Website : Webtrix
WhatPulse : Join het GoT Pulse-Team!
Foto materiaal:
Nikon D70s | Nikor AF-S DX 18-70mm | Nikon SB600
vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben
Hoe zie je de stats van je computer dan en wat gebeurd er als je op pulse klikt? Dat snap ik nog niet helemaal. Hopelijk lever ik een goede bijdrage
Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.
Ik schat toch wel rond de 250k keys te hebben rond die tijd.
Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"
* meldquote:I_M_P_A_C_T schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:25:
Wie is er nog altijd bezig voor de MEGA 5 Dec PULSE, 'k heb al zo'n 250K gespraard en hoop tegen 5 dec tegen de 500 - 750K te zitten.MEGA PULSE
Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik heb nu al een hele tijd niet meer gepulst en daardoor wat opgespaard (148k). Dus ik spaar nog wel even door tot 5 december.
Is zo'n profielwerkstuk toch nog ergens goed voor!
Heeft die domme fout toch nog iets opgeleverdquote:10 113 (126) +13 nero355 1.136.351 (+101.489) 311.203 (+29.460)
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Kan je trouwens met meerdere pc's op een account meedoen?
Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.
Jup, exactquote:Januszjes schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:31:
Eventjes beetje gezocht maar het komt er dus op neer dat als je op pulse drukt je gegevens worden geupdate op de site. Kan iemand dit bevestigen?
Ja, het kan wel, alleen als je wilt sparen kun je niet vlak achter elkaar 2 PC's pulsen... je AvKPS tussen 2 pulses mag namelijk niet hoger dan 7 zijnquote:Kan je trouwens met meerdere pc's op een account meedoen?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
En wat is het AvKPS precies?quote:XanderH schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:34:
[...]
Ja, het kan wel, alleen als je wilt sparen kun je niet vlak achter elkaar 2 PC's pulsen... je AvKPS tussen 2 pulses mag namelijk niet hoger dan 7 zijn
Dit is om het cheaten tegen te gaan als je normaal op 1 pc bezig zou zijn. Er wordt gemeten hoeveel tijd er verstreken is tussen het nu te pulsen aantal en het vorige pulstijdstip. Als er in die tijd meer dan 7 aanslagen per seconde zijn gemaakt wordt er niet gepulst, de site vermoedt dan dat je een cheater bent.
Dit probleem heb je dus ook als je met meerdere computers vlak achter elkaar pulst -> de tijd tussen de pulses wordt te klein om het hele aantal te versturen / je AvKPS zit boven de 7, althans dat denkt whatpulse.com
SandaX wijzigde dit bericht 24-11-2004 18:23 (4%)
Nou het eigenlijk niet extact wat hij zegt, het is namelijk zo dat je keys in je buffer (dus op je pc) verzonder worden naar de server, dus op je pc gaan ze weg en op de wp site komen ze erbij, hier kan je dan vervolgens kijken hoeveel keys je hebt, of je kan natuurlijk zo'n l33t sig makenquote:XanderH schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:34:
[...]
Jup, exact
[...]
Ja, het kan wel, alleen als je wilt sparen kun je niet vlak achter elkaar 2 PC's pulsen... je AvKPS tussen 2 pulses mag namelijk niet hoger dan 7 zijn
zoiets zeg Januszjes, als je pulsed wordt de info op de site geupdate... oftewel, de keys die je nog lokaal hebt staan naar de site gestuurd... nouja, het is maar hoe je het leest natuurlijkquote:FrostXL schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:30:
[...]
Nou het eigenlijk niet extact wat hij zegt, het is namelijk zo dat je keys in je buffer (dus op je pc) verzonder worden naar de server, dus op je pc gaan ze weg en op de wp site komen ze erbij, hier kan je dan vervolgens kijken hoeveel keys je hebt, of je kan natuurlijk zo'n l33t sig maken
We stand alone Together
En nu weer 489325?quote:Currahee schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:42:
Jaja nog maar 299000 stuks voordat we op de tweede plaats staan
het brengt ons wel akelig dicht bij plaats 2 ineens... zet iemand de taart vast klaar?quote:redrock schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:41:
oops ik pulste net ook mijn gespaarde keys weg. was niet echt de bedoeling. nou ja ik heb voor 5 december wel weer 200 - 300. en anders spaar ik nog ff door tot 1 januari
Je mag best pulsen, alleen er zijn een aantal mensen die sparen voor een megapulse op 5 decquote:Januszjes schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:44:
Waarom zouden we alles niet mogen pulsen dan? Willen we een soort sinterklaas cadeautje? Heb nu alweer 10k tikjes in 2 uurtjes
Danku, dan zal ik wel even meedoen met wachtenquote:XanderH schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:46:
[...]
Je mag best pulsen, alleen er zijn een aantal mensen die sparen voor een megapulse op 5 dec
quote:redrock schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:41:
oops ik pulste net ook mijn gespaarde keys weg. was niet echt de bedoeling. nou ja ik heb voor 5 december wel weer 200 - 300. en anders spaar ik nog ff door tot 1 januari
200k-300k in 11 dagen?
w00h best veel:P
edit:
oh lol heb 200k in eehm 13 dagen
lijkt veel
XyS wijzigde dit bericht 24-11-2004 20:54 (10%)

NR 2!!!
LAAT HET BIER MAAR KOMEN
(ik doe behoorlijk veel ut2004 demo
redrock wijzigde dit bericht 24-11-2004 20:58 (55%)
hoeveel jaar nog tot 1?
Ik wou op 5dec alles pulsen, heb ik per ongeluk dubbel geklikt op m'n "W" en nu is hij gepulsed
Website : Webtrix
WhatPulse : Join het GoT Pulse-Team!
Foto materiaal:
Nikon D70s | Nikor AF-S DX 18-70mm | Nikon SB600