Gathering of Tweakers

Quicksearch
Kreeg vandaag het volgende mailtje (hoe ze aan mijn mailadres komen... zou het niet weten):
quote:

Good news though, As of the 12th November, www.4djsonly.com will go online, a completely new dj store with all the positive aspects the scene needs right now. With its headquarters and actual record store based in Zoetermeer, the Netherlands, it will ship the best dance music worldwide in a flash!

The store will be run by the best-kept secret of the trance scene, DJ Precision, also owner of the popular trance and progressive label Somatic
Sense,he now goes a step further and takes full control: to set up his own bigger and better record store. All to make sure dance music lovers all over the world can easily purchase quality music online!

Related links:

www.4djsonly.com

Ps: 4DJSONLY is not Only-DJS, any problems you may have experienced in the past with Only-DJ's are not a responsibility of 4DJSONLY

Na even gekeken te hebben blijkt het gebruikte webshop pakket identiek te zijn als die van only-djs. Vind ik jammer, aangezien ik het online beluisteren hiermee erg onprettig vind.
Misschien dat ze in hun aanbod erg spectaculair gaan worden anders snap ik niet waarom het hun wel zou lukken terwijl only-djs het niet redde.

Here I am, so what are you 2 other wishes?

IQ not less or equal

Nou dat online luisteren gaat ontzettend rottig, niet fijn.
Aanbod is ook nog om te janken maar goed, dat zal binnen de kortste keren wel weer goed komen.
Iig ik ben er morgen, rond 9 uur ofzo in Eindhoven al :P

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

Overclocker

quote:
ChojinZ schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 10:57:
[...]

Die contest, is die as zaterdag? Anders kom ik wel ff kijken. Ik woon namelijk tegenover de Tempel. BTW. stel je niet al te veel voor van het publiek. Voornamelijk 16-jarige breezah-kippie's.

lol.. k dan :D

Net ff snel een setje geklust.. 6 platen.. Mjah..hij klinkt wel lekker iig :) Als ik meer platen draai klinkt het niet.. te gehaast zeg maar. Beetje korte voorbereiding maar goed.

quote:
Vash schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 09:54:
[...]
Jup. Einde van de maand in Rumours.
Vet. Welke stijl?

Fewture wijzigde dit bericht 13-11-2004 12:40 (16%)

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

quote:
JasperT schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:48:
Kreeg vandaag het volgende mailtje (hoe ze aan mijn mailadres komen... zou het niet weten):

[...]

Na even gekeken te hebben blijkt het gebruikte webshop pakket identiek te zijn als die van only-djs. Vind ik jammer, aangezien ik het online beluisteren hiermee erg onprettig vind.
Misschien dat ze in hun aanbod erg spectaculair gaan worden anders snap ik niet waarom het hun wel zou lukken terwijl only-djs het niet redde.
WEllicht net iets betere organisatie :? Ik zet hem iig in de TS :)

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Beter zou er wat nieuwe apparatuur opgenomen worden in de intro van HtBaDJ. De Xone 92 (steeds populairder) had ik wel verwacht bij de high-budget mixers, en "de" oem-bakken (Synq XTRM, Reloop 6000, Stanton 150) worden door steeds meer mensen gekocht, en aanbevolen!

Goed, voor diegenen die nog geinteresseerd zijn: morgen om 14.00 uur bij de stand van Pioneer verzamelen?

Overclocker

Woei!!! Ik heb gewonnen!! :D :D Haha! 8)7

Overclocker

quote:
jadjong schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:37:
[...]

Was de rest echt zo slecht? :P

Grrrrrrrr :(

Toevallig ging het best goed ;) Over hoe goed de rest was laat ik me niet uit..dat zou lame zijn. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zwaar onder de indruk was van 1 DJ.. Ik dacht dat hij zou winnen eigenlijk..

Fewture wijzigde dit bericht 14-11-2004 01:26 (18%)

euhm, nou, morgen begint de dj expo, 14:00 uur bij Pioneer stand gaat nog steeds door?

http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen

ik zal er proberen te zijn als ik niet in een workshop zit...

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Nu met Mac Pro!

omg wat is het vroeg voor een zondag :( :/

maaaarrrr, de dj expo begint zo en ik vertrek om 10u :D
Ben zo rond uurtje of 12 dus in eindhoven en om 14:00 bij de stand van pioneer :) Meet me there :)

"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)

Relax, we understand j00

Ik ga er nu vandoor. FF aankleden e.d.

Er rijden geen treinen naar Den Bosch heb ik begrepen, dus ik hoop dat ik op tijd ben...

