Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wie is er nog altijd bezig voor de MEGA 5 Dec PULSE, 'k heb al zo'n 250K gespraard en hoop tegen 5 dec tegen de 500 - 750K te zitten. :) MEGA PULSE :p

Website : Webtrix
WhatPulse : Join het GoT Pulse-Team!

Foto materiaal:
Nikon D70s | Nikor AF-S DX 18-70mm | Nikon SB600

Schiet aardig op hier |:( Heb net nog gepulsed, niet erg slim, maar ik ga nu pas op 5 dec. weer pulsen. Heb er al weer ruim 20k. 8)7

..::: specs :::..

doe nog mee voor de megapulse, maar had vanmorgen per ongeluk gepulst... maar goed... echt heel snel gaat t niet bij mij; zeg 10k per dag, maar goed alle beetjes helpen he ;)

vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben

La Marmotte

* Januszjes Doet ook mee

Hoe zie je de stats van je computer dan en wat gebeurd er als je op pulse klikt? Dat snap ik nog niet helemaal. Hopelijk lever ik een goede bijdrage ;)

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

Ik ben ook maar begonnen met sparen voor de 5 December pulse, alleen ben ik nu weer wat GameCube-games van stal aant halen en die buttons tellen niet mee met de keys helaas... ;)
Ik schat toch wel rond de 250k keys te hebben rond die tijd. :) Kzal es ff wat op IRC gaan hangen. :P

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002

quote:
I_M_P_A_C_T schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:25:
Wie is er nog altijd bezig voor de MEGA 5 Dec PULSE, 'k heb al zo'n 250K gespraard en hoop tegen 5 dec tegen de 500 - 750K te zitten. :) MEGA PULSE :p
* meld :)

Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik heb nu al een hele tijd niet meer gepulst en daardoor wat opgespaard (148k). Dus ik spaar nog wel even door tot 5 december.

Ik doe ook mee, er wordt nu aardig veel druk gezet op mn profielwerkstuk dus heb aardig wat keys rond de tijd van de MegaPulse, vermoed dat ik zo rond de 300k uit ga komen.

Is zo'n profielwerkstuk toch nog ergens goed voor! :9
ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
10 113 (126) +13 nero355 1.136.351 (+101.489) 311.203 (+29.460)
Heeft die domme fout toch nog iets opgeleverd :D

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

La Marmotte

Eventjes beetje gezocht maar het komt er dus op neer dat als je op pulse drukt je gegevens worden geupdate op de site. Kan iemand dit bevestigen?

Kan je trouwens met meerdere pc's op een account meedoen?

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

quote:
Januszjes schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:31:
Eventjes beetje gezocht maar het komt er dus op neer dat als je op pulse drukt je gegevens worden geupdate op de site. Kan iemand dit bevestigen?
Jup, exact :)
quote:
Kan je trouwens met meerdere pc's op een account meedoen?
Ja, het kan wel, alleen als je wilt sparen kun je niet vlak achter elkaar 2 PC's pulsen... je AvKPS tussen 2 pulses mag namelijk niet hoger dan 7 zijn :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

La Marmotte

quote:
XanderH schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:34:
[...]
Ja, het kan wel, alleen als je wilt sparen kun je niet vlak achter elkaar 2 PC's pulsen... je AvKPS tussen 2 pulses mag namelijk niet hoger dan 7 zijn :)
En wat is het AvKPS precies?

average keys per second

Dit is om het cheaten tegen te gaan als je normaal op 1 pc bezig zou zijn. Er wordt gemeten hoeveel tijd er verstreken is tussen het nu te pulsen aantal en het vorige pulstijdstip. Als er in die tijd meer dan 7 aanslagen per seconde zijn gemaakt wordt er niet gepulst, de site vermoedt dan dat je een cheater bent.

Dit probleem heb je dus ook als je met meerdere computers vlak achter elkaar pulst -> de tijd tussen de pulses wordt te klein om het hele aantal te versturen / je AvKPS zit boven de 7, althans dat denkt whatpulse.com

SandaX wijzigde dit bericht 24-11-2004 18:23 (4%)

quote:
XanderH schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:34:
[...]

