Doe zou wel balen 
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ik lees dit topic net (over het hoofd gezien eerder) en ik zie tot mijn schrik dat Phil mijn naam noemt in deze context.
Ik heb hem alleen geholpen met het opzetten van een proxy, homepage en dergelijke. Dit allemaal in de veronderstelling dat het inderdaad een subteam van DPC zou zijn. (in de trend van "Belgen & Nederlanders United"
)
Ik vind het jammer dat hij heeft besloten een apart team op te richten, ik sluit me bij deze dus voor 100% aan bij Poohbeer's initiatief. Belgie is een voor ons nog bijna onontgonnen gebied waar nog ruimte is voor vele grazende koetjes
Goodluck Poohke!
Ik heb hem alleen geholpen met het opzetten van een proxy, homepage en dergelijke. Dit allemaal in de veronderstelling dat het inderdaad een subteam van DPC zou zijn. (in de trend van "Belgen & Nederlanders United"
Ik vind het jammer dat hij heeft besloten een apart team op te richten, ik sluit me bij deze dus voor 100% aan bij Poohbeer's initiatief. Belgie is een voor ons nog bijna onontgonnen gebied waar nog ruimte is voor vele grazende koetjes
wrom denk je dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2001 13:16 schreef Jppr het volgende:
ik denk dat Phil deze topic niet meer checkt...
noujah.. 'k had natuurlijk EERST een weddenqschap moeten afsluiten om ter eerst naar plekkie 25000 ofzo..
maar euhh.. nu wordt het pas moeilijk.. ik ben ondertussen al m'n connecties met school kwijt (ben volwassen)
smarty: je zou hem natuurlijk ook verderhelpen al was ie van TA.. da's nou eenmaal sportiviteit he 
IDD
dat heb ik ook al wel vaker gedaan hoor, maar dan is het iig wel duidelijk dat ik iemand help die geen DPC'er is, en dat was het in dit geval zeker niet.
Maar heb Phil reeds ge-icq'd en het is gewoon wat miscommunicatie geweest... laten we het daarbij houden en de discussie beeindigen.
Maar heb Phil reeds ge-icq'd en het is gewoon wat miscommunicatie geweest... laten we het daarbij houden en de discussie beeindigen.
Belgenteam is de Belgian MoOo Farm en staat al op de 9e plaats in de Yesterday stats 
http://stats.distributed....t_id=8&team=940185594
Hupla, en gaan met de koe
bedankt voor deze spam en het onnodig kicken van een bijna 2 jaar oud topic. Weten we weer wie er toen allemaal in DPC actief warenquote:DJD20 schreef op 06 januari 2003 @ 01:58:
Belgenteam is de Belgian MoOo Farm en staat al op de 9e plaats in de Yesterday stats
Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa
hmmmz maar nu zijn jullie geen subteam van DPC 
(niet de hele post gelezen was me iets te lang
)
ik den k niet dat belgië en nederland apart tot grtoe hoogte kunnen stijgen
(no1 ter wereld met alles)
samen zouden we al een stuk sterker staan!!!!
(niet de hele post gelezen was me iets te lang
ik den k niet dat belgië en nederland apart tot grtoe hoogte kunnen stijgen
(no1 ter wereld met alles)
samen zouden we al een stuk sterker staan!!!!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ik vind het best leukquote:NightBird schreef op 06 januari 2003 @ 02:13:
[...]
bedankt voor deze spam en het onnodig kicken van een bijna 2 jaar oud topic. Weten we weer wie er toen allemaal in DPC actief waren
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik blijf gewoon voor DPC grazen ...
Over oude koeien gesproken 
BTW: Je kan beter DPC joinen als Belgisch subteam *hint*
BTW: Je kan beter DPC joinen als Belgisch subteam *hint*
Dit topic is gesloten.