Dit kan voorkomen bij sommige versies van Widcomm drivers. Er is nog geen oplossing voor gevonden. Voor meer informatie zie dit topic op het FMA forum.quote:
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
GoT Index » GSM's » FloAt's Mobile Agent
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Dit kan voorkomen bij sommige versies van Widcomm drivers. Er is nog geen oplossing voor gevonden. Voor meer informatie zie dit topic op het FMA forum.quote:Peanut schreef op 10 november 2004 @ 13:09:
FMA opgestart en wanneer ik nu probeer te connecten, dan reboot mijn systeem (XP Pro, sp2,COM poort staat goed ingesteld in de opties ). Bij het zoeken op andere poorten gaat het icoontje knipperen met vervolgens de foutmelding dat ie niet kan connecten. Maar dat lijkt me logisch...
Standaard wordt de verbinding via COM4 geleid, maar daar zit het reboot-probleem. Wat is nu precies het probleem en hoe kan ik dit oplossen? Andere poort creeren (weet alleen niet hoe)?
Heb je wel een bestand geselecteerd om te downloaden? Staat OBEX wel aangevinkt in de opties? Let er ook op dat een infrarood verbinding geen OBEX Browsing support heeft en je dus geen bestand kan selecteren om te downloaden.quote:rschaik03 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:37:
O sorry, dat bedoelde ik dat doe ik. Als ik hem heb geconnect, en naar de Files map ga, en dan op een Foto rechtermuisknop, en dan Send & Receive kan ik niet op Download klikken.....
quote:CLB schreef op dinsdag 09 november 2004 @ 15:36:
Hoe kan ik via FMA daar afspraken typen in m'n kalender en deze versturen naar m'n telefoon :-S ?? En hoe kan ik met mijn telefoontje zefl m'n computer besturen?
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralen om zich heen!
quote:Rubman schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:08:
de compoort staat voor zover ik weet goed ingesteld en ook in FMA lopen kloten ermee maar niks hielp
Verwijder de /data directory eens? Als dat helpt moet je naar de aller nieuweste versie updaten.quote:sc0rpz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:32:
hij start gewoon niet. Eerst deed ie et wel, en toen kapte hij er ineens mee.
heb em daarna nog wel een keer aan de praat gekregen, maar nou is et weer raak.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralen om zich heen!
Das mooi. Vergeet dan niet meteen vanuit FMA zelf te updaten naar de laatste versie. Daar is deze bug al opgelost.quote:
Dat gaat via VB Scripts. Ik weet niet precies welk script je geladen hebt (zie Options) en hoe het moet werken. Misschien moet je ook eens in de scripting section kijken van het officele FMA forum: http://fma.xinium.com/for...8d661ac3a&showforum=8quote:sc0rpz schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:55:
zie ik die menu optie... take a picture...
weet iemand hoe dat zou moeten werken? ik heb een k700i...
Je gebruikt dus de native bluetooth driver van XP SP2? En daar heb je je telefoon al aangemeld? Dan zou je het bluetooth adres wat je daar vindt in moeten vullen in FMA bij de native bluetooth opties. De Port laat je op 0 (auto) staan. Dan zou je gewoon moeten kunnen connecten. Mits je telefoon ook bluetooth aan heeft staan.quote:Rubman schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:51:
ik heb een t610 bluetooth dongle en sp2 geinstalleerd maar in fma als ik bluetooth selecteer als verbindingsmethode en zelf naar de comport laat zoeken en dan op find device druk blijft hij zoeken zonder resultaat terwijl mijn tel wel is gevonden met de nativet bluetooth driver van windows xp sp2.
als ik dan maar gewoon op connect druk i fma zegt hij phone disconnected or out of range
waar haal je die ringtones dan vandaan want waar ik het probeer krijg je alleen van die halvequote:LordHades schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 03:40:
Erg goed programmaatje idd. Ik gebruik het erg veel i.s.m mijn T610 en dat werkt dus perfect. Wat ik een erg handige functie vind is het uploaden van spullen naar je telefoon toe bijvoorbeeld nieuwe ringtones en dergelijke
Rubman wijzigde dit bericht 03-12-2004 18:05 (88%)
Heb ik ook heel vaak last van. Werkt 't 3 dagen en dan opeens weer helemaal niet. Alles opnieuw installeren en werktie weer wel 1 dag. Beetje raarquote:sc0rpz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:32:
ik heb een probleem met fma...
hij start gewoon niet. Eerst deed ie et wel, en toen kapte hij er ineens mee.
heb em daarna nog wel een keer aan de praat gekregen, maar nou is et weer raak.
Ik krijg gewoon als ik em start die "rapport verzenden" grap.
Ik heb echt alles opnieuw geinstalled, fms, se software, en bt software.
Heb em gewoon met de com4 gepaired, en ik kan met de normale software vrolijk door mijn telefoon browsen.
Snap er nix van...
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
quote:Rubman schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:02:
[...]
waar haal je die ringtones dan vandaan want waar ik het probeer krijg je alleen van die halve
Cloud wijzigde dit bericht 07-12-2004 11:25 (1%)
Reden: typo
Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
Notna wijzigde dit bericht 07-12-2004 14:25 (181%)
quote:Rubman schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:41:
ik heb dus ff een vraagje over de spellen sturen, ik kan geen apparte map vinden zoals voor de afbeeldingen enzo, moet ik het dan gewoon sturen dat hij het zelf in de goede dingen stopt of moet ik iets hel anders doen?
There's no point at living if you can't feel alive + CC:S Naab
argro wijzigde dit bericht 11-12-2004 00:30 (8%)
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Tije wijzigde dit bericht 12-12-2004 19:45 (21%)
quote:Notna schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:46:
Ik connect me T230 via de seriale kabel (com poort). Zodra ik dus op connect drukt gaat alles goed, totdat hij bij "build contact structure' komt. Hij doet dan helemaal _niks_. Ik heb al op het fma foum gekeken en daar verschillende oplossingen geprobeerd (OBEX op 256 zetten, irmc uitvinken enz.) maar het mag niet baten
quote:Daarnaast krijg ik bij de nieuwste versie allemaal VB errors
Misschien een probleem met je kabel? Probeer de snelheid te verlagen en te spelen met RTS en DTR.quote:
Goed ik ben nu zover dat ik wel kan connecten, maar hij blijft halverwege steeds zeggen dan obex bezig is. Nu kan ik hier omheen door me telefoon aan/uit/aan te zetten maar dit si niet fijn voor de telefoon. Iemand
en ik heb problemen met het sturen van spellen. Als ik iets van bij 56 kb stuur dan kapt ie ermee bij 39 terwijl ik 350 kb vrij heb op de tel
Selecteer de map waar je foto's in staan in de boom aan de linkerkant. Selecteer dan alle bestanden die je wilt downloaden aan de rechterkant. Doe rechtermuis Send and Receive en kies Download.quote:Tije schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:22:
Ik weet niet of het echt een bekend probleem is of dat het misschien aan mij zelf ligt.
Ik heb een k700i en het werkt allemaal erg lekker icm met FMA via bluetooth.
Alleen ik heb een probleem met de foto's, hoe kan ik die in godsnaam downloaden van mijn k700 naar mijn pc? Ik krijg het wel voor elkaar via een of andere preview functie, maar ik wil gewoon in een keer alle foto's tegelijk downloaden naar mijn pc.
Kan je beschrijven wat je precies doet? Als ik voor Call Contact kies vanuit mijn Contacts lijst in FMA gaat het gewoon goed. Al mijn telefoonnr's zijn in de vorm van +31...quote:argro schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:29:
Heb een paar vragen over FMA icm de SE k700i
ik alle nummers in mijn telefoonlijst voorzien van +31, als ik echter vanuit FMA een contactpersoon op bel dan wordt de + verwijderd waardoor er dus een 31.... nummer overblijft wat niet bestaat.
GoT Index » GSM's » FloAt's Mobile Agent
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos