[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicEn wat dacht je van een leuke serie grassprieten met klaproos en misschien een vlindertje in heel donkerbruin er op de 'voorgrond' voor? Dat breekt het beeld een beetje, het lijkt nu zo plat. Je zou in plaats van die lichtste kleur bruin als lucht ook een hele rustige fade (misschien maar voor 50%) naar een foto van jullie twee kunnen maken.Bovenaan 50% zand / 50% foto, onderaan (bij de heuvelrand) gewoon zandkleur. En die foto lekker blurry houden, weinig herkenbaar.
Want als je lang genoeg in die kamer slaapt zie je dat zovaak dat je er vanzelf de foto in terugherkent
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
ik wil de plaat eigenlijk wel zo veel mogelijk in vectors houden. Ik weet ook nog niet op welk formaat hij gedrukt wordt.
Toch bedankt voor je tips

Reg. datum: 30 november 2004
onder het onderstaande linkje bevind zich een opzetje voor wat in principe een portfolio zou kunnen gaan worden. tis nog vooral een oefening in Flash, wat ik na een berg html-frustratie toch maar es wou uitproberen
http://spike.oli.tudelft.nl/punch-h2/koen/portfolio4.html
tot zover op en/of aanmerkingen? tis heel eenvoudig nog allemaal, maar een derde er een kritische blik op laten werpen werkt altijd erg inspirerend.
weet je hoe verwarrend dat ding is? Het werkt niet echt prettig, zo'n navigatiequote:koen_l schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:18:
hoi hoi. ik ben nieuw hier (afgezien van het feit dat ik al redelijk wat rondgekeken heb natuurlijk).
onder het onderstaande linkje bevind zich een opzetje voor wat in principe een portfolio zou kunnen gaan worden. tis nog vooral een oefening in Flash, wat ik na een berg html-frustratie toch maar es wou uitproberen![]()
tot zover op en/of aanmerkingen? tis heel eenvoudig nog allemaal, maar een derde er een kritische blik op laten werpen werkt altijd erg inspirerend.
quote:koen_l schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:18:
hoi hoi. ik ben nieuw hier (afgezien van het feit dat ik al redelijk wat rondgekeken heb natuurlijk).
onder het onderstaande linkje bevind zich een opzetje voor wat in principe een portfolio zou kunnen gaan worden. tis nog vooral een oefening in Flash, wat ik na een berg html-frustratie toch maar es wou uitproberen![]()
Ik vind het idee erg leuk, het speelt allemaal wel een beetje te langzaam af. En het lettertype zou ik niet verdana laten, dit lettertype maakt het geheel een beejte oudbollig.
ik zou verder geen kleuren gebruiken. alleen dat oranje zou ik vervangen door een andere kleur, ik denk dat rood of felblauw beter tot zijn recht komt.
Verder zit dit wel op de rand van 2d, het is meer webdesign en eigenlijk mag je dat hier niet posten
Hugo790 wijzigde dit bericht 30-11-2004 15:30 (5%)
Ik ben er nog niet uit welke het gaat worden van de 2
http://www.jordyhoutman.com/logo2.jpg (+/- 40kb )
oh ja..lettertype wil ik nog wat anders voor..heb dit even nog tijdelijk gedaan.
even een uitleg bij dit logo
De vorm is een heel sterk gestileerd bijna abstracte J van mijn voornaam.
De vorm lijkt een beetje op een zwaan.. Een zwaan staat voor sierlijkheid. Ik heb een gestileerde zwaan, wat wilt zeggen dat ik zowel sierlijk als modern kan combineren en wat een beetje duid op veelzijdigheid..
misschien wat over de boot getild, maar je moet jezelf verkopen he
verder de kleur blauw omdat deze goed bij mij past. (ook de kleur van mijn ogen..
dus.. graag comments hierop.. Dit is wel zo een beetje men eerste echte logo
Gitaarwerk wijzigde dit bericht 02-12-2004 00:31 (77%)
Reg. datum: 30 november 2004
koen_l wijzigde dit bericht 02-12-2004 00:34 (3%)
Ik ben er nog steeds niet uit welke ik de mooiste vind.. de gevulde of ongevulde cirkel. Maar..dat laat ik aan de meningen over denk ik!
Ik zal een assosiatie doen die je niet wilt. Het is ook net een zwaan, of een sanitair bedrijf. Het blauw is kil, koud, grauw, niet fel, niet bloeiend. Multimedia, wat stel je je daar bij voor, een rondje met een letter? Natuurlijk is het wel goed, het is een logo waar aandacht aan besteed is. Maar kijk eens beter, wat wil je communiceren? Bereik je dat nu?
Op grond van...
quote:upselen schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:23:
Jordy Multimedia.
Ik zal een assosiatie doen die je niet wilt. Het is ook net een zwaan, of een sanitair bedrijf. Het blauw is kil, koud, grauw, niet fel, niet bloeiend. Multimedia, wat stel je je daar bij voor, een rondje met een letter? Natuurlijk is het wel goed, het is een logo waar aandacht aan besteed is. Maar kijk eens beter, wat wil je communiceren? Bereik je dat nu?
simpel.. ik wil alleen puur laten zien wat ik een beetje doe. Het is meer voor een toelatingsproject dan om mezelf echt te verkopen. Ik vind dit altijd een moeilijke vraag..."wat wil je er mee bereiken". Ik wil in eerste stantie niet het multimedia eruit laten blijken maar eerder de persoonlijkheid. Ik vind het logo iets te statisch misschien voor "multimedia" eruit te laten blijken.
De zwaan heb ik daarom ook gekozen om niet die "extra" vleugel erbij te maken (zoals ik dat eerst wel heb gedaan)
Persoonlijk vind ik hem te strak voor een sanitair bedrijf. Ik vind em wel erg veel weg hebben ook op een macromedia logo (oudere versies <4 ). De kleur ben ik het misschien mee eens.. het is wat grauw ja...
quote:Simon schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:24:
je fonts zijn nog steeds niet top, hijs wel strakker, maar nog steeds is hij nog niet 'top'
i know
Ik ben nog steeds op zoek naar fonts. Ik ben een slechte als het gaat om logo's en fonts.. ik ben na het 1e jaar grafisch lyceum eraf gegaan (ivm een aantal dingen). Ik had in gedachte "Handel Gothic" maar dat is blijkbaar een oudje
Heeft iemand een tip voor een strak fontje (niet te duur...) sans-serif, en modern. ?

artefacts door resize op got
ik zit alleen nog te denken om multimedia weg te halen. Dat komt toch wel tevoorschijn op waar het komt te staan.
Gitaarwerk wijzigde dit bericht 05-12-2004 17:07 (62%)
Ik zou Amerika Sans of DF Temple veel meer wat vinden
Ik heb even met DF Temple zitten figolieren, daar is ngo best wel wat leuks uit te krijgen, als je stokjes en haken aan elkaar gaat verbinden enzo
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Dit als proef...

C&C pleees
ik zie net al 2 dingetjes, die dwars balk in de content box is niet goed.
en de txt in een ander content boxje ook nog niet.
fooker wijzigde dit bericht 05-12-2004 20:22 (51%)
40D | 17-55IS f/2.8 | 85 f/1.8 | 35mm f/2.0 | 430EX | - Atfook Fotografie te Simpelveld - bruidsfotografie, foto reportages, feestjes | - timodefotograaf
quote:Dark Blue schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:07:
Ik vind het wel snel gedaan zeg, je bent door die fonts heen gerauschd en hebt er zo snel al iets uitgeplukt... wat ik eigenlijk weer helemaal niet bij die cirkel vind staan. Jordy is verticaal gestretched, multimedia lijkt weer horizontaal gestretched... vind het nou niet echt, joehoe.
Ik zou Amerika Sans of DF Temple veel meer wat vinden...
Ik heb even met DF Temple zitten figolieren, daar is ngo best wel wat leuks uit te krijgen, als je stokjes en haken aan elkaar gaat verbinden enzo...
om heel eerlijk te zijn vind ik het persoonlijk niets.. ik heb wel de multimedia nu weg gehaald en de letters wat breder gemaakt.
ik vind het persoonlijk nu wel goed eigenlijk...
Reg. datum: 16 december 2002
quote:Gitaarwerk schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:46:
schop em nog even.
[afbeelding]
artefacts door resize op got
ik zit alleen nog te denken om multimedia weg te halen. Dat komt toch wel tevoorschijn op waar het komt te staan.
Al is geprobeerd om de y door te laten lopen uit de ronding van de d?
Multimedia kan je laten staan, maar misschien dat je hem zo verkleind dat ie onder jord kan.
Misschien heb je er wat aan.
quote:monkee schreef op maandag 06 december 2004 @ 03:57:
Aantal plaatjes
Ik ben helemaal nieuw in het 2D-topic, maar dit viel me even op:
In je briefing-plaatje staat "Attachement", maar volgens mij is het "Attachment". En ook "Aproved" in plaats van "Approved".
Ow, en een paperclip; op het plaatje lijkt het alsof de foto met de paperclip aan het A4tje moet zitten. Ik ken weinig paperclips die in het midden van een A4tje vasthechten.
MAX3400 wijzigde dit bericht 06-12-2004 14:45 (12%)
alienfruit wijzigde dit bericht 06-12-2004 15:44 (32%)
Reg. datum: 27 november 2003
Deze website is nu bijna af en ik wil graag jullie comments. Het is voor een bedrijf waar jullie waarschijnlijk nooit iets mee te maken zullen hebben dus dit is bepaald geen spam/reclame
http://www.emineo.nl
SvenZ wijzigde dit bericht 06-12-2004 21:19 (3%)
quote:SvenZ schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:17:
Ik heb al in een eerder topic tips gekregen over een website die ik aan het maken was.
Deze website is nu bijna af en ik wil graag jullie comments. Het is voor een bedrijf waar jullie waarschijnlijk nooit iets mee te maken zullen hebben dus dit is bepaald geen spam/reclame.
http://www.emineo.nl
Ik gebruik geen IExplore maar Firefox. En met de standaard tabbed browsing en address bar, loop ik tegen de volgende punten aan:
- Index-pagina met "Enter here" vertoont een scroll-bar omdat dat Netstat-tellertje in de weg zit.
- Onderin is niks klikbaar qua mail-adres ofzo.
- Bij Contact valt de routebeschrijving over "die vouw" in de achtergrond.
Dat is het voorlopig ff.
Reg. datum: 27 november 2003
quote:MAX3400 schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:43:
[...]
Ik gebruik geen IExplore maar Firefox. En met de standaard tabbed browsing en address bar, loop ik tegen de volgende punten aan:
- Index-pagina met "Enter here" vertoont een scroll-bar omdat dat Netstat-tellertje in de weg zit.
- Onderin is niks klikbaar qua mail-adres ofzo.
- Bij Contact valt de routebeschrijving over "die vouw" in de achtergrond.
Dat is het voorlopig ff.
- Dat tellertje is nog niet zo fantastisch, probeer ik nog een beetje onopvallend te plaatsen
- Klikbare links onderaan ben ik vergeten....oeps
- En aan die vouw ga ik wat aan doen!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.