quote:
Ik had het wel opgepakt maar afhankelijk van hun reactie had ik het wel/niet teruggegeven. Als ze gelijk beginnen te spammen met "GIMME BACK GIMME BACK" of zoiets dan is het Save->Exit Game maar als ze een beetje normaal reageren dan geef ik het echt terug.
Ik ben gewoon van mening dat je in zo'n spel net zoals in het "echte leven" je je tegenover jezelf moet kunnen verantwoorden en moet leven volgens de, misschien wat naieve en ouderwetse spreekwoorden "wie goed doet, die goed ontmoet" en "doe niet tot een ander wat je zelf niet wil dat jou geschiedt".
Toen ik zelf opgelicht was omdat ik domweg niet op zat te letten was het wel even moeilijk om me daaraan te houden maar ik heb toen even niet gespeeld totdat ik me erin kon berusten en join nu weer de "Help me with ..." games om andere mensen te helpen.
In dit geval kan ik het nog wel een beetje begrijpen dat je het gehouden hebt maar als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het die gasten die scammen en dan helemaal die gasten van de blizzhackers site die lopen te zeiken dat ze gescammed zijn terwijl ze zelf probeerden te scammen en daarvoor nog apetrots zijn dat ze een of andere beginneling hebben opgelicht voor een Pul.
Maar nu even iets anders, is er iemand die mij kan helpen levelen op de Classic Ladder, ik heb met veel moeite een paladin naar ongeveer lvl 35 gebracht maar ik wil er eigenlijk een Frozen Orb sorc naar ongeveer lvl 70/80 brengen.
Als tegenprestatie kan ik op Expansion Ladder TeleBaal runs voor je doen op Normal of Nightmare en/of je boosten door Hell.
(Die binnen 2 uur van 1 naar 80 voor HR+ lukt mij denk ik niet maar ik zal toch een aardig eind komen volgens mij.)
Trouwens nog 2 bekende URL's die wel handig zijn in de startpost volgens mij:
de Europe Ladder price list :
http://www.gamescafe.net/diablo2/pricelist.asp?list=Europe
De weapon speed calculator :
http://diablo2.ingame.de/...ponspeed.php?lang=english
Mijn D2X SCL accounts zijn Sponsbob en Pronkie
Lister wijzigde dit bericht 13-11-2004 02:40 (4%)