaten naar de nieuwste versie, dan zijn de mismatches weg. I mean, how the fuck kan ik zowiezo online spelen ZONDER update. Word wakker, EA, en support je game alsjeblieft. Deze is immers nog niet eens een jaar oud.

Ik zit echt niet op een nieuwe game van hun te wachten als C&C, zolang ze geen support geven op een game is hij in mijn ogen waardeloos. Online spelen op deze manier is geen drol meer aan.

[PRE] Asian.Backdoor.Sluts.9.XXX.DVDRip.XviD-Pr0nStarS

Wat verdienen ze nou met het uitbrengen van nieuwe patches (NOFI) ze moeten toch ergens hun geld vandaan halen ??

Ben trouwens een C&C fan vanaf the first hour dus ik ga dit ook vol goede moed inzien... Zelfs al zou EA dit weer laten floppen dan is het nog altijd een lekkere RTS game die imo weer eens de vloer aanveegt met games die te veel gaan micro'en, teveel mieren of teveel aandacht vragen. CnC is altijd easy geweest en voor iedereen speelbaar maar moeilijk om echt goed in te worden...

*bookmarkt* !!!

Zo... nu eerst even niets

Reg. datum: 24 september 2003

Door ra2 ben ik eigelijk echt begonnen met gamen. Tijdje ra2 gespeeld in een clan en toen cs gaan spelen.

Mjah... Het is EA dus ik ga ervanuit dat het een bagger game word net als generals. Op die manier kan het alleen maar meevallen als de game uitkomt.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 14 oktober 2003

Red Alert 1 > Alle andere RA's, en dat blijft zo, want wie maakt er nou een spel dat er lelijk uitziet maar goed speelt, dat is toch harstikke dom, dan verdien je geen geld }:O

quote:
Biobakker schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:56:
Misschien is het wel Renegade 2 :X

* Biobakker blijft hopen :Y)
Dat zou echt geniaal zijn! C&C: Renegade was super cool! Was het beste spel uit de C&C serie sinds Red Alert 1.

Soultaker wijzigde dit bericht 08-12-2004 00:03 (13%)

Hmm doordenkend op de gedachtes van Soultaker... wat dachten jullie van RA2 in de battlefield 2 engine ;)

Zo... nu eerst even niets

Flying Ruchia ^_^

quote:
daves2hd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:29:
mduijvendijk, er runt hier ookal een ander topic van :)... met een iets langere en informatieve startpost en al meer posts. laten we daar in doorgaan :)
Ik had mijn topic eerder gemaakt dan dit topic, Fuelke heeft ze gewoon samen gevoegd ;)

| Mijn specs | Sometimes human's are...

quote:
Soultaker schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:01:
Dat zou echt geniaal zijn! C&C: Renegade was super cool! Was het beste spel uit de C&C serie sinds Red Alert 1.

_/-\o_ Ik wist dat Renegade een fan ergens moest hebben. (sarcatisch bedoelt). En het beste uit de C&C reeks na RA1? Ik ben blij dat het een mening is. ;)

Trouwens als dit topic samengevoegd is bij een ander RA topic. Waarom is deze dan nog open?

Als het verstand met de jaren komt, word ik heel oud...

/me is een errorist

quote:
-Skyhawk- schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:01:
[...]

_/-\o_ Ik wist dat Renegade een fan ergens moest hebben. (sarcatisch bedoelt). En het beste uit de C&C reeks na RA1? Ik ben blij dat het een mening is. ;)

Trouwens als dit topic samengevoegd is bij een ander RA topic. Waarom is deze dan nog open?
:?
Dit zijn beide topics, waar je nu naar kijkt :P

Ik ben heel benieuwd wat er in het spel te zien is, hoe het aangepakt wordt.

En über alles: Boten, alstublieft? :)

Wau wau!

quote:
-Skyhawk- schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:01:
_/-\o_ Ik wist dat Renegade een fan ergens moest hebben. (sarcatisch bedoelt).

Wat is er mis met Renegade? Het is een echte shooter, je hebt resource management, base management, meerdere karakters om uit te kiezen, vehicles om in te zetten (zowel op de grond als in de lucht) en teamplay en strategie zijn essentieel om te winnen. Dat is echt prachtig. Heel veel andere moderne spellen hebben maar twee of drie elementen uit dat rijtje, en dan heb ik het nog niet over die console-achtige shooters (Halo :r) tegenwoordig waarbij je nauwelijks hoeft te kunnen mikken.

Verder zijn in veel missie-gebaseerde spellen strategie en teamplay ondergeschikt aan solo skills. Als je Wolfenstein: Enemy Territory speelt tegen een team ervaren Quakers die niet samenwerken, dan verlies je vaak nog steeds vet (hangt wel een beetje af van de objectives). Teamplay is daar maar een ondergeschikt element dus. In Renegade zou dat nooit gebeuren; als een van de teams samenwerkt en de andere niet, dan wint het samenwerkende team altijd.

Overigens heb ik het wel over Renegade in multi-player mode. De single-player campaign vond ik ook wel leuk, vooral door de geniale filmpjes tussendoor (Renegade is een cool karakter) maar die was niet zo geweldig; de AI van je medespelers zoog bijvoorbeeld gigantisch.
quote:
En het beste uit de C&C reeks na RA1? Ik ben blij dat het een mening is. ;)
Wat is er dan voor vernieuwends/verbeterends toegevoegd aan de C&C serie tussen Red Alert 1 (die eigenlijk al nauwelijks verschilde van Command & Conquer, maar toch wel cool was) en Generals?

Soultaker wijzigde dit bericht 08-12-2004 17:34 (38%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws