"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
Here I am, so what are you 2 other wishes?
quote:BezurK schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:04:
Over die lay-out, gewoon abonnee worden jongens, kan je de oude layout terug krijgen
(al vind ik zelf de nieuwe ook wel mooi eigenlijk)
Kan hier ook nog (oude layout) geen abbo
2x Q30's en 1 gemini pmx140 en 300 platen denk zo'n 1200 a 1300 euro.
en das dan alleen me dj spul
....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl
quote:Quinie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:18:
[...]
Kan hier ook nog (oude layout) geen abbo
2x Q30's en 1 gemini pmx140 en 300 platen denk zo'n 1200 a 1300 euro.
en das dan alleen me dj spul
Oh, wist ik niet
Ik ben abo en ik kan gewoon de oude layout kiezen bij prefs dus ik dacht dat dat eraan lag dat ik abo ben
maargoed, ik gebruik gewoon de nieuwe, zal er toch ooit aan moeten wennen
back on-topic folks
Reg. datum: 24 januari 2000
quote:Vash schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:26:
250 euro voor 2100's? Da's tweedehands neem in aan?
Nieuwe layout is niet lelijk, die vorige was juist foeilelijk maar iedereen was daaraan gewend.
yep 2e hands
quote:Empathy schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:41:
[...]
* Empathy kijkt z'n afschriften even na...
't is 50 euro meer
daarom ook: "geloof ik"
ik en geld, ik geloof dat ik et nooit echt aan heb geraakt of et is al weer weg
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Reg. datum: 31 juli 2004
quote:Adion schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:13:
Op skratchworx.com was er trouwens laatst een mooie koptelefoon review met toch wel een aantal van de belangrijkste hoofdtelefoons van het moment in.
http://www.skratchworx.com/reviews/headphonetest.htm
Zelf lijkt mij op dit moment de Stanton DJ-3000 momenteel behoorlijk interessant als ik een nieuwe zou kopen. Niet te duur, en toch behoorlijk goed geluid en volgens de review erg comfortabel, wat zeker leuk is als je 'm niet enkel voor dj-use wil gebruiken.
Heb je DJ-Pro 3000 zelf. Volgens mij ben ik al deels doof op dit moment, en ik heb ze pas 3 maanden geloof ik
Sja dat van die ledjes op de zijkant, kan je de jongere discotheekbezoekers mss een plezier mee doen, maar ze hadden er voor mij echt niet op hoeven te zitten.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Chiron schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:22:
oef... wees zuinig op je oren...
Poe heej idd, je oren zijn je instrumenten en je hebt er helaas maar 1 paar van. Beter wat zuiniger zijn dus R.U.ben
quote:-ScuL- schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:33:
Verdomme!Draai ik net een gruwelijk vette set , blijkt mijn volume-panel op mic in te staan in plaats van line in
Haha dat heb ik ook al eens gehad
Ik neem setjes altijd met m'n laptop (powerbook) op en daar zit een ingebouwde mic in. Was dus een keer een set aan het opnemen en toen begon me ma tegen me te schreeuwen dus draaide ik de versterker ff zachter (maakt toch niks uit als je opneemt) en geef antwoord.... Draai ik de knop weer omhoog en keek ik toevallig ff naar het scherm van m'n laptop zie ik ineens een hele dip in de vu-grafiek...
Ik dus opnemen stoppen, terug luisteren, klinkt alles vet hol hahaha
ik hoor me ma schreeuwen, hoor mezelf terug praten....
zo'n fout maak je niet nog een keer
b.t.w: op naar DV winter edition! olé!
U N D E R C O N S T R U C T I O N
(En natuurlijk een holle vern**kte set)
ScuL wijzigde dit bericht 05-12-2004 03:52 (24%)
Maar waar ik nog het meest van baal is toen CoolEdit er mee ophield toen ik mijn pasgemaakte set wilde normalizen. Weg set :(I
Iemand bekend of hun nog meer whitelables uitbrengen? Ik kan er op discogs en google niets over vinden en deze mix is echt meesterlijk voor in een set.
I love the smell of burnin' silicon in the mornin'
-edit
@(%&)@&%(&!!!!!! WEER niet
Zit ik hem te luisteren om te normalizen, zijn de eerste 3 nummers helder maar de anderen niet. Het lijkt erop dat de kabel tussen mijn mengpaneel en m'n versterker nu naar de vaantjes is! GRR
ScuL wijzigde dit bericht 05-12-2004 17:37 (82%)
Reg. datum: 31 oktober 2004
Ik ben een beetje noob als het gaat om muziek, dus wat zouden jullie mij aanbevelen. Als ik iets zou kunnen bouwen, in combinatie met mijn computer. Dus een mixertje ofzo.
Ik zou graag gewoon wat voor mezelf draaien, dan kan ik altijd nog zien of ik het leuk vind.. Is er niet ergens een site voor beginnende dj's, de spullen dan. Het materiaal wat ik tegenkom is allemaal geavanceerd etc. Ik kom er niet echt uit..
BVD
Reg. datum: 31 oktober 2004
En bedoel je dan op de site zelf of op het forum, ik vind alleen wat prijzen als 500 enzo, dat vind ik echt teveel. Maar is dit ongeveer de prijs die ervoor wordt gevraagd?quote:teacher schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:57:
nou.. als je een beetje zoekt en leest op new-line.nl dan kom je een heel eind..
quote:Slaughter90 schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:03:
[...]
En bedoel je dan op de site zelf of op het forum, ik vind alleen wat prijzen als 500 enzo, dat vind ik echt teveel. Maar is dit ongeveer de prijs die ervoor wordt gevraagd?
Ga eerst is lekker de startpost doorlezen, daarna rondsnuffelen bij diverse webwinkels, fora's en wat verder kijken dan je neus lang is. Ga dan maar wat gerichter vragen stellen waarvan je het antwoord niet zelf kunt bedenken.
Niet lullig bedoeld maar zomaar binnen vallen met een stomme vraag zonder zelf er eerst moeite voor te hebben gedaan werkt niet.
JasperT wijzigde dit bericht 05-12-2004 22:51 (4%)
Here I am, so what are you 2 other wishes?
"A day without Snowboarding, is like a day on Ski's!"
De complete professionele software, exclusief controller
Prijs: ¤ 495,00 (Excl. BTW & verzendkosten)
quote:Slaughter90 schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:03:
[...]
En bedoel je dan op de site zelf of op het forum, ik vind alleen wat prijzen als 500 enzo, dat vind ik echt teveel. Maar is dit ongeveer de prijs die ervoor wordt gevraagd?
wat wil je precies?
cd's draaien? vinyl draaien? mixen op de pc?
in het laatste geval> download es djdecks, van djdeck.be... je kan een trial downloaden en die is gratis.. als je met cd's of vinyl aan de slag wil en je wil een beetje kwaliteit wat ook nog waardevast is zodat je het ook redelijk makkelijk weer kwijt kan als het toch niks is.. zit je toch al gauw aan een bedrag van rond de 800 euro totaal. Als je dat teveel vindt of niet op kan brengen> doorsparen.. anders krijg je er echt alleen maar spijt van.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
BPM besturen zonder controller is echt een oefening in zelfmarteling, imho. Traktor, dat is nou de shitquote:num-lock schreef op maandag 06 december 2004 @ 02:05:
misschien is BPM Studio 4 - 'Pro Software' leuk voor dat geld?
De complete professionele software, exclusief controller
Prijs: ¤ 495,00 (Excl. BTW & verzendkosten)
![]()
![]()
![]()
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Er zal sprake zijn van een vergoeding (misshcien zelfs wel reiskosten) tussen de 50 en 150 euro. het feest zal ergens aan het begin van volgend jaar plaatsvinden (januari-februari).
Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S
Ligt de stylen eens toe, want op bijvoorbeeld Innercity wordt er redelijk divers gedraaidquote:mark_dabomb schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:42:
Draai jij een beetje mainstream muziek (denk bijvoorbeeld aan de huidige stijlen op innercity en andere grote feesten) en denk jij een leuke set (1 tot anderhalf uur) neer te kunnen zetten voor de doelgroep stuur mij dan een mailtje met het hoe en waarom naar mark[puntje]prinsen[apestaartje]hccnet[puntje]nl
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.