Is toch handig dat ik in Nuenen woon :P (6 km onder Eindhoven) en dat ik in 5 minuutjes daar ben :D

Relax, we understand j00

OK, tussen Eindhoven en den Bosch ook geen treinen. FF een vriend bellen of hij mee gaat, anders gaat dit feestje niet door voor mij en heb ik 11 euro voor niks uitgegeven :(

Reg. datum: 21 juni 2000

quote:
BtM909 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 09:09:
[...]

Kan je ze niet meteen vragen om die volume-verschillen te fixen? ;)
Is evt. ook een optie.

Hmh, ik heb de meeting (als die er was) gemist, want ik zat bij rob papen - sounddesign workshop (wat overigens NIET de moeite waard was, damn, die vent moet cursussen: "hoe lul ik 30 minuten over 1 LFO instelling" gaan geven).

IQ not less or equal

Meeting heb ik ook gemist, vond het overigens best tegenvallen, maar dat zal wel persoonlijk zijn.

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

Volgens mij was ik de enige die om 2 uur bij de Pioneer stand stond :)

Maar ik vond de expo juist hartstikke meevallen. Kon zien dat er veel aandacht aan was besteed, was erg veel te zien, heb wat leuke uitleg gehad (bv nieuwe ecler mixer, pioneer djv, etc). Wel veel onnuttig promo materiaal, maargoed, dat hoort erbij.
Ik heb de workshop gezien van de dj school maar dit sloeg nergens op, had verwacht/ gehoopt dat we zelf aan de gang mochten (wilde graag eens leren scratchen) maar dat viel tegen en we stonden met 15 min alweer buiten.

Toch ben ik er tevreden over en heb verder een leuke dag gehad.

Nu met Mac Pro!

* BezurK kon die hele pioneer stand niet vinden joh :/

alleen die van conijn-muziek (ofzo), maar die was officieel niet van Pioneer... ik zoeken zoeken zoeken, ja, tegen de tijd dat ik erachter kwam dat er dus geen stand van pioneer WAS was het alweer 14:30 en heb ik het maar opgegeven :P

maargoed, vond het wel een enerverende dag ;)
Heb eindelijk eens (20 minuten :P) met de Nuo5 gespeeld, nu weet ik het absoluut zéker! Dat wordt mijn volgende mixer... Wŕt een ding zeg! :D

en ff met die pioneer DVD dingen gespeeld, ook erg leuk :)
verder vond ik het, sja, niet echt baanbrekend ofzo. Ik bedoel, er stond weinig wat echt nieuw oid was. Allemaal spul wat gewoon al lang te koop was. Ik mistte ook nogal wat fabrikanten zoals bijvoorbeeld Vestax, Denon, Pioneer :?
Blijkbaar zien ze het nut van zo'n expo niet echt in... best jammer

"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)

Ik stond bij de stand waar een hele grote vlag van pioneer hing.. idd naast die van conijn.
Die nuo 5 heb ik ook uitgeprobeerd en ff uitleg over gekregen: erg mooi apparaat, werkt erg fijn en overzichtelijk.
Idd miste ik ook denon, en numark (alhoewel ik dat wel hier en daar zag maar niet als aparte stand). Misschien dat een volgende expo nog uitgebreider is..

quote:
OverSoft schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:05:
Hmh, ik heb de meeting (als die er was) gemist, want ik zat bij rob papen - sounddesign workshop (wat overigens NIET de moeite waard was, damn, die vent moet cursussen: "hoe lul ik 30 minuten over 1 LFO instelling" gaan geven).

hee ik ook :D

en ik vond z'n workshop zeker wel erg uitgebreid, het is wel enorm veel stof wat je er in een uur tijd doorheen gejaagd krijgt, en ik had het idee dat de helft van de mensen die in de workshop zaten uberhaupt nog nooit van 'LFO' gehoord hadden.

verder ben ik JasperT nog tegengekomen tijdens de loterij, en daarna rond een uur of 4 de trein naar huis gepakt...

al met al was het me het dagje wel :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Relax, we understand j00

Ik kwam pas rond een uur of 4 daar aanzetten, daar weinig nieuwe gear gezien (die nieuwe pioneer uitgezonderd dan, grappig ding :D) en voor de rest 2 uurtjes rondgelopen en maar es naar huis gegaan.

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

Was er zoals de rest :P ook niet bij... Kwam om 15:00 uur aankakken... Heb einde van de dag nog wel ff met Reind gesproken en ben toen weer richting huis gegaan... Weinig goodies, maar wel een grappige beurs.

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws