quote:nxxt schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:46:
[...]
Misschien is het te zwaar voor zijn pc of vind hij het bloatware... twee veelgehoorde argumenten.
Hoewel je gelijk hebt dat het een reden zou kunnen zijn, is het helaas maar 1 argument
Probeer je "kunsten" wat meer te verfijnen, de overgangen zijn nogal "cru" her en der:quote:jarnotjuh schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:26:
Dat is het tot nu toe, maar hoe nu verder? De gradient opties heb ik nu wel zo gehad, en een beetje saaie filters toepassen heb ik ook wel gezien.
(het is wat duidelijker op de "grote" afbeelding)En als je geen overgangen met gradiënts wil gebruiken, dan kun je eens kijken naar je eigen voorbeeld dat je aandroeg in je post. Daarin zitten hele mooie overgangen. Je eigen fantasie is de limit. Maar probeer vooral alle tools in PS onder de knie te krijgen. De "filters" zijn over het algemeen "not-done" omdat ze zo snel te herkennen zijn. Beginners worden vaak zo "gespot" omdat ze gewoon in het wilde weg wat filters aanklikken totdat het er leuk uit ziet, maar als je een beetje bedreven wordt in PS dan gebruik je ze zelden (ik tenminste wel). Ik moet overigens wel zeggen dat als je echt net pas bent begonnen met PS je het aardig weet te verbergen (hoewel je ook niet meteen een "pro" uitstraling hebt getoond, maar het is dus niet slecht voor een beginner...)
RobIII wijzigde dit bericht 15-07-2005 02:08 (24%)
May the Porsche be with you.
Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!

(als hij te groot is : hoe kan ik verkleinen?)