Jup, exact :)

[...]

Nou het eigenlijk niet extact wat hij zegt, het is namelijk zo dat je keys in je buffer (dus op je pc) verzonder worden naar de server, dus op je pc gaan ze weg en op de wp site komen ze erbij, hier kan je dan vervolgens kijken hoeveel keys je hebt, of je kan natuurlijk zo'n l33t sig maken 8)
quote:
FrostXL schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:30:
[...]

Nou het eigenlijk niet extact wat hij zegt, het is namelijk zo dat je keys in je buffer (dus op je pc) verzonder worden naar de server, dus op je pc gaan ze weg en op de wp site komen ze erbij, hier kan je dan vervolgens kijken hoeveel keys je hebt, of je kan natuurlijk zo'n l33t sig maken 8)
zoiets zeg Januszjes, als je pulsed wordt de info op de site geupdate... oftewel, de keys die je nog lokaal hebt staan naar de site gestuurd... nouja, het is maar hoe je het leest natuurlijk ;)

3 miles up, 3 miles down!

Jaja nog maar 299000 stuks voordat we op de tweede plaats staan :D

We stand alone Together

quote:
Currahee schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:42:
Jaja nog maar 299000 stuks voordat we op de tweede plaats staan :D
En nu weer 489325? :P Negatieve output? :(

Reg. datum: 19 september 2004

oops ik pulste net ook mijn gespaarde keys weg. was niet echt de bedoeling. nou ja ik heb voor 5 december wel weer 200 - 300. en anders spaar ik nog ff door tot 1 januari

quote:
redrock schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:41:
oops ik pulste net ook mijn gespaarde keys weg. was niet echt de bedoeling. nou ja ik heb voor 5 december wel weer 200 - 300. en anders spaar ik nog ff door tot 1 januari
het brengt ons wel akelig dicht bij plaats 2 ineens... zet iemand de taart vast klaar? :P

La Marmotte

Waarom zouden we alles niet mogen pulsen dan? Willen we een soort sinterklaas cadeautje? Heb nu alweer 10k tikjes in 2 uurtjes

quote:
Januszjes schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:44:
Waarom zouden we alles niet mogen pulsen dan? Willen we een soort sinterklaas cadeautje? Heb nu alweer 10k tikjes in 2 uurtjes
Je mag best pulsen, alleen er zijn een aantal mensen die sparen voor een megapulse op 5 dec ;)

La Marmotte

quote:
XanderH schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:46:
[...]

Je mag best pulsen, alleen er zijn een aantal mensen die sparen voor een megapulse op 5 dec ;)
Danku, dan zal ik wel even meedoen met wachten :)

0.o.O
Reg. datum: 11 februari 2004

quote:
redrock schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:41:

200k-300k in 11 dagen?
w00h best veel:P

edit:

oh lol heb 200k in eehm 13 dagen :P
lijkt veel :9

XyS wijzigde dit bericht 24-11-2004 20:54 (10%)

Reg. datum: 19 september 2004

http://img85.exs.cx/img85/5049/NR1.jpg

NR 2!!!

LAAT HET BIER MAAR KOMEN

(ik doe behoorlijk veel ut2004 demo _/-\o_ de laatste tijd. zo kan ik op een dag wel 70 k aan key's halen. en we hebben nog twee weekenden voor de boeg. dus dat moet wel lukken 200k - 300k)

redrock wijzigde dit bericht 24-11-2004 20:58 (55%)

0.o.O
Reg. datum: 11 februari 2004

w000hh0000 2de:D

hoeveel jaar nog tot 1?:P
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ik wou op 5dec alles pulsen, heb ik per ongeluk dubbel geklikt op m'n "W" en nu is hij gepulsed :( :(. Als die moeite voor niets :(. 250K wel erbij maar toch 8)7

Website : Webtrix
WhatPulse : Join het GoT Pulse-Team!

Foto materiaal:
Nikon D70s | Nikor AF-S DX 18-70mm | Nikon SB600

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws