[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 27 november 2003
edit: dit mag je zeker hier niet vragen?...
SvenZ wijzigde dit bericht 06-12-2004 22:17 (24%)
quote:SvenZ schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:14:
inline frame ja, jullie zijn daar geen fan van, hoe kan ik het beter oplossen?
edit: dit mag je zeker hier niet vragen?...
Heel kort; splits dat hele frame (dus waar je teksten inkomen) TOT aan die vouw... En je onderste balk is dus gedeeltelijk wit met bruin frame-pje...
Tis ff te laat voor om nog duidelijker te zijn.
Gaat dit om een restaurant? Ik ga iig nooit eten bij een restaurant waar er een beest over de taart looptquote:fooker schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:19:
Ik heb weer eens een gooi gedaan, naar een leuke template..
Dit als proef...
[afbeelding]
C&C pleees
offtopic:
ik zie net al 2 dingetjes, die dwars balk in de content box is niet goed.
en de txt in een ander content boxje ook nog niet.
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Wel een beetje ranzig gecomprimeerd zie ik.
De kerstboom heb ik trouwens van een stockfoto site gehaald, ik had niks toepasselijks in mijn eigen archief.

freakstar wijzigde dit bericht 07-12-2004 10:50 (28%)
quote:DNi-Cow schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:19:
[...]
Al is geprobeerd om de y door te laten lopen uit de ronding van de d?
Multimedia kan je laten staan, maar misschien dat je hem zo verkleind dat ie onder jord kan.
Misschien heb je er wat aan.
is misschien heel leuk..sta alleen met de keuze.. of beeldmerk.. of mijn naam "mooier"
Ik zla het maar weer eens normaal doen denk ik
dus.. zet de lettertypes normaal in "TW Cent MT"
en dan houd ik het beeldmerk zo. Wel zo mooi... ik kan bezig blijven zo denk ik.. misschien bij de volgende layout van de website weer het logo veranderen wellicht..maar moet er eerst maar eens leren hoe ik wat fatsoenlijks kan maken.
Kan best een beetje ontwerpen..maar logo's pruts ik maar wat aan.
btw.. over die kerstkaart.. gooi em eens door de autolevels heen ofzo
en "wenst u" valt een beetje weg in het geheel. Probeer het eens met rood?
Gitaarwerk wijzigde dit bericht 07-12-2004 11:35 (13%)
quote:leokennis schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:23:
[...]
Gaat dit om een restaurant? Ik ga iig nooit eten bij een restaurant waar er een beest over de taart loopt
Ja dat klopt, maar dat beest
Het is namelijk een IJs salon.
40D | 17-55IS f/2.8 | 85 f/1.8 | 35mm f/2.0 | 430EX | - Atfook Fotografie te Simpelveld - bruidsfotografie, foto reportages, feestjes | - timodefotograaf
quote:fooker schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:19:
Ik heb weer eens een gooi gedaan, naar een leuke template..
Dit als proef...
[afbeelding]
C&C pleees
offtopic:
ik zie net al 2 dingetjes, die dwars balk in de content box is niet goed.
en de txt in een ander content boxje ook nog niet.
"IJssalon" is één woord, en het is een gruwelijk lelijk lettertype. "San" en "Marco" staan te ver van elkaar af. Nu zie ik ook dat de S en M Courier zijn terwijl "an" en "arco" in een ander font zijn; schaam je!
Het menu heeft items van verschillende grootte. Kleuren zien er niet echt smakelijk uit. De ijstaart die je als voorbeeld neemt - ze hebben vast wel wat smakelijkers in hun assortiment, een mooie coupe of zo; en als er dan een foto van genomen wordt, pas dan de kleuren en de helderheid aan (is nu veel te dof). Je probeert vrij veel gebruik te maken van niet-transparante delen in de layout, maar de taart maak je wel doorzichtig (niet goed).
Dus: beter font kiezen. Gaat dit niet vanwege een of ander logo dat iemand ooit in 1983 heeft bedacht; jammer; nieuw logo aanraden. Betere kleuren; ijs heeft heldere, lichte kleuren, dit is meer speculaas/pepernoten-tint. Betere foto's met meer contrast en betere belichting, en: gebruik de Guides en Grid in Photoshop, zo houd je al je spul op hetzelfde formaat.
Yoozer wijzigde dit bericht 07-12-2004 23:38 (6%)
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
http://icezaz.com
ich bin ein Berliner :)
Reg. datum: 30 januari 2004
het "wenst u" is een beetje onduidelijk, zou ik iets meer naar voren proberen te brengen met bijv ook een stroke of shadow ofzo, just try itquote:freakstar schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:48:
Gister voor m'n vader een kerstkaart gemaakt, lekker simpel.
Wel een beetje ranzig gecomprimeerd zie ik.
De kerstboom heb ik trouwens van een stockfoto site gehaald, ik had niks toepasselijks in mijn eigen archief.
[afbeelding]
Asus A8N SLI Deluxe || 64 Bit 3500+ Winchester || 1024 mb Corsair TwinX 2-2-2-5 || Asus Sli 6600 GT || Watercooled ||
Reg. datum: 12 september 2004

front back

inlay (zit achter de cd):

voor de gein vandaag nog dit gemaakt. Ik zit vaak op irc met iemand te lullen over typical nerd stuff dermee
helaas niet veel tijd dezer dagen om iets groots te maken dat niet voor school is, nu moeten we de schoolsite redesignen en enkele pagina's uitwerken

bonzz.netninja wijzigde dit bericht 09-12-2004 00:29 (6%)
Reden: typo's
ich bin ein Berliner :)
Let op: Al mijn reacties zijn relatief!
quote:SvenZ schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:17:
Ik heb al in een eerder topic tips gekregen over een website die ik aan het maken was.
Deze website is nu bijna af en ik wil graag jullie comments. Het is voor een bedrijf waar jullie waarschijnlijk nooit iets mee te maken zullen hebben dus dit is bepaald geen spam/reclame.
http://www.emineo.nl
Niet zozeer design, maar meer over crossbrowser compatibiliteit en w3c enzo:
Je gebruikt dit: • (volgens mij bestaat er ook iets als & middot ; maar dat weet ik niet helemaal zeker) en het copyright-teken in plaats van & copy ; dat mag niet van de w3c validator.
Ook maak je de tabel met hoogte 100% en ook nog de iframe met 100%. Dit is niet netjes/mag niet/whatever hebben ze me ooit eens verteld bij opera (en opera 7.54 en 7.60 build 7364b geven de pagina ook maar op de helft van het beeld weer)
Netter zou een frameset zijn, met [fixed hoogte],*,[fixed hoogte], of (naar mijn mening) nog beter een uber1337 XHTML 1.0 Strict & CSS2 compatible website die samengevoegd wordt dmv includes, bijvoorbeeld met php of asp, en niet met frames. Maar dat uber1337 XHTML 1.0 Strict & CSS2 hoeft niet per se.
zeekoe wijzigde dit bericht 13-12-2004 21:26 (3%)
`-.-`-.-`-.-`

Even Cornholio overgetrokken en een EPS'je van gemaakt.
Weet ik ook hoe ik dat moet doen
LastFM - Vancouver Blog - 30D // 40D // 17-55/2.8
Ohhh cool, ben jij zo lief om mij dat EPSje te sturen?quote:Phreak schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:59:
[afbeelding]
Even Cornholio overgetrokken en een EPS'je van gemaakt.
Weet ik ook hoe ik dat moet doen
We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.
quote:MaNiC_MiNd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:23:
[...]
Ohhh cool, ben jij zo lief om mij dat EPSje te sturen?![]()
Stuur maar ff een mailtje naar phreak!op!schmuck!punt!nl, dan reply ik je met daarin de EPS
Hoe kan ik een EPS zo opslaan dat alle layers en paths samengevoegd zijn? Dit zodat er niks aan veranderd kan worden, maar dat de paths nog wel zichtbaar zijn bij het selecteren van de afbeelding in Illustrator. Is niet voor deze EPS, gewoon in het algemeen
LastFM - Vancouver Blog - 30D // 40D // 17-55/2.8

onderdeel van een CMS...
Erg zakelijke uitstraling; ik heb alleen 1 commentaar puntje. De marge van je tekst, tov je menu, is erg klein en dat leest erg onprettig.quote:
quote:Rowanov schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:37:
Erg zakelijke uitstraling; ik heb alleen 1 commentaar puntje. De marge van je tekst, tov je menu, is erg klein en dat leest erg onprettig.
thnx! ik ga daar gelijk aan werken!
iets anders:

staat nog in de kinderschoenen...
Als je meerdere layers hebt moet je gewoon alles selecteren en groeperen. Dan komt het op 1 enkele layer terecht. Als je het nog wat beter wilt doen: alle strokes (Object > Path > Outline stroke) even omzetten naar shapes en die met elkaar mergen. Dan wordt 't reverse-engineeren al wat lastiger. De beste beveiliging is nog altijd wel een JPG'jequote:Phreak schreef op woensdag 15 december 2004 @ 01:10:
[...]
Stuur maar ff een mailtje naar phreak!op!schmuck!punt!nl, dan reply ik je met daarin de EPS
Hoe kan ik een EPS zo opslaan dat alle layers en paths samengevoegd zijn? Dit zodat er niks aan veranderd kan worden, maar dat de paths nog wel zichtbaar zijn bij het selecteren van de afbeelding in Illustrator. Is niet voor deze EPS, gewoon in het algemeen
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.