KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 13
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Maar H/K kan ik sinds die zilveren pestzooi niet meer aanraden... Wordt echt troep ondertussen
www.carina-avensisclub.nl
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
ah dat is mooi om te lezenquote:tbusquet schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:13:
[...]
Ja, ik heb hem nog steeds en ben nog net zo tevreden als de dag dat ik hem kocht. Natuurlijk kan je tegenwoordig al weer een stuk beter kopen, maar dat blijft gewoon zo bij dit soort dingen. Ik wacht met upgraden totdat er een full-HD versie op de markt komt die betaalbaar is.
maargoed genoeg gediscusseer hierover
B_FORCE wijzigde dit bericht 25-11-2004 00:21 (14%)
AMD 3200+ Venice @ 2500mHz| Zalman CNPS7000 | Asus A8N-SLI | GeIL 2x512 MB | ATI X800GTO²| Audigy LS | Samsung TS-H552B | 260 Gig |
Reg. datum: 10 september 2004
Ik gebruik de receiver en de vincent allebij. ik kan via een schakelaar kiezen tussen deze 2 versterkers. voor alle muziek dus strereo gebruik ik de vincent. en voor films de denon. op je vraag of de eltaxen icm de piedpipers klinken. qua geluid zijn ze echt niet te vergelijken. de piedpipers klinken een heel stuk dieper en warmer en ruimtelijker. de eltaxen en de eltaxen zijn toch wel een bugetspeaker. niet dat ze slech klinken ofzo, maar het verschil is wel hoorbaar. heb ik eigenlijk over gehouden aan mijn vorige set. dat was een voledige eltax 5.2 set waarvan ik nu alleen de surround speakers van gebruik. om dat ik nog niet het geld heb om deze te vervangen. Ik weet of je het al wist maar er is nu ook surroundversie tekoop van de piedpiper. zelf zit ik als ik ze ga vervangen te kijken naar de elac BS 203.2 en de center de CC 200.2 of ook de piedpipersquote:TheJerk schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:52:
[...]
Hee, Pied Pipers, die heb ik ook in mijn (beginnende) HT setup, ik ga ze nog actief laten maken binnenkort. Mijn Yamaha DSP 3090 (oudje he!) op de Pieds versus de Active klinkt toch een stuk minder gedetaileerd (ik heb mogen testen met die van een kennis). Ben alleen nog op zoek naar goede achterspeakers. Hoe klinken de Eltaxen ICM de Pied's qua klankbeeld? Hoe heb jij deze active speakers aan je HT set aangesloten? Ja natuurlijk op de pre-out van je Denon, maar doet je Vincent SA31 voorversterker nog iets?
michelkoenders wijzigde dit bericht 25-11-2004 00:29 (9%)
quote:MikeyMan schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:15:
Hier ook...
Maar H/K kan ik sinds die zilveren pestzooi niet meer aanraden... Wordt echt troep ondertussen
Bij mijn werk hebben we ondertusse al meerdere H/K DVD22 dvd spelers terug moeten nemen wegens defect. Het showmodel wat elke dag draait is ook al vaker verwisseld wegens defecten.
Mijn vertrouwen in H/K is ook erg gedaald. Ook de sound van H/K is niet mijn sound gelukkig!
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
Reg. datum: 13 augustus 2000
die heb ik ook, doet het erg goed...quote:JT schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:56:
http://www.marktplaats.nl...tm%3Foudei%3D150%26js%3D1
Zoiets.
Dat soort werk dus.

sorry voor de kl*te kwaliteit pics en wasgoed (net gewassen
Specs:
Marantz SR5200
Marantz CD5400
Philips DVD737
DIY Front speakers (Quints van speaker en co, met behoorlijk wat aanpassingen)
DIY Rears (Met visaton W170s 4 en HECO hogetonen)
TV Blaupunkt IS 63-51 VT
(en Marshall amp
Te doen:
Center speaker, en eventueel subwoofer.
Speakers spuiten (zoals ongeveer linksachter, maar die is ook nog niet helemaal af)
Misschien plaats ik de rears nog wat naar beneden (kan heb ik ruimte voor overgelaten) want ze staan nu eigenlijk veels te hoog......
(sorry voor de vele foto's maar anders is het echt niet te zien, op zo'n klein plaatje... ze zijn gelukkig niet zo groot dus het gaat wel)
reacties zijn altijd welkom
B_FORCE wijzigde dit bericht 25-11-2004 16:50 (19%)
AMD 3200+ Venice @ 2500mHz| Zalman CNPS7000 | Asus A8N-SLI | GeIL 2x512 MB | ATI X800GTO²| Audigy LS | Samsung TS-H552B | 260 Gig |
maare wat heb je allemaal aan de quints gedaan dan??
doneer nu in mijn wintersport fonds !!!!
Reg. datum: 13 februari 2002
Ben zelf ook langzaamaan een (voor mij acceptabel) HT samen te stellen, het enige wat nu eigenlijk nog ontbeert is een projector (met scherm natuurlijk).
Ik ben begonnen met de Pioneer VSX-812-s receiver.
De keus viel op deze omdat deze o.a. 7.1 support ondersteund.
Na wat geluister in wat zaken was ik er zeker van, deze moest het worden en ik moet zeggen, ik heb hem nu een paas maanden en tot op heden nog geen seconde spijt gehad.
De speakers waarop de keuze gevallen is, een set van Infinity, is gekozen omdat de WAF hier een hele grote rol speelde.
Tevens is dit een van de weinige sets die perfect qua impedantie en vermogen aansluiten bij de receiver.
Wegens voortijdig overlijden van de VCR en een minder goed presterende DVD-speler (Philips 634 als ik mij niet vergis) is er een DVD recorder voor terug gekomen. Ik moet zeggen, de kwaliteit van de recorder is vele malen hoger dan de Philips. Kortom, ook hier hebben we geen spijt van.
De TV is ook voortijdig vervangen, dit omdat hij wat kuren begon te vertonen.
Alvast begonnen met een vergelijkend warenonderzoek en toen de keuze eigenlijk gevallen was, stond er direct een mooie aanbieding, dus maar direct tot actie overgegaan.
Het geheel bij elkaar is een nu al een genot om naar te kijken en te luisteren, hoewel het met projector en scherm nog beter kan worden lijkt mij. (Alleen speelt hier de WAF ook weer een grote rol, dus dat wordt nog een harde dobber denk ik.)
Ik zal binnenkort eens een keer foto's maken van wat ik heb en deze dan posten, maar tot die tijd moeten jullie het helaas nog zonder doen.
cOOlrUnnINgs wijzigde dit bericht 25-11-2004 12:29 (63%)
quote:MikeyMan schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:38:
Als je alleen spanningspieken en stroomuitval wilt tegengaan, kan dat met een simpele computer upc ja... Mits die de aan de stroombehoefte van je spulletjes kan voldoen natuurlijk...
Er zijn (natuurlijk) ook hele dure audiofiele netfilters te koop... Maar daar betaal je ook dik voor...
Het hangt ook wel af van je opgenomen vermogen van je versterker: hoe meer ie opslorpt, des te beroerder de prestatie van je versterker wordt, omdat je UPC vollop zijn tenen gaat lopen.
Verder heb ik een discussie gehad met een hifi-verkoper (die mijn smaak toevallig deelt). Hieruit kwam naar voren dat als je een heel dynamisch geluid wilt behouden, dan kan je beter een goede stekkerdoos zonder allerlei frutsels/filters etc kopen van slechts 250 euro (8 aansluitingen) ipv een duurdere netfilterdoos van Siltech (met maar 6 aansluitingen en iets van 1300 euro). Zijn mening was: besteedt je geld aan goede stekkerdoos en netkabels die je smaak is dan de boel verneuken (niet zijn woord natuurlijk
Kortom: als je serieus gaat luisteren, doe dat dan wanneer de meeste industrien stilstaan en in huis electrisch rustig is. Heel misschien is de stroomregenerator van PS-audio een optie, maar dan kom je gelijk in de prijs van 5k...
Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam
quote:no_no_no schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:05:
je vergeet de SG(replica?) nog
maare wat heb je allemaal aan de quints gedaan dan??
Tis een gemodificeerde epiphone (zitten dimarzio humbuckers in)
heb nog een gitaar, die zal ik zo wel ff fotograferen.
Quints hebben totaal andere filters gekregen, vind ik persoonlijk een stuk beter klinken. En demping is anders (das nou niet echt heel anders)
Voor 250 euro een doos zonder filters en frutsels en 8 aansluitingen (ook dat woord slechts erbijquote:cyberjobe schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:25: dan kan je beter een goede stekkerdoos zonder allerlei frutsels/filters etc kopen van slechts 250 euro (8 aansluitingen) ipv een duurdere netfilterdoos van Siltech (met maar 6 aansluitingen en iets van 1300 euro)
voodooless wijzigde dit bericht 25-11-2004 15:36 (4%)
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
quote:Walter.PPK schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:27:
@B-force Dream Theater fan ja? Blijven oefenen en wie weet speel je ooit als Petrucci. Waarschijnlijk zul je dan wel een baard hebbenMeesterlijke muziek overigens. Al moest ik wel even wennen aan Train of Thought.
idd aan die nieuwe cd moest ik ook heeeel erg wennen. Ik vind hem ook iets minde maar zo af en toe is hij wel lekker.
Awake, en Six Degrees vind ik echt super geweldig...
Je moet ook een sLiquid Tension Experiment luisteren das ook bizar.
En ehm jah, eerder dat ik op dat niveau speel dan ben ik idd al veel ouder (baard heb ik al
hier toch fftjes mijn akoestische gitaar kon het niet laten

met officeele handtekeningen van het Rosenberg Trio, heb ook een plectrum (echte) van hun
Die gasten waardeer ik ook gigantisch veel, maar ook echt absoluut NIET na te spelen. Ziekeljke natuur talentjes.
Ze zijn wel cool, gewoon na optreden biertje met ze gedronken en uur gepraat over van alles.
maargoed nu weer on-topic
quote:shorty schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:09:
Nu nog een overzicht foto maar dan met m'n TV erbij:
http://www.zwolluh.nl/ht/08_overzicht.JPG
Welk type Panasonic is dit?
Want ik heb laatst een erg mooie Panasonic Quintrix gezien, en deze lijkt er wel erg veel op.
Zou graag je algemene ervaring met het toestel horen.
(Zou ook graag horen welke dashboard dat op je Xbox is, maar doe dat maar via mail of PM.)
Xbox Live Gamertag : Mr Graveheart
Maybe... als je kijkt naar een Siltech doos, dan moeten wij GOTers je zeker begraven?quote:deepspace schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:35:
[...]
Voor 250 euro een doos zonder filters en frutsels en 8 aansluitingen (ook dat woord slechts erbij)
IMHO ben je dan toch echt ziek als je dat koopt. Een doos van 10 euro doet hetzelfde
. Doe mijn dan maar gewoon een DIY filter voor een paar euro
Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam
Reg. datum: 31 januari 2003
Maar heeft het nut als je de basspijpen van je boxen dichtstopt met schuim om zo je bas strakker te maken of loop ik zo een risico dat ik me boxen sloop ?
Het gaat om zo een speaker

Op zich ben ik goed tevreden met deze boxen maar alleen als ik me set wat harder zet trilt en dreunt alles mee op me kamer.
Bas van Heel wijzigde dit bericht 25-11-2004 17:57 (40%)
Asus P5N32-SLI premium - Core 2 Duo E6700 - 2 GB PC6400 Corsair XMS - Asus EN8800GTX - WD 74 GB Raptor - 2 x WD 250 GB Caviar - 1 x WD 750 GB Caviar - Zalman 600 Watt - Soundblaster Xfi platinum - Logitech MX5000 - Creative Gigaworks S750
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
quote:XanderH schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:39:
Sterker nog, bij Mission speakers krijg je stukken schuimrubber ter grootte van je basreflex-buizen erbij
Bij Kef ook als het goed is.
Ben zelf op jacht naar mooi paartje q55 of q65
\_Specs_/ [b]
quote:ZiegoM schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:51:
[...]
Bij Kef ook als het goed is.
Ben zelf op jacht naar mooi paartje q55 of q65
Klopt
En ik naar een paar Q5's
ga op zoek naar een stel demo's ofzo.. Ik heb ook net een stel tweedehandsjes besteld voor een erg acceptabele prijs die ik dus binnenkort maar als rears ga gebruiken! Gebruikte speakers brengen het misschien iets dichter richting je budget!quote:Dupje schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:05:
[...]
Klopt
En ik naar een paar Q5'sOoit, that is
Gemineye wijzigde dit bericht 26-11-2004 21:23 (4%)
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.