quote:
CraiDt schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:54:
Ik heb zelf een jaar of 5 casema ervaring, ik kan zeggen dat het een complete ramp was, qua snelheid, stabiliteit en support.
Echter het lijkt erop dat ze voor bepaalde delen van hun dekkings gebied goed bezig zijn. Afhankelijk in welke wijk in Den Haag je woont heb je een verbinding die er zeker mee doorkan, mocht je zoals ik in een wijk wonen waar dit nietzo is heb je de meest brakke verbinding mogelijk.
De casema verbinding bij mijn buren ligt er gemiddeld anderhalve dag per week uit en dit ligt niet aan de installatie daar aangezien ik die zelf heb aangelegt. Het pruts werk van de installatie aan huis goedmakend =_+
Een vriend van mij die in een andere wijk woont heeft echter een wereld verbinding met hetzelfde abonnement. Ik zou voor het aanvragen van een lijntje bij casema wat bij je buren rondvragen over het hoe en wat voor je in een hype rush meteen die 10mbit lijn neemt.
Misschien een rare vraag, maar waarom bellen je buren niet eens met Casema om het op te laten lossen??
Het lijkt me een beetje raar verhaal dat je verbinding er 1,5 dag per week uit ligt en dat je niet eens belt met Casema. Denk je dat lui de tijd hebben om 250.000 modems stuk voor stuk in de gaten te houden?
Vrijwel iedereen in mijn kennissen kring heeft Casema en niemand daarvan heeft een slechte verbinding en iedereen haalt precies de snelheid die de folder aan geeft (en zelfs een paar % meer)
Mocht je het niet meer weten, je kan Casema bellen op 0900-8896.
Dit haal ik in Delft met Casema Mega op ieder moment van de dag:
Download: 757.8 KByte/sec (=6062 kbps)
Upload: 91.2 KByte/sec (=730 kbps)
jhu wijzigde dit bericht 30-12-2004 02:06 (5%)
Reden: Speedtest.nl snelheid toegevoegd